استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی

intex_40020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی محصولی ساخته شده از کامپوزیت می باشد که به موجب این امر دارای ویژگی ضد قارچ ، مقاومت بالا و وزنی مناسب می باشد . این محصول به صورت گرد طراحی شده است که نسبت به طرح های مستطیل و مربع شکل فضای کمتری اشغال می نماید . برای این استخر پیش ساخته یک پمپ تصفیه در نظر گرفته شده است که آب استخر شما را تصفیه نموده و نیز برای سهولت در استفاده یک نردبان نیز همراه آن قرار داده شده است . علاوه بر این یک زیر انداز ، دریچه تخلیه آب و درپوش برای آن در نظر گرفته شده است . که با توجه به این موارد شما محصولی کامل دریافت خواهید نمود . در قسمت بیرونی این محصول ستون هایی از جنس آلومینیوم در نظر گرفته شده است که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی آن را مورد استفاده قرار دهید . علاوه بر این شما می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی استفاده نموده و کسب درآمد نمایید . شما می وانید به صورت اینترنتی این محصول را سفارش داده و یا به صورت حضوری و پس از مشاهده و بررسی تمام موارد آن را از طریق فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی محصولی با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به دلیل نوع طراحی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده که با توجه به این موضوع می توان به صورت گروهی از آن استفاده نمود . این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی را نیز دارد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته کامپوزیت همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید نوع طراحی محصولات بر کارایی آن تاثیر بسزایی دارد . این محصول به صورت گرد طراحی شده است به همین جهت بر خلاف مدل های مربع و مستطیل فضای کمتری اشغال نموده و نیز از فضای کافی برای تفریح برخوردار می باشد . بدنه این محصول به رنگ خاکستری بوده و قسمت داخلی آن از رنگ آبی برخوردار می باشد که زیبایی محصول را دو چندان افزایش داده است . در قسمت بیرونی این استخر پیش ساخته تعدادی پایه تعبیه شده است که با کمک آن ها این محصول مقاومتی قابل توجه داشته و در شرایط مختلف جوی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این یک پمپ تصفیه شنی برای آن در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن استخری تمیز در اختیار خواهید داشت . به منظور سهولت در استفاده نیز یک نردبان و نیز درپوش و دریچه تخلیه آب برای آن در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید با استفاده از این دریچه آب استخر خود را تخلیه نمایید . این محصول به گونه ای طراحی شده است که در مدت زمانی کمتر از یک ساعت قابل راه اندازی می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی جنس محصول از جمله نکات حائز اهمیت می باشد که می بایست به آن توجه نمود . بدنه این محصول از کامپوزیت تهیه شده است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی و نیز در شرایط مختلف جوی به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این موجب شده تا این محصول دارای خاصیت ضد قارچ بودن نیز باشد . در قسمت بیرونی آن چندین پایه تعبیه شده است که از جنس آلومینیوم بوده و استقامت محصول را افزایش داده است .

ابعاد و ظرفیت

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به فضای اشغالی و نیز دارا بودن فضای کافی برای استفاده اشاره نمود . با توجه به این که این محصول به صورت گرد طراحی شده است فضای اندکی اشغال نموده و همچنین به دلیل دارا بودن قطر 460 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر از فضای کافی برای تفریح برخوردار می باشد . ظرفیت آب آن نیز در حدود 17340 لیتر بوده که با توجه به این ابعاد ، قابل قبول به نظر می رسد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت و مقاومت محصول نحوه استفاده و مراقبت ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی دارد . به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از برخورد شدید اشیاء تیز دور نگه داشته و در فصل سرما آب داخل آن را تخلیه نمایید . در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی ، این محصول قابل تعمیر بوده و در صورت لزوم می توانید تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت خانوادگی به دلیل دارا بودن بدنه ای از جنس کامپوزیت ضد قارچ بوده و شما می توانید علاوه بر تفریح از آن به عنوان استخر پرورش ماهی استفاده نمایید . با استفاده از پمپ تصفیه که برای آن در نظر گرفته شده است استخری تمیز در اختیار خواهید داشت . همچنین با توجه به ابعاد مناسب آن فضای کمتری نسبت به مدل های مربع و مستطیل اشغال خواهد نمود . شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش داده و یا به صورت حضوری و پس از مشاهده و بررسی جزئیات آن از طریق فروشگاه اینتکس اقدام به خرید این استخر پیش ساخته با کیفیت نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب17430 ليتر
قطر460 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيوم
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...