استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549

bestway 56611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549 بزرگترین استخر گرد تولید شده از جنس استیل تقویت شده بوده که در میان سایز های جدید عرضه شده به بازار استخر های پیش ساخته نیز می باشد. این ابعاد به دلیل داشتن ظرفیت آب بالا می تواند نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. استخری که بدنه ای منعطف داشته و نصب آن در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. این استخر از یک پمپ تصفیه آب فیلتری و همچنین یک نردبان برخوردار بوده که در بسته بندی این محصول قرار داده شده است. علاوه بر این در صورت نصب این نوع استخر ها توسط شرکت بست وی شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549 از محصولات فوق العاده جذاب این شرکت می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول به خاطر داشتن بدنه انعطاف پذیر و مقاومی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این محصول می توان به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده کرد که جزو مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم به طراحی این محصول بپردازیم باید گفت که شکل ظاهری این محصول به صورت گرد می باشد. بدنه این محصول به صورت کاملا ساده و شکیل طراحی شده است به گونه ای که رنگ ان بین سفید و خاکستری بوده و بسیار به چشم می اید. بر روی بدنه این محصول و در مرکز ان قسمتی مستطیلی شکل و سفید رنگ تعبیه شده است که درون ان نام تجاری شرکت سازنده یعنی بست وی با حروف لاتین و به صورت نقره ای نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. در دو طرف این محصول نیز خطی طولی کشیده شده است که این محصول را از وسط به دو بخش تقسیم کرده است.زیر این محصول نیز لایه ای ابی رنگ وججود دارد که هم رنگ کف این استخر می باشد. این لایه بر روی بالا ترین بخش این استخر هم وجود دارد. علاوه بر این ها بدنه و بخش های داخلی این محصول نیز ابی رنگ بوده که باعث شده تا محصولی دو رنگ و جذاب را شاهد باشیم. بر روی این محصول پمپ تصفیه ای وجود دارد که با استفاده از دو شلنگ به بدنه متصل شده اند. علاوه بر این ها در ناحیه کناری این محصول نردبانی تعبیه شده است که عبور و مرور به داخل این استخر را راحت کرده است. تمامی این موارد باعث شده تا محصولی فوق العاده را از نظر طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با این محصول باید عنوان کرد جنس بدنه ان است. این محصول دارای بدنه استیل تقویت شده می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها این بدنه به گونه ای طراحی شده که انعطاف پذیری بالایی خواهد داشت. این مورد یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول از دیگر ویژگی های ان می باشد. در ارتباط با این محصول نیز باید عنوان کرد که قطر ان 549 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 120 سانتی متر است. این ابعاد نشان از این دارد که می توان به راحتی چند نفر از این محصول استفاده کنند. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 27221 لیتر می باشد که حجم بسیار بالایی می باشد. پمپ فیلتری این محصول نیز 5678 لیتری می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که تنها کافی است ان را از بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس اقدام به اتصال بدنه و سر پا کردن این استخر در محل مربوطه کنید. پس از ان نیز تنها کافی است پمپ تصفیه این محصول را نصب کرده و نردبان ان را نیز قرار دهید و یک تفریح ابی شاد و مفرح را دنبال کنید. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید گفت که تنها کافی است اشیا سنگین وزن را به سمت این استخر پرتاب نکنید. علاوه بر این ها از ضربه زدن به بدنه و دیگر نقاط ان خود داری کنید. هم چنین پمپ تصفیه این محصول را هم به موقع عوض کنید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول با کیفیت فوق العاده استفاده کنید. علاوه بر این ها در کنار این محصول DVD اموزشی نیز قرار گرفته است که در صورت بروز مشکل می توانید اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. هم چنین در داخل بسته بندی این محصول بسته تعمیرات هم گنجانده شده است که در مواقع لزوم می توانید از ان استفاده کرده و اقدام به ترمیم ان کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد بست وی با قطر 549 از محصولات فوق العاده این شرکت بوده که دارای نردبان ، پمپ تصفیه فیلتری ،پک اموزشی و ضمانت نامه می باشد. هم چنین از این محصول می توانید به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب27221 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه ها------
جنس بدنهاستیل تقویت شده
پمپ تصفيه
نوع پمپ5678 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...