استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

intex 26330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس از استخر های طراحی شده و از قبل آماده شده شرکت بزرگ آمریکایی اینتکس می باشد که این محصول را با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین اجناس تولید کرده است . استخر های پیش ساخته محصولاتی با دوام و با مزیت های بسیار بالایی هستند که بسیاری از دوست داران استخر های خانگی را به سمت خود سوق داده است ، چرا که قیمت استخر پیش ساخته ارزان تر از ساخت استخر بتنی بوده و همچنین تمامی کارایی های یک استخر ایده آل را دارد . با توجه به ساختار فریمی استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید تا دیگر نیازی به حفاری زمین نباشد . استخر پیش ساخته گرد فریمی دارای تمامی لوازم جانبی همراه بوده که شما را از داشتن و یا خرید لوازم دیگری بی نیاز خواهد کرد . در بدنه استخر ، دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب وجود دارد که در واقع خود شرکت اینتکس نیز در کنار محصول پمپ تصفیه آبی قرار داده است تا بتوانید آن را به صورت مرتب آب موجود در استخر را تصفیه نمایید . لازم به ذکر است که استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس محصولی پرتابل بوده که می توان آن را از بزرگترین مزیت های استخر های پیش ساخته دانست تا در صورت نیاز بتوانید از محصول به صورت فصلی و موقتی استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس را می توان یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته طراحی شده به صورت گرد شرکت اینتکس به شمار آورد که دارای قطری بیش از 6 متر است تا در کنار عمق 132 سانتی متری خود به یکی از بزرگترین استخر های آماده شرکتی برای مصارف خانگی و شخصی تبدیل شود . این استخر همچنین دارای رنگی متفاوت نسبت به سایر استخر های پیش ساخته بوده و طراحی لوکسی دارد ، به همین دلیل برای استفاده در باغ و ویلا نیز بسیار مناسب است . با توجه به علاقه مندی مشتریان و دوست داران استخر های خانگی ، در این بخش قصد داریم به بررسی بیشتر استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس بپردازیم و آن را به طور کامل معرفی نماییم .

طراحی استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

شرکت اینتکس استخر پیش ساخته گرد فریمی را به صورت گرد و با ساختار فریمی تولید کرده است که با توجه به ابعادی که دارد با نام استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس شناخته می شود . استخر های پیش ساخته عمدتا به صورت گرد و یا مستطیلی و مربعی تولید شده اند که علاقه مندان به استخر های پیش ساخته می توانند آن ها را در اشکال و ابعاد دلخواه سفارش دهند . فروشگاه اینتکس نیز با توجه به این موضوع انواع استخر های پیش ساخته را در ابعاد مختلف ارائه کرده است تا بتوانید به سادگی مدل مد نظر خود را خریداری کنید .

استخر پیش ساخته فوق دارای پایه های متعددی است که با اتصال آن ها به یکدیگر سبب راه اندازی فریم اصلی استخر خواهد شد ، استخر های فریمی مقاوم ترین نوع استخر ها هستند . این استخر در کنار پایه از بدنه نیز تشکیل شده است که در بخش جنس با ویژگی ها و خصوصیات آن ها آشنا خواهید شد . در بدنه استخر دریچه هایی به منظور تخلیه آب و نصب پمپ تصفیه آب قرار دارد .

جنس استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

همانطور که در بخش مشخصات درج شده است ، جنس بدنه استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس از pvc برزنتی و پایه های آن از آلومینیوم ساخته شده است .پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی منعطف است که از ویژگی های آن می توان به طول عمر بالا و ضد آبی آن اشاره کرد که این جنس از پارچه و الیاف برزنت ترکیب شده است تا دوام استخر در برابر وزن آب و همچنین آسیب دیدگی افزایش یابد . همچنین بخش پایه های استخر نیز از آلومینیوم ساخته شده است که یکی از مقاوم ترین فلز ها بوده و در برابر فرسایش و زنگ زدگی نیز مقاوم است .

ویژگی های استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

استخر های پیش ساخته استخر هایی آماده هستند که می توانید آن ها را پس از خرید در کمتر از 1 الی 2 ساعت راه اندازی کنید که می توان آن را از ویژگی های خوب استخر های پیش ساخته دانست . استخر های پیش ساخته پرتابل و قابل حمل هستند و می توانید به صورت دائمی ویا موقتی از ان ها استفاده کنید . حجم بسته بندی کوچک آن به شما اجازه خواهد داد تا استخر را جمع کرده و فضای اشغال شده را آزاد کنید . همچنین شما می توانید استخر را بر روی زمین نیز راه اندازی نمایید .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

شرکت اینتکس با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت بالای استخر ، پمپ تصفیه آبی قرار داده است تا بتوانید با استفاده از آن ، آب موجود در استخر را تصفیه کنید تا آبی هدر نرفته و در وقت نیز صرفه جویی کنید . پمپ قرار داده شده در کنار استخر ، متناسب با حجم استخر بوده و کاملا کافی است .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس به دلیل اینکه برخی از مشتریان قادر به راه اندازی استخر به صورت اصولی نیستند ، خدماتی را همچون نصب و راه اندازی در محل را فراهم کرده است که می توانید از آن بهره مند شوید . همچنین شما می توانید برای جمع آوری ، جابجایی ، تعمیرات و ... از فروشگاه اینتکس راهنمایی و کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش استخر پیش ساخته در ابعاد دلخواه خود با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • استخر پیش ساخته گرد فریمی 132×610 اینتکس
  • قطر: 610 سانتی متر
  • ارتفاع: 132 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC برزنتی
  • جنس پایه ها از آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب شنی
  • دارای درپوش و زیرانداز
  • دارای نردبان پیش ساخته
  • مناسب برای استفاده در ویلا و منازل
  • قابل استفاده در پرورش ماهی و کشاورزی
  • دارای دریچه تخلیه آب
  • دارای DVD آموزشی
  • کد محصول: intex 26330

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...