استخر پیش ساخته کامپوزیت

intex-32454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت

استخر پیش ساخته کامپوزیت محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که طراحی و تولید آن بر عهده شرکت نامدار اینتکس بوده است. در طول سال های اخیر مردم به سمت خرید استخر های پیش ساخته رفته اند تا در هوای سرد و یا نقل مکان، این محصول را جمع آوری کرده، و در هر زمان و یا مکانی که تمایل داشتند آن را دوباره نصب و تعبیه کنند. همیشه شرکت های بزرگ سعی داشته اند تا محصولاتی که طراحی می کنند در وهله اول زیبایی و ظاهری چشم نواز را داشته باشد تا در نگاه اول، مشتریان را به سمت خود جلب کند. طراحی این محصول به شکل گرد بوده تا نسبت به محصولات و استخر های مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. همانطور که می دانید معمولا اکثر رنگ های محصولات روزی مد می شوند و روزی از مد می افتند، اما رنگ های ساده ای نظیر سفید هیچ زمان از مد نمی افتد. جنس بدنه این کالا از کامپوزیت بوده که بسیار کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر سرما، گرما، و صدمات احتمالی را دارا بوده و شما هم اکنون می توانید این محصول زیبا و با کیفیت را از سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش و خریداری کرده، تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت

استخر پیش ساخته کامپوزیت از نمونه محصولات بسیار محبوب و زیبای طراحی شده می باشد که تولیدات آن توسط شرکت اینتکس صورت گرفته است . اینتکس با سابقه ترین و با تجربه ترین شرکت تولیدی استخر پیش ساخته در سطح جهان است که به عنوان برندی آمریکایی شناخته شده و همواره استفاده و خرید استخر پیش ساخته اینتکس توصیه می شود . شرکت اینتکس این محصول را با استفاده از اجناس متفاوتی نسبت به سایر برند ها تولید کرده است که سبب شده است تا ظاهر آن نیز علاوه بر دوام و استحکام تغییراتی را داشته باشد .

این استخر به واسطه زیبایی و طراحی لوکسی که دارد کاملا مناسب برای استفاده در ویلا ها و منازل می باشد که می توانید آن را بدون دردسر در داخل حیاط خانه و حتی در زیرزمین خانه راه اندازی و استفاده کنید . با توجه به علاقه مندی شما به این محصول دوست داشتنی توضیحاتی را در ادامه و در رابطه با این محصول به شما عزیزان خواهیم داد .

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته بدین دلیل پیش ساخته نامیده می شود که از قبل و از پیش توسط شرکت تولید و ساخته شده است که خریداران تنها پس از خرید اقدام به نصب و راه اندازی آن خواهند کرد ، بنابراین دردسر هایی که در ساخت استخر های بتنی و ... وجود دارد ، در این مدل اصلا وجود نخواهد داشت . با توجه به طراحی خاص این محصولات ، شما این اجازه را خواهید داشت تا به دلخواه استخر خود را بر روی زمین یعنی به صورت روکار و حتی در داخل زمین به صورت توکار استفاده نمایید . با توجه به ظاهر زیبا و طراحی خاص این محصولات بهتر است که آن ها را بر روی زمین راه اندازی و استفاده کنید .

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان نیز این محصولات را بر روی زمین راه اندازی می کنند ، اینتکس نردبانی را نیز طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید به داخل استخر رفته و به سهولت از آن خارج شوید . این محصول در قطر 480 سانتی متری و ارتفاع 124 سانتی متری طراحی شده است که به همین دلیل قادر است که ظرفیتی 16805 لیتری را در درون خود جای دهد . این حجم مناسب و استاندارد برای این استخر بوده و به صورت چشمی حدود 90 درصد استخر را پر خواهد کرد . دلیل اینکه نباید استخر را تا آخر پر کنید این است که عمل با ورود افرادی به داخل استخر و  تلاطم ایجاد شده در آن می تواند سبب سرریز شدن آب شود .این استخر دارای پایه های بسیار مقاومی بوده که چارچوب اصلی استخر را تشکیل داده است تا بدنه با اتصال به پایه ها راه اندازی شده و در نهایت استخر فرم اصلی را به خود بگیرد .

راه اندازی استخر پیش ساخته

برای راه اندازی این مدل نیاز است که مساحت گرد و دایره ای به قطر 6 متر داشته باشید تا به سهولت بتوانید محصول را راه اندازی و از آن استفاده کنید . همانطور که در بخش های ابتدایی گفته شد ، شما می توانید استخر خود را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید که بهترین و بی دردسر ترین آن ها راه اندازی بر روی زمین است . شما می توانید برای راه اندازی خود از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس که تنها نمایندگی رسمی فروش استخر پیش ساخته در ایران است کمک بگیرید . البته در داخل کارتن محصول ، دی وی دی های آموزشی قرار گرفته است که می توانید آن را مشاهده کرده و به بهترین شکل از استخر خود نگهداری و مراقبت کنید .

لوازم جانبی و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته دارای چندی از لوازم جانبی ضروری از جمله پمپ تصفیه آب است که می توانید در هنگام راه اندازی استخر ، آن را نیز راه اندازی کرده و به بدنه محصول متصل کنید . دریچه هایی به همین دلیل در بدنه استخر ایجاد شده است که می توانید با استفاده از شلنگ و اتصالات قرار گرفته در کنار پمپ تصفیه آب ، آب موجود در استخر را مکررا تصفیه کرده و از کثیف شدن آن جلوگیری کنید . نوع پمپ تصفیه این استخر ، از نوع فیلتری شنی می باشد که از قوی ترین نوع پمپ ها می باشد ، زیرا با فیلتر های شنی خود قادر است که کثیف ترین آب ها را ، حتی آب رودخانه را نیز تصفیه کند .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر480 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی کامپوزیت
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...