استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس

Intex 26743

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس

استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس مدل Intex 26743 از سری استخر های آماده شرکتی با ساختار فریمی می باشد که قطر آن 5.5 متر و ارتفاعش 122 سانتی متر است . نمونه های کوچک تری از این استخر پیش ساخته با قطر 4.5 متر نیز ساخته شده است که می توانید بر اساس نیاز و فضای در دسترس آن ها را خریداری کنید . اغلب استخر های پیش ساخته موجود در بازار دارای طراحی ساده هستند ، اما بدنه این استخر پیش ساخته را با طراحی چوب خاکستری تولید کرده است که موجب تمایز آن و زیبا تر شدن محصول شده است . از استخر های پیش ساخته می توان علاوه بر مصارف خانگی در امور کشاورزی و مصارف صنعتی و حتی پرورش ماهی نیز استفاده کرد ، اما این استخر به دلیل طراحی لوکس و زیبایی که دارد بیشتر به عنوان استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به رویه طرحدار این استخر پیش ساخته ویلایی بهتر است تا آن را به صورت روکار یعنی بر روی زمین راه اندازی کنید تا از زیبایی استخر در حیاط ویلای خود لذت ببرید . ظرفیت کلی این استخر آماده نیز 24314 لیتر می باشد که اینتکس برای تصفیه آب آن ، پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر بر ساعت طراحی کرده و در کنار محصول قرار داده است تا با استفاده از آن حجم بالای آب را در مدت زمان مشخص تصفیه کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس

استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس نمونه بسیار زیبایی از سری استخر های پیش ساخته طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خریداری کنید . این استخر پیش ساخته دارای ویژگی های بسیار خوب و با جنس بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با خصوصیات بیشتر این استخر پیش ساخته ویلایی آشنا می کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

از مهم ترین ویژگی ها و وجه تمایز این استخر پیش ساخته می توان به نوع طراحی بدنه آن اشاره کرد . اینتکس با به کارگیری طراحی چوبی و با به کارگیری رنگ خاکستری ، این استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری را به مرحله تولید رسانده است . با توجه به ظاهر بسیار زیبا و لوکسی که این استخر پیش ساخته دارد ، در میان مشتریان نیز بسیار محبوب شده است . این مدل از بهترین نمونه ها برای راه اندازی روکار در ویلا و مصارف خانگی می باشد که برخلاف دیگر مدل های تولید شده اینتکس کمتر از آن در مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود . ساختار این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده و از فریم برای ثابت ماندن بدنه استفاده شده است . در حالت کلی این استخر پیش ساخته از بدنه و فریم تشکیل شده است که در کنار آن پکیج کاملی از لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب استخر ، زیرانداز ، درپوش و نردبان قرار گرفته است .

جنس محصول

همانطور که اشاره شد این استخر پیش ساخته از دو قسمت اصلی یعنی بدنه و پایه ساخته شده است . جنس استفاده شده در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از pvc سه لایه الیاف دار استفاده شده است که در کنار هم باعث ضخامت بیشتر بدنه شده است . پی وی سی ها از سری اجناس مقاوم و ضد آبی هستند که از آن برای ساخت انواع محصولات بادی ضد آب و ... استفاده می شود ، همچنین خاصیت های دیگر این جنس چون تحمل وزن بالا ، قدرت کشسانی خوب ، مقاومت در برابر اشعه های مضر و آسیب رسان فرابنفش و ... خورشیدی باعث شده است که اینتکس از pvc برای ساخت این استخر پیش ساخته استفاده کند . جنس پایه های این استخر پیش ساخته نیز از جنس استیل ساخته شده است . این فلز یکی از محکم ترین فلز های موجود می باشد که در برابر رطوبت نیز مقاوم است به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای ساخت استخر پیش ساخته می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر پیش ساخته ویلایی گرد برابر با ( قطر : 549 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که می توان آن را به عنوان یک استخر پیش ساخته خانگی سایز متوسط دانست . اینتکس همچنین استخر پیش ساخته ای با طراحی همین مدل یعنی استخر پیش ساخته طرح چوب خاکستری در ابعاد 4.5 متر ساخته است که کمی کوچک تر از مدل 5.5 متری می باشد که می توانید بر اساس دلخواه خود از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . وزن کلی استخر پیش ساخته فوق 94 کیلوگرم می باشد که می توانید با استفاده از خودرو آن را به سادگی حمل کنید . استخر های پیش ساخته از دسته استخر های آماده شرکتی با ویژگی پرتابل یا قابل حمل می باشد . ظرفیت این استخر پیش ساخته نیز 24314 لیتر می باشد که در حدود 90% استخر را پر می کند .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این استخر پیش ساخته به صورت مرحله به مرحله در DVD های آموزشی محصول آورده شده است که می توانید با تماشای آن ، استخر پیش ساخته خود را راه اندازی کنید . اما از آن جا که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر های پیش ساخته را مانند تعمیرات و نصب انجام می دهد می توانید استخر پیش ساخته خود را جهت تعمیر و یا ارسال و نصب به فروشگاه بسپارید . این استخر پیش ساخته دارای پمپ باد تصفیه آب نوع فیلتری با قدرت 5678 لیتر می باشد که می توانید با اتصال آن به استخر ، به صورت دوره ای آب استخر خود را بدون هدر رفتن ، تصفیه کنید تا اینچنین در مصرف آب و زمان صرفه جویی کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته لوکس و زیبا برای ویلا و یا مصارف خانگی جهت شنا و بازی های شاد آبی هستید ، این مدل یعنی استخر پیش ساخته ویلایی طرح چوب خاکستری اینتکس پیشنهاد خوبی برای شما خریداران گرامی خواهد بود .

نوعگرد
ظرفیت آب24314 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
دارای ضمانت و خدمات پس از فروش
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...