فروش استخر پیش ساخته گرد مدل متحرک اصلی اینتکس

intex 26322NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش استخر پیش ساخته گرد مدل متحرک اصلی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد مدل متحرک اصلی اینتکس جدید با پمپ 220 ولت فیلتری از بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد 2018 شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. این محصول نسبت به استخر های بتنی و سنتی دارای مزایایی از جمله قابلیت حمل ، قابلیت نصب توکار و ثابت ، نصب و راه اندازی سریع و ضمانت داشته که نسبت به قیمت مناسب خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به منظور تفریحات آبی و حتی استفاده در صنعت مانند پرورش ماهی و کشاورزی باشد. بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد تا در به راحتی در برابر عواملی مانند دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب تحمل بالایی داشته باشد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. پایه هایی ضد زنگ که مانند بدنه اصلی از قدرت بالایی برخوردار می باشند. اما همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که توسط برق 220 ولت کار کرده و قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت را خواهد داشت. همچنین یک درپوش و زیرانداز و یک نردبان پیش ساخته نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که از نظر لوازم جانبی تکمیل باشد.

نقد و بررسی فروش استخر پیش ساخته گرد مدل متحرک اصلی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد مدل متحرک اصلی اینتکس

استخر فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 220 ولت فیلتری از محصولات فوق العاده شرکت اینتکس می باشد که ظرافت و زیبایی خاصی دارد. این استخر ارگونومی گرد داشته و از این بابت شبیه به بسیاری از استخر های موجود در بازار می باشد. این محصول ظرفیت اب بالایی دارد و به همین دلیل چندین نفر به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و به طور کامل ان را نقد و بررسی کنیم پس تا انتها باما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که باعث می شود این محصول در بین مشتریان پر فروش باشد نوع طراحی و ارگونومی ساخت این استخر می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که شکل ظاهری و کلی این محصول به صورت گرد می باشد. هم چنین نواحی داخلی این استخر به صورت شطرنجی و به رنگ ابی طراحی و تولید گردیده است که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. در ارتباط با بدنه اصلی این محصول هم باید عنوان کرد که رنگ ان به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید گردیده است. بدنه به صورت یکدست بوده و پایه های این محصول است که قابلیت جدا شدن را دارد. این پایه ها هم به صورت مستطیلی شکل و طولی از بالا ترین نقطه این استخر تا زیر ان قرار گرفته است به گونه ای که پایه ها از کف استخر مقداری پایین تر است. علاوه بر این ها ته هر کدام از پایه ها به صورت گرد طراحی و تولید گردیده که باعث شده تا به صورت کامل این محصول بر روی زمین قرار گرفته و تکان نخورد. علاوه بر این ها هر کدام از این پایه ها توسط فریمی سفید رنگ و مستطیلی شکل به بدنه می چسبد به گونه ای که از تکان خوردن ان جلوگیری می کند. تمامی این موارد نشان از خلاقیت در ساخت این محصول دارد.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید به شما یاری می دهد تا یک انتخاب مطمئن داشته باشید نوع و جنس بدنه یک محصول می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این استخر هم از بدنه ای از جنس PVC برزنتی طراحی و تولید گردیده است که فوق العاده مقاوم و مستحکم طراحی شده است. در کنار این موارد باید به جنس پایه های این محصول هم اشاره کرد که از نوع الومینیومی طراحی و تولید شده اند که ان ها نیز از استحکام قابل قبولی برخوردار هستند.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید عنوان کرد که قطر این استخر 488 سانتی متر و هم چنین ارتفاع ان نیز 122 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول به گونه ای طراحی شده که چندین نفر به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین این استخر دارای ظرفیت اب 19156 لیتر می باشد که ظرفیت بالایی است. در کنار این موارد باید به وزن خود استخر هم اشاره کرد که 87.8 کیلوگرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی و نگهداری از این محصول نیز باید چند نکته را در این جا اشاره کنیم. در ابتدا برای نصب این محصول کافی است که شما تمام ابزار ها و وسایل مورد نیاز جهت نصب این استخر را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس اقدام به نصب و راه اندازی بدنه کرده و پس از نصب ان سعی کنید پایه ها را به گونه ای متصل کنید که استخر تکان نخورد و به صورت مقاوم بر روی زمین قرار گیرد. البته در کنار این محصول DVD اموزشی هم قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان نیز فرا بگیرید. در ارتباط با مراقبت و نگهداری از این محصول نیز در وهله اول باید از ضربه زدن به بدنه و قسمت های مختلف این استخر جدا خودداری کنید. هم چنین از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این استخر و یا هر جسم دیگری که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارد خودداری کنید. نکته مهم دیگر این است که پمپ تصفیه این محصول را به موقع تعویض کنید تا همیشه ابی شفاف و زلال را در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

استخر فریمی گرد 122 × 488 جدید با پمپ 220 ولت فیلتری محصولی فوق العاده زیباست که دارای پمپ تصفیه اب فیلتری ، درپوش ، زیر انداز ، نردبان پیش ساخته و همین طور دریچه تخلیه اب می باشد. از این محصول می توانید به عنوان استخر پرورش ماهی هم استفاده نمایید. اگر قصد خرید یک استخر با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب19156 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...