استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ

Intex-65723

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ

استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت از برند معروف و جهانی اینتکس بوده که قطعا از بسیار جهات دارای مزایای زیادی است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که از این نظر نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل، جای کمتری را می گیرد. این محصول به رنگ خاکستری بوده که بسیار زیبا و شکیل درست شده و به همراه آن پمپ تصفیه آب، نردبان برای استفاده آسان تر از استخر، دریچه تخلیه آب، زیرانداز و درپوش برای استفاده درست از این محصول موجود می باشد. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده که از جهاتی مانند، سبکی،استحکام و مقاومت بالا، ضد قارچ و بدنه ای بسیار صافی را دارا می باشد تا در هنگام استفاده از این محصول هیچ صدمه ای به بدن شما وارد نکند. نردبان این محصول از جنس آلمینیوم بوده و ابعاد و ظرفیت آب این محصول به این ترتیب می باشد: قطر: 460 سانتی متر، ارتفاع: 120سانتی متر و ظرفیت آب این محصول: 17340 لیتر می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ

استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ

استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ یک محصول ایده آل برای کسانی می باشد تا قصد دارند با خانواده خود به یک تفریح آبی خصوصی دعوت بشوند. این استخر که بسیار زیبا و با کیفیت طراحی شده است ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده و قطعا از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد. اگر قصد دارید تا این محصول را خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از سفارش این محصول با بررسی دقیق ما توسط متخصص های خبره، نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما بازگو کرده، تا از خریدی که می خواهید انجام دهید مطئمن شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا هر محصولی دارای طراحی و ظاهری مختص به خودش بوده و به این دلیل خود را از بقیه محصولات متمایز می کند. پس اگر در این بین محصولی که زیبا تر و ظاهر جذاب تری را دارا باشد بدون شک مشتریان زیادی را جذب خود خواهد کرد. به همین دلیل طراحی این محصول به شکل گرد بوده تا نسبت به محصولات مربعی و مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این استخر به رنگ خاکستری بوده و دو تا دور بدنه آن پایه هایی موجود است تا نسبت به صدمات احتمالی مقاومت بیشتری را داشته باشد. همراه این محصول یک نردبان برای بالا رفتن و راحت تر استفاده کردن از این محصول موجود می باشد. همچنین به همراه این استخر پیش ساخته جذاب نیز پمپ تصفیه آب شنی،زیر انداز و درپوش نیز موجود است. با خرید این محصول شما می توانید به غیر از داشتن یک استخر خصوصی، از آن به عنوان پرورش ماهی، و مخزن آب آبیاری مزارع کشاورزی استفاده کرد.

جنس بدنه

بدون شک اگر هر محصولی دارای ظاهری زیبا و غیر قابل وصفی باشد اما کیفیت و مقاومت پایینی را دارا باشد، خریدار و طرفداران بسیار کمی را جذب خود می کند زیرا کیفیت یک محصول نمایانگر طول عمر آن محصول می باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده که نسبت به اکثر جنس های بدنه استخر های پیش ساخته مزایا های بیشتری را دارد. مزایا های کامپوزیت نسبت به جنس های مختلف عبارت است از: سبک بودن، استحکام و مقاومت بالا در برابر سرما، گرما، صدمات احتمالی و ضد قارچ بودن است که قطعا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. قابل ذکر است که جنس نردبانی که همراه این محصول است از آلمینیوم می باشد.

ابعاد و وزن

هشدار: برای خرید این محصول حتما به سایز و ابعاد این محصول دقت کنید تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ یا کوچک شدن محصول در منطقه مورد نظر نداشته باشید. به همین دلیل ابعاد و ظرفیت ابعاد این محصول به این شرح می باشد: قطر: 460 سانتی متر، 120 سانتی متر و ظرفیت آب این محصول 17430 لیتر بوده است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز این استخر را در مکان مورد نظر انداخته سپس پایه های آن را بر روی این زیر انداز نصب و تعبیه می کنیم و بدنه این محصول درون پایه ها قرار می گیرد. در آخر پمپ این استخر در محل مورد نظر نصب شده و درون آن اب میریزیم تا راه اندازی این محصول به اتمام برسد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که برای اینکه مشکلی برای این محصول بوجود نیاید شما می توانید این استخر را در فصل های سرما آن را جمع کرده تا به بدنه این محصول صدمه ای وارد نشود. اگر به هر دلیلی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای وارد شد شما می توانید در وهله اول با تماس به مشاوران ما مشکل خود را تلفنی حل کنید و یا متخصصان ما به محل مورد نظرتان آمده و استخرتان را همانند روز اول تحویلتان خواهند داد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت بزرگ یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که طراحی و تولید توسط برند جهانی اینتکس انجام می شود. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مربعی و مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد و رنگ بدنه این استخر خاکستری می باشد. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید ان محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت درب منزل محصول مورد نظرتان را دریافت کنید. در صورت وجود مشکل می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيوم
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...