استخر پیش ساخته مستطیلی 4 متری 2018

bestway 56425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پيش ساخته مستطیلی4 متری 2018 محصولی جدید از شرکت بست وی با کیفیت ساخت بسیار مناسب در برابر قیمت مقرون به صرفه که برای انجام تفریحات آبی خانگی تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای ساختار بدنه سه لایه می باشد. این بدنه با وجود داشتن ضخامت بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی می شود. این پایه ها وزن کمی داشته اما از تحمل وزن بالاتری برخوردار می باشند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن دریچه تخلیه آب و داشتن دو دریچه آب مخصوص نصب پمپ تصفیه اشاره نمود. البته همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 1249 لیتر در ساعت قرار داده شده است. این استخر فریمی مستطیلی به دلیل داشتن ساختار بدنه ساده به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

در کنار تولیدات بسیار خوبی که شرکت اینتکس در استخر های پیش ساخته دارد ، شما می توانید استخر های کم عمق اما با متراژ بزرگی را از این برند انتخاب کنید که برای استفاده خانوادگی و حتی کودکان مناسب هستند . استخر های مدل اینتل که استخر پیش ساخته مستطیلی 4 متری نیز یکی از آن هاست ، راه اندازی بسیار آسانی را داشته و حتی خود شما می توانید با مشاهده و مطالعه ویدیو های آموزشی و دفترچه راهنما ، استخر را در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید تا قابل استفاده شود . این نوع از استخر ها حتی امکان جابجایی دارند تا شما پس از استفاده از استخر ، بتوانید در صورت لزوم آن را جابجا کرده و حتی به طور کلی جمع کنید . بنابراین اگر به دنبال استخری پرتابل هستید ، این نمونه گزینه فوق العاده ای برای شما خواهد بود. 

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس فوق به طور دقیق دارای طول چهار متر و عرض 211 سانتی متر می باشد که ارتفاعی 81 سانتی متری دارد ، به همین دلیل است که کودکان نیز می توانند از استخر استفاده کنند . شاید بزرگسالان نتوانند برای شنا کردن از استخر پیش ساخته استفاده کنند ، ولی کودکان می توانند به بهترین شکل از استخر استفاده نمایند . با توجه به ابعاد گفته شده ، استخر می تواند گنجایش 5700 لیتری داشته باشد ، اگرچه این حجم از آب مقدار زیادی است ، ولی شما می توانید با استفاده از پمپ تصفیه آب فیلتری 1249 لیتری این استخر را به خوبی تصفیه کنید . با این پمپ ظرف مدت سه ساعت کل آب داخل استخر تصفیه خواهد شد تا شما همواره استخری زلال و تمیز را برای تفریحات آبی خود داشته باشید .

استخر پیش ساخته مستطیلی 4 متری 2018 از نمونه استخر های پیش ساخته سایز متوسط شرکت بست وی می باشد که فروشگاه تهران اینتکس این مدل را در چند ابعاد مختلف در فروشگاه موجود کرده است تا خریداران بتوانند بر اساس فضایی که در اختیار دارند و همچنین بودجه و نیاز خود ، این محصولات را جهت آب تنی و تفریحات آبی خریداری کنید . این استخر ها مناسب برای مصارف ویلایی ، خانگی ، باغ ها و برخی از مشاغل می باشد که می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و کودکان بالای 6 سال نیز می توانند از آن استفاده کنند . با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصول دارد ، با نقد و بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید استخر پیش ساخته مستطیلی 4 متری 2018 شما خواهیم بود .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فوق به صورت مستطیلی ساخته شده است که طول آن 4 متر ، عرض آن 2 متر و ارتفاع آن 80 سانتی متر می باشد . به طور معمول عمق این استخر چیزی در حدود 60 الی 70 سانتی متر می باشد که حتی کودکان نیز می توانند از این استخر ها حتی بدون نیاز به وسایل و تجهیزات ایمنی استفاده کنند . با توجه به ابعاد گفته شده این استخر می تواند ظرفیتی در حدود 5700 لیتر را در درون خود جای دهد که به سرعت می توانید این حجم از آب را با کمک پمپ پر کنید . 

این استخر پیش ساخته در واقع از دو بخش اصلی بدنه و پایه ها تشکیل شده است که پایه های آن به صورت متعدد طراحی شده و نیازمند آن است که آن ها را به یکدیگر متصل کنید تا راه اندازی شود . پایه ها از داخل بدنه رد شده و می توانند بدنه را فرم بدهند تا اینچنین بتوانید داخل آن را با آب پر کنید . در بخش هایی از بدنه دریچه هایی قرار گرفته است که یکی از آن ها دریچه تخلیه و دیگری برای اتصال پمپ تصفیه آب می باشد . این استخر آماده پرتابل بوده و شما می توانید آن را جابجا کرده و در محل جدید نیز راه اندازی کنید .

جنس استخر پیش ساخته

برای ساخت استخر های پیش ساخته ممکن است از اجناس مختلفی استفاده شود ، اما اینتکس همواره سعی کرده است تا با استفاده از بهترین اجناس ، مدل های خود را با بهترین کیفیت تولید کرده و روانه بازار کند . کیفیت محصولات بست وی همواره زبانزد بوده و یکی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین برند استخر پیش ساخته نیز به شمار می رود . بست وی برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی و برای ساخت پایه های آن از آلومینیوم استفاده کرده است . هر دو این اجناس کاملا ضد آب بوده و از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند ، به همین دلیل به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند .

نوع پمپ تصفیه آب استخر

همانطور که اشاره شد این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب می باشد . بست وی با توجه به ظرفیت بالایی که این استخر پیش ساخته دارد ، در کنار آن پمپ تصفیه آب فیلتری با توان 1249 لیتر بر ساعت قرار داده است که می توانید با نصب و اتصال آن به بدنه استخر ، آب کثیف را به آب زلال و تمیز تبدیل کند . در نبود پمپ تصفیه ، آب موجود در استخر می تواند در استفاده مستمر ، آلوده و کثیف شود ، بنابراین می توانید با استفاده از پمپ تصفیه آب از هدر رفتن آب جلوگیری کرده و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی کنید .

راه اندازی استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر پیش ساخته فوق نسبتا ساده بوده و نیازی به حضور نصاب های متخصص فروشگاه تهران اینتکس نخواهد بود ، لذا شما می توانید با مشاهده پکیج های آموزشی به خوبی استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که بهتر است از زیرانداز ها جهت قرار دادن استخر بر روی آن استفاده کنید . توصیه می شود که زمین های مسطح و هموار را انتخاب کنید و زمین را قبل از راه اندازی جارو بکشید . زمین های شنی یا سنگی می تواند به کف استخر آسیب وارد کند . وارد شدن ضربه به بدنه از سوی اجسام تیز هم می تواند به آن آسیب وارد کند .

نوعمستطیلی
ظرفيت آب5700 ليتر
طول400 سانتي متر
عرض211 سانتي متر
ارتفاع81 سانتي متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم ضد زنگ
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
ساير ويژگي هامناسب تفریحات آبی خانگی
راه اندازی آسان در کمترین زمان
داراي دریچه تخلیه آب
دارای دریچه آب مخصوص پمپ تصفیه
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهپکیج آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...