استخر پیش ساخته کودک با طول 282

bestway 56631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک با طول 282

استخر پیش ساخته کودک با طول 282 سانتی متر کوچکترین سایز استخر های پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت بست وی بوده که همانند مدل های بزرگتر خود به وسیله پایه های نگهدارنده مخصوص خود نصب شده و قابل استفاده برای سنین بالای 3 سال خواهد بود. این استخر دارای دریچه های مخصوص تخلیه آب بوده و دو دریچه برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب بر روی بدنه خود دارد. البته در کنار این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که بیشتر برای پاک سازی زباله های سطحی آب می باشد. این کالا در صورت نصب توسط شرکت اینتکس برای مصرف کننده شامل یک سال ضمانت و همچنین 5 سال خدمات خواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته کودک با طول 282

استخر پیش ساخته کودک با طول 282 از معدود استخر های پیش ساخته شرکت بست وی می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده و مناسب برای بازی ها و تفریحات شاد کودکانه می باشد . استخر ها همواره به دلیل داشتن آب راکد و ساکن از بهترین بستر های آبی برای بازی و سرگرمی هستند که می توانید با خرید استخر پیش ساخته کودک حتی این استخر ها را به خانه خود ببرید تا در هر زمان که دوست دارند به بازی و سرگرمی بپردازند .

با وجود یک استخر ایمن در خانه به والدین این اجازه داده خواهد شد تا به بازی ها و تفریحات کودکان نظارت داشته باشند و از خطرات جلوگیری کنند . این محصولات به واسطه جنس و طراحی که دارند کاملا مقاوم بوده و در مقایسه با استخر های بادی طول عمر بیشتری دارند ، به همین دلیل می توانید از آن به صورت دائمی نیز استفاده کنید .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته کودک

استخر پیش ساخته کودک در دسته استخر های آماده شرکتی با نوع سازه فریمی می باشد که می توان آن را از بهترین و مقاوم ترین استخر های موجود دانست . بست وی به دلیل علاقه مندی بسیار زیاد کودکان به استخر ها ، این محصول را در ابعاد کوچک طراحی کرده است تا کودکان نیز بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از استخر استفاده کنید . این استخر از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است که پس از خرید محصول نیاز است تا آن را راه اندازی و استفاده کنید . طراحی فریمی در استخر های پیش ساخته به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید محصول را بر روی زمین راه اندازی کرده و استفاده کنید .

راه اندازی به صورت روکار سبب شده است تا دیگر نیازی به حفاری زمین نداشته باشید و بتوانید استخر را بی دردسر بر روی زمین راه اندازی کنید . از ویژگی های بسیار عالی این محصول همچنین می توان به پرتابل بودن و جابجایی راحت آن اشاره کرد . شما می توانید این استخر را به صورت دائمی و یا موقت استفاده کنید . بنابراین می توانید در فصل های سرد سال استخر را جمع کرده و در فصول گرم از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که پمپ تصفیه ای که در کنار محصول قرار گرفته است ، این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید استخر را به خوبی نگهداری کرده و نیازی به تعویض آب نداشته باشید . 

ظرفیت و پمپ تصفیه آب استخر

استخر های پیش ساخته به دلیل اینکه ظرفیت بالایی از آب را در داخل خود نگهداری می کنند ، نیاز است تا با استفاده از یک پمپ تصفیه آب بتوانید ، به صورت مرتب آب استخر را تصفیه کنید . با استفاده از آب استخر ، به دلیل اینکه در یک جا به صورت ثابت مانده است ، کثیف و کدر می شود ، به همین دلیل نیاز است که آب را تعویض کنید . این استخر ظرفیتی 3662 لیتر دارد که می توانید با پمپ تصفیه ای که بست وی برای محصول در نظر گرفته است آن را تصفیه کنید .

پمپ تصفیه ای که برای این استخر در نظر گرفته شده است ، از نوع فیلتری کاغذی می باشد . این فیلتر به دلیل طراحی لایه لایه خود به خوبی می تواند کثیفی ها را به خود جذب کند . فیلتر این پمپ قابل تعویض است و در صورت کثیف شدن می توانید آن را به راحتی عوض کنید . در بدنه این محصول دریچه ای به منظور اتصال پمپ قرار گرفته است که نیاز است تا به درستی آن را نصب کنید .

توصیه های مهم در راه اندازی و استفاده از استخر پیش ساخته

  • بست وی استفاده از این استخر را برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است ، به همین دلیل کودکان خردسال نباید از آن استفاده کنند .
  • توجه داشته باشید که از وسایل ایمنی چون بازوبند و جلیقه بادی برای ایمنی بیشتر کودکان در هنگام بازی استفاده کنید .
  • نیاز است که استخر پیش ساخته به درستی راه اندازی شود و اتصالات پایه ها و بدنه به خوبی انجام پذیرد .
  • کودکان را از شیرجه زدن و پشتک زدن به داخل استخر منع کنید ، چرا که عمق استخر کم بوده و ممکن است کودک با کف استخر برخورد داشته باشد .
  • برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه استخر می تواند موجب آسیب دیدن بدنه شود .
  • زمانی که استخر پر است ، آن را جابجا نکنید . 
  • بهتر است که هر روز استخر را راه اندازی و جمع آوری نکنید .
  • برای راه اندازی استخر از زیرانداز استفاده کنید .
نوعمستطیلی
ظرفیت آب3662 لیتر
طول282 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ1249 لیتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 3 سال
دارای گارانتی
قابلیت نصب در کمترین زمان
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...