استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی

intex_40021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی

استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی از سری استخر های پیش ساخته با حجم مناسب می باشد که به راحتی می توان آن را در کمترین جای ممکن مورد استفاده قرار داد . این محصول به صورت گرد طراحی شده است و به دلیل ابعاد مناسب فضای نسبتا کمی را اشغال خواهد نمود . رنگ بدنه این محصول خاکستری در نظر گرفته شده است و داخل آن نیز به رنگ آبی بوده و نیز طرحدار می باشد . جنس بدنه این محصول از کامپوزیت در نظر گرفته شده که بسیار مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . علاوه بر این به دلیل استفاده از کامپوزیت در تولید این محصول دارای خاصیت ضد قارچ بودن نیز می باشد . همچنین شما می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . به منظور سهولت در استفاده از این استخر پیش ساخته یک نردبان زیبا و حرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است که شما قادر خواهید بود در موارد دیگر نیز آن را مورد استفاده قرار دهید . همچنین یک زیرانداز ، درپوش ، دریچه تخلیه آب و پمپ تصفیه شنی برای آن در نظر گرفته شده است که با استفاده از این موارد قادر خواهید بود آب استخر را تخلیه نموده و یا تصفیه نمایید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی

استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی از سری استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانست به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توانید در فضا های محدود نیز آن را مورد استفاده قرار دهید . جنس بدنه آن از کامپوزیت بوده که بسیار مقاوم می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته کوچک همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در وهله اول طراحی محصولات برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد و به زیبایی و فضای اشغالی توسط محصول توجه زیادی نشان می دهید . این محصول به صورت گرد طراحی شده است که فضای کمی اشغال نموده و در عین حال دارای فضای کافی می باشد . علاوه بر این رویه آن به رنگ طوسی بوده که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و نیز در قسمت داخلی آن از آبی طرح دار استفاده شده است . در قسمت بیرونی این محصول پایه هایی در نظر گرفته شده است که مقاومت و استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب شده بدون نگرانی این محصول را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . به منظور سهولت در استفاده از این محصول یک پمپ تصفیه برای آن درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن استخری تمیز خواهید داشت . یک نردبان و دریچه تخلیه آب نیز برای آن تعبیه شده است که با استفاده از این دریچه می توانید به سادگی هرچه تمام تر آب استخر خود را تخلیه نمایید .

جنس بدنه

از دیگر موارد قابل ذکر می توان به جنس بدنه محصول اشاره نمود . زیرا محصولی زیبا با طراحی مدرن ولی فاقد کیفیت مطلوب ، کارایی و طول عمر اندکی خواهد داشت . به همین منظور در حین خرید می بایست به جنس محصول توجه زیادی نشان داد . بدنه این استخر پیش ساخته از کامپوزیت تهیه شده است که بسیار مقاوم بوده و بهترین متریال برای ساخت استخر های پیش ساخته می باشد . درنظر گرفتن این بدنه موجب شده تا محصول از طول عمری بالا برخوردار بوده و نیز دارای خاصیت ضد قارچ بودن باشد . پایه هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است از آلومینیوم سخت بوده که استحکام آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است .

ابعاد و ظرفیت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده است و فضای کمتری نسبت به سایر استخر های پیش ساخته اشغال می نماید و در عین حال از فضای کافی برخوردار می باشد . قطر این محصول 366 سانتی متر و ارتفاع آن 135 سانتی متر می باشد و به همین منظور دارای ظرفیت آبی معادل 16805 لیتر بوده که بسیار ایده آل به نظر می رسد . با توجه به این ابعاد و ظرفیت شما می توانید علاوه بر استخر آبی از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور جلوگیری نمودن از هرگونه آسیب دیدگی می بایست در روزهای بسیار سرد آب آن را تخلیه نموده و از یخ زدگی آن جلوگیری نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز این محصول قابل تعمیر بوده و شما می توانید در صورت لزوم تعمیرات آن را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت کوچک ویلایی محصولی مقاوم و با طول عمر بالا می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است . این محصول از کامپوزیت تهیه شده است که ضد قارچ بوده و در برابر شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم می باشد . از این استخر پیش ساخته می توانید به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . برای تهیثه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع135 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهکامپوزیت 
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهintex
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی کامپوزیت
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...