استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس

intex-54683

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس

استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس یک نمونه بی رقیب از استخر های پیش ساخته بوده که در بالاترین کیفیت ساختاری قرار داشته و طول عمر بسیار زیادی دارد. این محصول با جنس بدنه متفاوت خود توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه کامپوزیت بر خلاف سایر اجناس مشابه انعطاف پذیر بوده که تنوع رنگی نیز دارد. به علاوه این جنس عایق حرارت نیز بوده و در مقابل قارچ ها و حشرات مقاوم است. به همین دلیل این محصول یک رقیب جدی برای استخر های برزنتی و یا فایبرگلاس به شمار می رود. سازه های این محصول از جنس الومینومی ضد زنگ تولید شده که توان تحمل بسیار زیادی دارد. این استخر پرتابل بوده که برای مصارف صنعتی و کشاورزی نیز مناسب می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس

استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس

استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت در دسته بندی استخر های پیش ساخته بوده و طراحی و تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در زمان تولید انبوه، خریداران و مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کرده است. اگر قصد دارید تا این محصول را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را یک بار مطالعه کردده تا با کمک متخصص هایمان با مزایا و معایب این محصول آشنا شده تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول دارای شکلی بیضی مانند بوده تا نسبت به استخر های مستطیلی شکل، قدری فضای کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ طوسی بوده و پایه هایی بر روی این محصول نصب شده تا مقاومت و ایمنی این محصول را بالا ببرد. بدون شک با خرید این محصول، لذت داشتن یک استخر خصوصی با کیفیت را تجربه خواهید کرد. بر روی این محصول در زمان نصب، یک پله نصب می شود تا شما به آسانی از این استخر رفت و آمد و استفاده کنید. شما با خرید این محصول می توانید به غیر از داشتن یک استخر خصوصی جذاب، از آن به عنوان یک مخزن آب برای آبیاری مزارع و پروش ماهی استفاده بکنید.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول یکی از مزایای اصلی این محصول می باشد که قطعا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. مزایایی که کامپوزیت نسبت به دیگر استخر های آبی دارد عبارت است از: در عین سبک بودن، دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالا، بعضی از استخر ها در گذشت مدت زمان کوتاهی از آن قارچ هایی بر روی دیواره آن تشکیل می شود اما این محصول ضد قارچ و حشرات می باشد. پله ای بر روی این محصول نصب می شود از جنس آلمینیوم بوده و بسیار سبک و با کیفیت می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر و در نهایت ظرفیت آب این محصول 17203 لیتر است. حتما برای خرید این محصول به ابعاد آن دقت کنید تا بعد از خرید دچار مشکلی نظیر بزرگ بودن آن در مکان مورد نظر نشوید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید زیر انداز این محصول بر روی زمین نصب و تعبیه شود، سپس بدنه این محصول درون این پایه ها گذاشته می شود و در نهایت پمپ آن در محل مورد نظر نصب، و آب درون این محصول ریخته می شود. برای نگهداری از این محصول باید ذکر شود که پس از اتمام تفریح آبیتان حتما درپوش این محصول را گذاشته تا آب استخر دچار آلودگی نشود و یا حشرات موذی داخل آن نروند. هم چنین می توانید این محصول را در فصل سرما جمع کنید تا بدنه این محصول آسیب نبیدند.

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت اینتکس از محصولات بسیار با کیفیت و ارزشمند است که بدون شک از خرید آن پشیمان نخواهید شد. طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و جنس بدنه آن از کامپوزیت می باشد که دارای کیفیت و مقامت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. از این محصول به غیر از استخر میتوان به عنوان: مخزن آب برای آبیاری مزارع، و پرورش ماهی استفاده کرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمیاندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوعبیضی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...