استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد

intex 241100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد از سری استخر های پیش ساخته گرد شرکت اینتکس بوده که به دلیل کامپوزیت و پایه های آلومینیومی به کار رفته در ساخت آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد و به همین منظور دارای طول عمر بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . این محصول به صورت گرد طراحی شده که فضای کمتری نسبت به طرح های دیگر اشغال می نماید . قطر این محصول 480 سانتی متر و ارتفاع آن 124 سانتی متر می باشد که از فضای مناسبی جهت تفریح برخوردار بوده و گزینه ایده آلی برای استفاده بزرگسالان می باشد . علاوه بر مصارف تفریحی می توانید از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نموده و کسب درآمد نمایید . شرکت اینتکس این محصول را به گونه ای طراحی و تولید نموده که در کمترین زمان ممکن می توان آن را نصب و راه اندای و یا جمع نمود . همچنین به منظور سهولت در استفاده از آن یک نردبان برای آن درنظر گرفته که دیگر احتیاجی به تهیه جاگانه آن نخواهید داشت . شما می توانید این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نموده و از آن لذت برید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد از سری استخر های پرفروش شرکت اینتکس می باشد که به دلیل دارا بودن طراحی گرد فضای کمتری نسبت به دیگر استخر های پیش ساخته اشغال می نماید . این محصول با توجه به کامپوزیت بکار رفته در ساخت آن از مقاومت بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردار بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد . همچنین پایه هایی از جنس آلومینیوم مستحکم این مقاومت و استحکام را افزایش داده تا با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داده و هیچ گجونه نگرانی بابت تغییر شکل و ... نداشته باشید . در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیق تری از این محصول در اختیار شما قرار داده و شما را در خرید استخر پیش ساخته کامپوزیت هراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در مورد یک محصول مستلزم توجه می باشد ، شکل ظاهری و نوع طراحی آن بوده که موجب جذب مصرف کنندگان شده و بررسی دیگر نکات را در پی خواهد داشت . این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده است که این گونه طراحی موجب کاهش فضای اشغالی توسط آن شده است . در قسمت بیرونی پایه هایی مستطیل شکل مشاهده می نمایید که موجب ایستادگی و مقاومت استخر شما خواهد شد . برای قسمت بیرونی یدنه این محصول از رنگ طوسی و یا مشکی استفاده شده که بسیار جذاب بوده و تضاد زیبایی با رنگ آبی درون این استخر پیش ساخته ایجاد نموده است . شما می توانید از این محصول علاوه بر تفریح به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . برای این محصول دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر تمام آب داخل آن را تخلیه نمایید .

جنس بدنه

همانطور که می دانید علاوه بر شکل ظاهری محصول جنس بدنه نیز از موارد بسیار با اهمیت می باشد . چنانچه محصول از زیبایی و طراحی ویژه ای برخوردار بوده و فاقد کیفیت لازم باشد فاقد کارایی و طول عمر بوده و و مدت زمان بسیار اندکی قابل استفاده می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از کامپوزیت بهره گرفته که در شرایط جوی مختلف دچار پوسیدگی و آسیب دیدگی نخواهد شد . برای پایه های آن نیز از آلومینیوم استفاده شده که بسیار مستحکم بوده و تغییر شکل نخواهد داد . این محصول قابل شست و شو بوده و به دلیل کامپوزیت استفاده شده برای تولید آن ضد قارچ بوده و نیز دارای وزن اندکی می باشد .

ابعاد و ظرفیت

با توجه به طراحی گرد این محصول قطر آن برابر 480 سانتی متر و ارتفاع آن 124 سانتی متر بوده که دارای فضای ایده آلی به جهت تفریح گروهی می باشد . ظرفیت آب آن 16805 لیتر می باشد که برای این استخر پیش ساخته با این ابعاد قابل قبول و مطلوب می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت محصول نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر چشمگیری بر طول عمر آن خواهد داشت . به منظور جلوگیری نمودن از هرگونه آسیب دیدگی می بایست از برخورد شدید اشیاء نوک تیز به آن خود داری نموده و در فصل سرما از یخ زدگی آن جلو گیری نمایید . در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل نموده و تعمیرات آن را  به متخصصان بسپارید .

جمع بندی

استخر پیش ساخته کامپوزیت گرد محصولی منحصربفرد بوده که به دلیل متریال مرغوب بکار رفته در ساخت آن دارای طول عمر بالایی می باشد . علاوه بر این به جهت نوع طراحی آن در عین اشغال کمترین فضای ممکن ، دارای فضای کافی برای تفریح می باشد . از ویژگی های بارز این محصول می توان به پایه های مستحکم آن اشاره نمود که مقاومت آن را تا حد قابل قبولی افزایش داده است .شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و بررسی موارد ذکر شده آن را با قیمتی استثنایی دریافت نمایید .

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر480 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهکامپوزیت
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی کامپوزیت
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...