استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت

intex-54694

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت یک محصول جدید و باکیفیت بوده که برای مصارف تفریحی و صنعتی و پرورش ماهی در سال جدید توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. استخر های پیش ساخته با جنس بدنه کامپوزیت به دلیل کیفیت بالا و طول عمر زیاد که در مقایسه با سایر محصولات مشابه از دوام بالاتری برخوردار هستند را نسل جدید استخر های پیش ساخته می نامند. این محصول دارای سازه های فریمی از جنس الومینیوم بوده که علاوه بر ضد زنگ بودن دارای توان تحمل وزن بالایی هستند و در داخل زمین نیز امکان استفاده دارند. بدنه محصول از جنس کامپوزیت تولید می شود. این جنس بدنه علاوه بر طول عمر بالا ساختاری استاندارد داشته که کاملا عایق حرارتی به شمار می رود. همجنین به دلیل انکه در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم بوده فضای داخلی بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید این محصول و اقلام همراه ان می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. و یا از طریق شماره های درج شده داخل سایت اقدام نموده تا کارشناسان متخصص استخر را در فضای مدنظر خودتان به صورت کاملا اصولی نصب نمایند.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت با تجهیزات کامل از جمله پرکاربردترین استخر های پیش ساخته بوده که در سال جدید توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از جمله برترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که دارای کابرد های مختلفی می باشد. از جمله کاربرد های محصول می توانیم به تفریحات ابی و شنا، ذخیر اب برای بخش کشاورزی، پرورش ابزیان و ماهیان و سایر فعالیت های صنعتی اشاره کرد. این محصول با توجه به کیفیت ومرغوبیت بالا که نسبت به استخر های بتنی و سایر استخر های پیش ساخته از جمله استخر های برزنتی و فایبرگلاس داشته توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول کاملا پرتابل بوده و قیمتی مقرون به صرفه داشته و همچنین با سهولت جا به جا می شود. در این قسمت قصد داریم تا به معرفی این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر به دنبال خرید کالایی با طول عمر بالا و مرغوب هستید توصیه می کنیم با انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصاویر محصول قابل مشاهده بوده این کالا ساختاری بیضی شکل داشته و با توجه به ابعاد استاندارد خود می تواند فضای ایده الی برای استفاده مصرف کنندگان محترم فراهم اورد. این استخر پیش ساخته دارای دو بخش بدنه و سازه های فریمی بوده که برای استفاده از محصول به تمام این بخش ها نیاز داریم. بر روی بدنه محصول چهار دریچه اب تعبیه شده است. دو دریچه ان مخصوص تخلیه اب و دو دریچه دیگر برای ورود اب از گرم کن اب استخر و فیلتر تصفیه اب می باشد. فریم های محصول قابل استفاده در داخل زمین بوده و دارای توان تحمل بسیار بالایی هستند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته برای تولید این محصول از نوع کامپوزیت بوده که موجب افزایش کیفیت و طول عمر محصول شده است. در واقع نوع جنس بدنه موجب شده تا محصول در برابر فشار و دمای اب، ساییدگی های احتمالی و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم باقی بماند. از جمله قابلیت های خوب این بدنه امکان جمع اوری و بسته بندی در ابعادی کوچک بوده تا به سهولت حمل شود. این جنس بدنه همچنین یک عایق حرارتی به شمار رفته و در برابر حشرات و قارچ ها مقاوم است. سازه های فریمی محصول نیز از جنس الومینیوم گالوانیزه تولید می شود. این جنس کاملا ضد زنگ بوده و وزن بسیار کمی در مقابل توان تحمل وزن بالا دارند.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته بیضی شکل معادل طولی در حدود 488 سانتی متر و عرض 305 سانتی متری است. ارتفاع 107 سانتی متری محصول یک فضای مناسب برای شنا فراهم می اورد. البته این ابعاد در زمان راه اندازی بوده اما بسته بندی محصول فضای بسیار کمی اشغال کرده و با وسیله نقلیه به راحتی حمل می شود. این مقدار ابعاد و ارتفاع قادر است ابی با ظرفیت 10494 لیتر را در خود بگنجاند. وزن بسته بندی این استخر در حدود 110 کیلوگرم بوده که در حال اماده استفاده در مقیاس 40 تن می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

اصولا راه اندازی استخر پیش ساخته به دو صورت رو کار و توکار انجام می شود. در حالت اول نیاز به ابعادی در اندازه استخر و فضای صاف برای بهره برداری اصولی بوده اما حالت دوم نیاز به گودبرداری در داخل زمین است. برای راه اندازی محصول نیاز بوده تا دانش کافی در این زمینه داشته و از پکیج اموزشی داخل محصول استفاده شود. اما اگر محصول توسط کارشناسان نمایندگی مرکزی نصب شود علاوه بر اطمینان خاطر، محصول شما دارای یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته پایه دار کامپوزیت محصولی جدی و باکیفیت و پرتابل بوده که به دلیل جنس بدنه متفاوت ان شما می توانید تعداد دفعات کمتری اب استخررا تعویض کرده و در مصرف اب صرفه جویی نمایید. این استخر قابل جمع اوری و حمل بوده و امکان استفاده در دوفضای داخل زمین و سطح زمین را دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحاتی و صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...