استخر پیش ساخته کشاورزی

intex 26381

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کشاورزی

استخر پیش ساخته کشاورزی 124 × 478 جدید با پمپ 110 ولت یکی از مقاوم ترین و جدید ترین استخر های فریمی گرد پیش ساخته آماده نصب جهت کشاورزی و آبیاری زمین های کشاورزی و باغات و همچنین ذخیره آب در شرکت اینتکس بوده که مدل جدید آن در یک سایز تولید و عرضه شده است. این محصول بدنه ای با ساختار دو تکه داشته که قسمت اصلی آن از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که قسمت بیرونی آن را لایه های فایبرگلاس تشکیل می دهد. این لایه ها به صورت جداگانه روی بدنه نصب می شوند. البته نصب و راه اندازی این بدنه توسط پایه های آلومینیومی راه اندازی و احداث می شود.

این استخر کشاورزی دارای دریچه های مخصوص تخلیه آب بوده که باعث تخلیه آسان تر اب درون استخر خواهد شد. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب شنی قرار داده شده که توان تصفیه آب 4.5 متر مکعب در ساعت را خواهد داشت. برای مراقبت های بیشتر از این استخر یک درپوش و زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته نیز برای استفاده راحت از استخر در بسته بندی قرار داده شده که باید به صورت مجزا راه اندازی شود.

از این استخر پیش ساخته برای مصارف کشاورزی و ذخیره آب در فضاهای باز و زمین های کشاورزی برای آبیاری مزارع میتواند  استفاده کرد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کشاورزی

استخر پیش ساخته کشاورزی

استخر فایبرگلاس کشاورزی در ابعاد 124 × 478 جدید با پمپ 110 ولت یکی از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بی نظیری برخوردار است. این محصول دارای درپوش و زیر انداز می باشد که از خصوصیات خوب این کالا است. هم چنین در کنار این کالا DVD اموزشی هم قرار گرفته است که در عین راه اندازی می توانید از ان استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم این محصول را به طور کامل نقد و بررسی کنیم پس ما را تا انتها دنبال کنید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول در وهله اول ارگونومی ساخت گردی دارد که تقریبا مانند بسیاری از استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد. بدنه این محصول به طور کامل و یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است. بر روی بدنه این استخر و در فواصل معینی از هم پایه های ان قرار گرفته است که به صورت صاف و ایستاده بدنه این کالا را محکم نگه داشته است. هم چنین بدنه این محصول از ساختار مستطیلی شکل طراحی شده که هم اندازه با هم هستند. هم چنین روی هر یک از این بخش ها خطوطی موازی هم قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. هم چنین در بخش بالایی این استخر هم پایه هایی که درباره ان ها صحبت کردیم به صورت بسیار مقاوم چفت شده اند. هم چنین بخش های داخلی این استخر هم به صورت شطرنجی و مربع های کوچک ابی رنگ طراحی و تولید شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با این محصول می توانیم به ان بپردازیم جنس بدنه ان است. این کالا دارای پایه های مقاومی از جنس الومینیوم هستند که بسیار مستحکم طراحی شده اند و در هر شرایط اب و هوایی می توان با خیال راحت ان را نصب و استفاده کرد. هم چنین بدنه این محصول هم از نوع PVC برزنتی و فایبر گلاس می باشد که بسیار مقاوم است و به راحتی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از نکاتی که باید به ان پرداخت ابعاد و وزن این کالاست. شما با توجه به سایز منزل و محلی که قرار است این محصول را در ان جا تعبیه کنید باید اقدام به خرید کنید. این کالا دارای قطر 478 سانتی متر و ارتفاع 124 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت اب این استخر هم 16805 لیتر است که ظرفیت بالایی است. علاوه بر این ها وزن این کالا هم به گونه ای است که به سادگی نمی توان ان را حمل و جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که در کنار این محصول DVD اموزشی قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا گرفته و سپس اقدام به نصب این محصول کنید. برای راه اندازی این استخر در ابتدا کافی است تا تمام قطعات این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس اقدام به نصب پایه ها و اجزای اصلی بدنه کرده و در انتها هر یک از پایه ها را محکم کنید. معمولا نصب این محصول چند ساعت زمان می برد و کاری نسبتا پیچیده است. مهم ترین مزیت این کالا این است که می توانید ان را به صورت تو کار هم راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول هم باید عنوان کرد که پمپ شنی این محصول را هر چند وقت یک بار تعویض نمایید. هم چنین از ضربه زدن به بدنه و پایه های این محصول خودداری کنید تا افت کیفیت پیدا نکند. با رعایت این نکات سال ها می توانید از این محصول بدون کوچک ترین افت کیفیتی استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر فایبرگلاس 124 × 478 جدید با پمپ 110 ولت محصولی فوق العاده زیبا و مقاوم می باشد که دارای دریچه های تخلیه اب می باشد. هم چنین می توان از ان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده نمود. علاوه بر این ها این محصول را می توانید به صورت توکار هم نصب کنید. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و از خدمات پس از فروش و ضمانت ان هم استفاده نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 110 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
دارای بدنه بیرونی فایبرگلاس
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...