استخر پیش ساخته پایه فلزی گرد 132 × 549

intex 26332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته پایه فلزی گرد 132 × 549

استخر پیش ساخته پایه دار فلزی فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 220 ولت شنی از بزرگترین استخر های پیش ساخته در نوع گرد بوده که تولید 2018 شرکت اینتکس می باشد. این استخر قابل حمل یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی بوده قابلیت نصب توکار را نیز خواهد داشت. محصولی که بدنه اصلی آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از ساختار سه لایه بهره می برد. این نوع ساختار بدنه موجب افزایش استحکام و ضخامت بدنه شده تا در برابر شرایط جوی مختلف ، دما و فشار آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه با وجود ضخامت بالا انعطاف بالایی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. در واقع بدنه اصلی این استخر توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده که مانند بدنه اصلی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه 7.9 متر مکعب قرار داده شده که علاوه بر زباله گیری آب امکان شفاف سازی آب را نیز فراهم خواهد کرد. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته همراه این کالا قرار داده شده تا در نهایت هنگام استفاده نیازی به تهیه لوازم جانبی نباشد.

یکی از مواردی که همواره در انتخاب و خرید یک استخر فریمی بسیار مهم و اساسی خواهد بود بحث کیفیت و جنس آن محصول می باشد. هم چنین در کنار این موارد و قبل از پرداختن به جنس یک محصول شما می بایست سعی کنید تا ابعاد استخر مورد نظر خود را هم انتخاب کنید. تا قبل از این بخش تا حدود بسیار کمی و به صورت خلاصه توانستیم تا در مورد این استخر برای شما صحبت کنیم. در این بخش اما قصد داریم تا با بررسی دقیق تر و با ارئه جزئیات کاملی از این محصول شما را یاری کنیم تا بتوانید یک انتخاب خوب و دقیق را انجام داده و همواره از خرید این استخر فریمی گرد پشیمان نشوید. در ادامه نیز پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را دنبال کنید تا به صورت کاملا جذاب و دقیق خصوصیات فوق العاده ای از این محصول را ببینید.

ابعاد ، وزن و ظرفیت های استخر

نکته اول در خصوص این محصول که همان طور که در بخش قبلی به صورت خلاصه به ان اشاره کردیم ، در ارتباط با ابعاد و وزن این استخر پیش ساخته می باشد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این استخر پیش ساخته معمولا سعی شده تا با یک ابعاد و اندازه استاندارد و جذاب به دست شما برسد تا خیال شما از بابت دارا بودن این محصول تا حدود بسیار زیادی راحت شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته دارای قطر 549 سانتی متر و ارتفاع 132 سانتی متری می باشد. در واقع بهره مندی از قطر 5 متر و نیم باعث شده تا شما از یک استخر با فضای بزرگ بهره مند شوید که می توانید استفاده های مختلفی را از این استخر داشته باشید.

در واقع این قطر به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید از دور تا دور این محصول و هم چنین فضای موجود در بخش مرکزی این استخر هم به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و از ان لذت ببرید. در کنار این قطر بحث بعدی در رابطه با ارتفاع این استخر پیش ساخته می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول با ارتفاع 132 سانتی متری روانه بازار شده است. این ارتفاع به گونه ای است که مسلما برای افراد بزرگسال یک عمق ایده آل و مناسب به شمار می رود. هم چنین کودکان هم با استفاده از موارد ایمنی و با به همراه داشتن جلیقه شنا و یا حلقه های بادی و بازوبند های شنا می توانند به راحتی در کنار شما از این استخر استفاده کنند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بحث ظرفیت آب داخلی این محصول می باشد.

همان طور که اشاره کردیم این استخر تقریبا یک محصول بسیار بزرگ به شمار می رود که دارای ابعاد فوق العاده ای بوده و باعث شده تا شما با یک محصول عالی برای تفریح و یا حتی موارد استفاده صنعتی رو به رو باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پر کردن آب داخلی این استخر هم قطعا فرآیند مهمی بوده و زمان بر خواهد بود. شما باید به این مسئله دقت کنید که این استخر دارای ظرفیت آب 26423 لیتری می باشد. این ظرفیت به گونه ای است که قطعا برای پر کردن آن شما باید زمان زیادی را صرف کنید که البته این عامل خود بستگی به فشار و شدت آب خواهد داشت اما در نهایت برای پر کردن تا بالا ترین بخش این محصول شما نیاز به همان حجم از آب خواهید داشت.

بحث بعدی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم به وزن آن تعلق می گیرد. این استخر فریمی دارای وزن 115.7 کیلو گرم می باشد. در واقع این وزن 115 کیلو گرمی این محصول در داخل باکس بسته بندی آن محاسبه شده است و شما پس از خرید این محصول و دریافت آن با یک بسته بندی بزرگ با وزن 115 کیلو گرمی رو به رو خواهید شد. حال می بایست این بسته بندی را جا به جا نموده و سعی کنید تا در فضای مناسبی که قصد در راه اندازی این محصول دارید آن را قرار دهید. قطعا این مقدار وزن به راحتی و به تنها قابل حرکت و جا به جایی نمی باشد و نیاز مند این است که به صورت دو یا چند نفره این محصول را در دست گرفته و آن را تکان بدهید.

بهره مندی از پمپ تصفیه آب

یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این استخر به شما ارائه کرده است بحث بهره مندی از یک عدد پمپ تصفیه آب شنی می باشد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که شما می توانید به راحتی و با استفاده از همین پمپ تصفیه شنی فضای داخلی و در واقع آب استخر خود را همواره تصفیه شده و تمیز در اختیار داشته و از شنا کردن و استفاده از این استخر در هر حالتی لذت ببرید. نکته مهمی که می توان در خصوص این پمپ به آن اشاره کنیم بحث ولتاژ آن است که این محصول دارای ولتاژ 220 ولت بوده و قطعا برای استفاده در داخل کشورمان مناسب می باشد. یک سری از مدل های موجود در بازار نیز با ولتاژ های 110 ولت کار می کنند که استفاده از ان ها قطعا مقرون به صرفه نبوده و نیاز مند صرف هزینه جداگانه برای تبدیل کردن این پمپ و استفاده ساده از این محصول می باشد.

دارای دریچه تخلیه آب

دیگر ویژگی خوبی که این استخر به شما ارائه می کند بحث دارا بودن یک عدد دریچه تخلیه آب می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اگر این دریچه بر روی این استخر موجود نبود چه تفاوتی ایجاد می شد؟ آیا این استخر بدون دریچه تخلیه قادر به تخلیه و خالی کردن آب داخلی نبود و نمیشد به سادگی آب موجود در داخل استخر را خالی کرد؟ پاسخ به این سوال ها نیز قطعا ساده و راحت خواهد بود. وجود یک دریچه تخلیه آب می تواند کاربردهای گوناگونی را به شما ارائه کند. قبل از توضیح در مورد کاربرد های مختلف این دریچه باید به شما بگوییم که شما بدون وجود این دریچه نیز می توانستید آب داخلی این استخر را تخلیه کنید اما شرایط بسیار متفاوت بود. در واقع خالی کردن آب داخلی این استخر باید به سادگی و با رعایت یک سری نکات انجام شود.

مهم ترین خصوصیت وجود این دریچه این است که شما می توانید با روشی کاملا ساده این دریچه را باز کرده و آب داخلی استخر بدون هیچ گونه کار سخت و یا ابزار خاصی تخلیه خواهد شد. هم چنین از دیگر مزایای این دریچه می توان به قابلیت نصب شلنگ بر روی این بخش اشاره کرد. شما قادر خواهید بود تا به راحتی با نصب و قرار دادن یک عدد شلنگ بر روی این دریچه جریان آب داخل استخر را هدایت کنید. این عمل زمانی خود را نشان خواهد داد که شما قصد داشته باشید تا از آب داخلی استخر هم استفاده کرده و آن را هدر ندهید. همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم این محصول دارای ظرفیت آب بزرگی می باشد که شما می توانید از این آب هم استفاده کنید. در واقع افرادی که از این استخر در داخل باغ و یا ویلاهای خود استفاده کرده اند می توانند به راحتی جریان آب را برای آبیاری گیاهان و درختان خود هدایت نموده و استفاده مناسبی از آن داشته باشند که یک مزیت خوب این دریچه تخلیه آب به شمار خواهد رفت.

قابل استفاده برای پرورش ماهی

این محصول قطعا با توجه به ویژگی هایی که دارد برای پرورش ماهی هم یک استخر ایده آل و کامل به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول با توجه به ساختار گردی که دارد و همین طور فضای بزرگ و ابعاد و ارتفاع فوق العاده اش قابلیت این را دارا می باشد که شما برای پرورش ماهی هم از آن استفاده کنید. هم چنین شما این قابلیت را هم دارا خواهید بود که به سادگی از این محصول با آب گرم استفاده نموده و در این شرایط هم این محصول را در اختیار بگیرید. ویژگی فوق العاده این محصول کیفیت بی نظیر این استخر می باشد که قطعا برای مصارف تجاری نظیر پرورش ماهی به هیچ عنوان به سادگی آسیب نخواهد دید. هم چنین این محصول این قابلیت را دارا می باشد که از ان در یک فضای سر باز و در تابش مستقیم نور خورشید هم استفاده کرده و نگران آسیب دیدن ، تغییر رنگ و یا از این قبیل موارد نباشید.

قابلیت نصب رو کار و تو کار

شاید این دغدغه و سوال برای شما وجود داشته باشد که آیا این استخر را فقط می توانید بر روی زمین و به صورت رو کار نصب و راه اندازی کنید؟ آیا این امکان وجود دارد که از این استخر در داخل زمین و به صورت تو کار هم بهره برداری کرد؟ پاسخ به این سوالات هم راحت خواهد بود. شما از این استخر فریمی گرد می توانید هم به صورت رو کار و هم به صورت تو کار در یک حالت مناسب و در شرایط دلخواه خود استفاده کنید. فرقی نمی کند که در کدام شهر از کشور قرار داشته باشید. شما می توانید این محصول را بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی به سادگی نصب و راه اندازی کنید و از بابت آسیب دیدن محصول نیز به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشید.

اگر قصد استفاده از این استخر در حالت و شرایط رو کار را داشته باشید تنها می بایست ابتدا فضای موجود برای قرار گیری این استخر را مشخص نموده و پس از آن نیز به راحتی سعی کنید تا با پهن کردن زیر انداز این استخر و سپس نصب ساده و آسان این محصول در فضای مورد نظر از این استخر استفاده کنید. در ارتباط با راه اندازی این محصول هم باید عنوان کنیم که قطعا این کار فوق العاده ساده و آسان خواهد بود. شما تنها می بایست سعی کنید تا از DVD آموزشی موجود در کنار بسته بندی این استخر استفاده نموده و پس از مشاهده کامل آن اقدام به راه اندازی این استخر کنید.

هم چنین شما اگر نیاز داشته باشید تا از این استخر در داخل زمین و یا به اصطلاح به صورت تو کار هم بهره ببرید ، می توانید به راحتی با حفاری و کندن زمین و ایجاد فضای مناسب برای قرار گیری این استخر به راحتی شرایط را برای راه اندازی این محصول فراهم کنید. این کار نیز قطعا ساده و آسان خواهد بود. البته حفاری و کندن زمین باید با اصول حرفه ای و توسط یک تیم مجرب انجام شود. اندازه دقیق ارتفاع استخر ، قطر استخر و هم چنین فضا برای قرار دادن تجهیزات و اقلام اضافی این استخر نظیر نردبان ، پمپ تصفیه آب و هم چنین سیستم گرمکن آب استخر در صورت نیاز از مواردی است که می بایست در هنگام حفاری حتما به آن توجه شود و در یک حالت نرمال و عالی و به بهترین شکل ممکن این کار انجام گردد.

قیمت ارزان و کیفیت عالی

شاید تمامی مواردی که در این مقاله به صورت کامل برای شما عنوان کردیم برای انتخاب این محصول کافی بوده باشد. در کنار این مقاله شما می توانید به بخش نقد و بررسی این محصول مراجعه نموده و یک سری توضیح اضافی در خصوص این استخر و هم چنین ویژگی های مهم دیگری از این محصول هم مطالعه کنید. علاوه بر این ها در انتهای این مطلب نیز یک عدد جدول توضیحات وجود دارد که به طور خلاصه وار تمامی موارد گفته شده در این مقاله در داخل آن نوشته شده است. در حالت کلی اما سعی کردیم تا شما را به صورت کامل و جامع با این استخر فریمی گرد پنج متری آشنا کنیم.

با توجه به این موارد حال می بایست به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر دارای یک قیمت ارزان و فوق العاده می باشد. قطعا این ارزان بودن محصول هم مزید بر علت خواهد بود که شما دست به انتخاب این محصول بزنید. البته باید به کیفیت بالا و جنس فوق العاده این محصول هم مجدد اشاره کنیم که با توجه به ضخامت بدنه و آلومینیومی بودن پایه ها و فریم های این محصول قطعا خیال شما از این بابت هم راحت خواهد بود. پیشنهاد می کنیم اگر ابعاد و همین طور خصوصیات این محصول توجه شما را جلب کرد ، هم اکنون سفارش خود را از طریق سایت نمایندگی مرکزی اینتکس یعنی فروشگاه تهران اینتکس به ثبت برسانید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته پایه فلزی گرد 132 × 549

استخر پیش ساخته فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 220 ولت شنی

استخر پیش ساخته فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 220 ولت شنی یکی از محصولات بی نظیر شرکت اینتکس می باشد که در بدو ورود به ازار چشم های زیادی را به خود خیره کرد. از این استخر می توان در موارد صنعتی همچون پرورش ماهی هم استفاده کرد که از مزایای خوب این محصول می باشد. هم چنین به دلیل داشتن بدنه و پایه های مقاوم این محصول مستحکم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. در ادامه این مطلب قصد داریم نقد و بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که در ارتباط با این محصول باید عنوان کرد نوع طراحی و ارگونومی ساخت این استخر می باشد. این محصول از نظر ارگونومی ساخت ظاهری گرد دارد و مانند بیشتر استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد. در ارتباط با پایه های این محصول هم باید گفت که دارای پایه های مستطیلی شکل می باشد که در فواصل یکسان نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. این پایه ها به صورتی بر روی این محصول قرار گرفته اند که انتهای هر یک بر روی زمین قرار می گیرد و به صورت گرد طراحی شده اند. هر یک از این پایه ها نیز با یک نوار مستطیلی شکل با رنگ خاکستری به بدنه این استخر چسبیده اند که باعث شده تا امنیت این محصول بیشتر شده و پایه ها نیز تکان نخورد. علاوه بر این ها خود پایه ها نیز با رنگ یکدست مشکی طراحی شده اند. در ارتباط با بدنه این محصول هم باید خاطر نشان کرد که رنگ ان به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید شده است که مانند پایه های خود محصول می باشد. هر یک از پایه ها نیز از لبه استخر به داخل متصل می باشند که نشان از کیفیت بالای ان دارد. علاوه بر این ها ساختار داخلی این استخر هم به صورت شطرنجی با خانه های ریز ابی رنگ طراحی شده که این محصول را بسیار چشم نواز کرده است. در لایه بیرونی این محصول نیز نام برند تولید کننده این استخر یعنی اینتکس با رنک سفید و به صورت لاتین بر روی بدنه این محصول حک شده است که نشان از اصلی بودن این محصول دارد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده زیبا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در هنگام خرید یکی از مهم ترین مواردی که مصرف کننده به ان توجه ویژه ای می کند جنس بدنه ان است. این محصول به دلیل داشتن مقاومت و استحکام فوق العاده بالا خیال مشتری را از بابت یک محصول مقاوم راحت کرده است. در همین راستا باید گفت که بدنه این استخر ساخته شده از PVC برزنتی بوده که بسیار مقاوم است و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های این محصول نیز از نوع الومینیومی ساخته شده اند که استحکام بی نظیری داشته و کیفیت بالایی دارند.

ابعاد و وزن

ازدیگر مواردی که در این مطلب قصد داریم به ان بپردازیم ابعاد و وزن این محصول است. در ابتدا باید عنوان کرد که قطر این استخر 549 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 132 سانتی متر می باشد. این دو عامل باعث شده تا هم زمان چندین نفر بتوانند به سادگی از این محصول استفاده کرده و از تفریحات ابی لذت ببرند. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 26423 لیتر می باشد که ظرفیت بالایی بوده و نشان از بزرگی و عظمت این استخر می دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب استخر های پیش ساخته معمولا مقداری زمان بر است و مانند استخر های بادی که به راحتی با پمپ باد راه اندازی می شوند نمی باشد. در کنار این محصول DVD اموزشی قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا گرفته و خودتان این محصول را نصب کنید. در حالت کلی باید گفت که در ابتدا باید تمام پایه ها و ملزومات این محصول را از بسته بندی خارج کنید. سپس پایه های این محصول را به بدنه متصل کرده و اقدام به سر پا کردن این استخر کنید. این محصول قابلیت نصب به صورت رو کار و تو کار را هم دارا می باشد که از مزیت های خوب ان است. هم چنین این استخر دارای دریچه تخلیه اب نیز بوده که در هنگام جمع اوری ان به سادگی می توانید اب داخل این محصول را خالی کنید. برای مراقبت از این محصول هم بهتر است اشیا سفت و محکم را به بدنه و دیگر نقاط این محصول وارد نکنید و از ضربه زدن به قسمت های مختلف این محصول خود داری کنید. هم چنین پمپ تصفیه این محصول را نیز در مدت زمان معین تعویض کنید. با رعایت این نکات به سادگی می توانید تا سالیان سال از این استخر با کیفیت اولیه استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 220 ولت شنی محصولی فوق العاده جذاب بوده که شرکت اینتکس ان را به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای ضمانت می باشد که در صورت اسیب دیدن می توان از شرایط ضمانت ان هم استفاده کنید. در کنار این موارد باید به اقلام همراه این محصول هم اشاره کرد که این استخر دارای درپوش ، زیر انداز و هم چنین نردبان می باشد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب26423 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...