استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای

intex-54682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای

استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای محصولی زیبا و خوش ساخت می باشد که توسط برند محبوب اینتکس طراحی و تولید می شود. طراحی این محصول بیضی شکل بوده و با خرید این استخر که فضای زیادی هم دارد، شما می توانید خود، دوستان و خانوادتان را به یک تفریح آبی مهیج خصوصی دعوت کنید. قطعا هیچ شخصی علاقه ندارد محصولی که برای آن هزینه می پردازد و خریداری می کند، جنس خوبی را نداشته باشد و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی پس از گذشت کمتر از یک سال آن محصول فرسوده و یا از کار کرد بیوفتد. به همین دلیل شرکت های برند و معروف سعی دارند تا محصولاتی که تولید می کنند، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، به طوری که بدنه داخلی آن بسیار مسطح و صاف بوده تا بدن شما در حین شنا کردن آسیب نبیند. رنگ بدنه این محصول خاکستری بوده و روی آن طرح های به شکل رنگین کمان و یا خط های منحنی مشاهده می شود که محصول را زیبا تر کرده است. اگر می خواهید این محصول حرفه ای و با کیفیت را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای

استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای

استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای محله خوش ساخت و با کیفیت می باشد که توسط شرکت نامدار اینتکس در سال های اخیر روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته که بسیار مقرون به صرفه می باشد را ما هم اکنون می خواهیم به بررسی آن پرداخته، تا نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم و   نسبت به نکته هایی که با توجه به تجربه متخصص هایمان برای شما بازگو می کنیم، تا شما با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کرده و از آن لذت ببرید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همه محصولات دارای طراحی های متفاوت و خاص خودشان می باشند، و از این لحاظ لحاظ، خود را از بقیه متمایز می کنند. اما بدون شک هیچ کس، محصولی که طراحی و ظاهر غیر قابل قبولی داشته باشد، را خریداری نمی کند، حتی اگر قیمت بسیار ارزانی را داشته باشد. زیرا محصولی که خریداری می کنید، بر روی مکانی که آن را قرار می دهید، بسیار تاثیر دارد، و قطعا محصولی که ظاهری نا زیبا داشته باشد، آن مکان را ناپسند می کند. طراحی این محصول بصورت بیضی شکل بوده و نسبت به طرح های استخر مستطیلی شکل، جا و مکان کم تری را می گیرد. بر روی بدنه این محصول ستون ها و یا پایه هایی وجود دارند، که باعث مستحکم شدن بدنه این محصول می شود. اما رنگ این محصول خاکستری است، که نسبت به رنگی که دارد، در همه جا قابل استفاده می شود زیرا، رنگ خاکستری با همه رنگ ها همخوانی دارد و به راحتی ست می شود. و در آخر این استخر روکشی به رنگ سرمه ای بوده تا بعد از استفاده و تفریح آبی، این روکش را بر روی استخر پیش ساخته کشیده ، و حشرات موذی و یا آشغال هایی که در طوفان ها و باد همراه خود می آورد را در آب این استخر ریخته نشود و آب این استخر آلوده نباشد. اما شما با خرید این استخر، به غیر از داشتن یک استخر، می توانید از آن به عنوان پروش ماهی و مخزن آب های آبیاری مزارع کشاورزی استفاده کنید.

جنس بدنه

اما قطعا اگر هر محصولی دارای زیبایی خاص و چشم نوازی باشد، اما جنس خوبی را دارا نباشد، قطعا ارزش خرید را ندارد و کسانی که چنین محصولاتی را خریدای می کنند، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از خرید خود پشیمان خواهند شد، زیرا محصولی که جنس و کیفیت خوبی را دارا نباشد، طول عمر پایینی را خواهد داشت. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از کامپوزیت می باشد که دارای مقاومت و کفیتی بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی خواهد بود. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده که کامپوزیت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی به ترکیب دو یا چند ماده مجزا که سطح مشترک مشخصی بین آن ها وجود داشته باشد را کامپوزیت گفته می شود. و مزایای جنس این محصول بدین شرح است: سبک بودن، مقاوم در برابر زلزله و باد های شدید، قابلیت شستشوی بدنه بیرونی،در برابر شرایط جوی مقاوم بوده و عایق حرارتی و صوتی تیز می باشد. وزن کامپوزیت نسبت به بقیه جنس های استخر های پیش ساخته، سبک تر است، اما مقاوم تر نیز، می باشد، و در آخر کامپوزیت بر خلاف یک سری از جنس های بعضی از استخر ها، ضد قارچ  می باشد و بدنه آن قارچ نمیزند.

پس اگر تا به این حال متوجه جنس اساسی این محصول شده اید پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول، دیگر دریغ و صبر نکنید.....

ابعاد و وزن

برای خرید چنین محصولی شما نیاز به داشتن ابعاد این استخر دارید، تا بعد از خرید و حمل آن به مکان مورده نظر، دچار مشکل نشوید. پس ابعاد و ظرفیت آب این محصول به این شرح می باشد: طول: 300 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر و در آخر ظرفیت آب این محصول 3668 لیتر می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را در مکان خواسته شده، نصب و تعبیه می کنیم، سپس بدنه این استخر را درون پایه ها جا می کنیم. پمپ این محصول را در محل مورد نظر بدنه استخر نصب کرده، و در آخر درون این استخر آب ریخته تا از داشتن یک استخر خصوصی همراه با خانواده و دوستان، لذت برده و به راحتی بتوانید از این محصول استفاده کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات فروش این محصول باید ذکر شود که بدنه این محصول بسیار مقاوم است اما برای بیشتر کردن طول عمر این محصول سعی کنید در هوای سرد و زمستان که از این محصول استفاده نمی کنید، آن را جمع کرده و در فصل های گرم آن را نصب و تعبیه کنید. اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی ایجاد شد و یا صدمه ای به این محصول وارد شد، هیچ نگران نباشید زیرا با یک تماس به مشاوران ما در وهله اول می توانید تلفنی مشکل خود را حل کنید، و در مرحله دوم ما متخصص هایمان را به منزل و مکان مورد نظر آورده و محصولتان را همانند روز اول تحویلتان می دهیم.

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت حرفه ای یک محصول با کیفیت و زیبا بوده، که طراحی آن به شکل بیضی شکل است. جنس بدنه این محصول از کامپوزیت می باشد و همانطور که در بالا به مزایای این محصول شاره کردیم، سبک بودن،مقاوم بودن، عایق صوتی و حراری و در آخر ضد قارچ می باشد و درون این استخر به هیچ قارچ نمیزند. برای نگهداری از این محصول می توانید این استخر در فصول سرما جمع کرده تا بدنه آن آسیب نبیندو طول عمر این محصول بالا برود. همچنین در صورت وجود مشکل ، می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا در اسرع وقت، متخصصانمان به مکان مورد نظر آمده و محصولتان را همانند روز اول تحویلتان دهند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعبیضی
ظرفیت آب3668 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس بدنهکامپوزیت
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...