استخر پیش ساخته گرد پایه دار فلزی

intex 28332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد پایه دار فلزی

استخر پیش ساخته گرد پایه دار فلزی 2019 از جدید ترین استخر های پیش ساخته پرتابل شرکت اینتکس بوده که تولید شده در رنگ جدید و کیفیت بدنه بهتر نسبت به مدل های قبلی خود می باشد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان استخر تفریحات آبی در فضای بیرونی منزل و حتی مکان های ورزشی بوده که با توجه به ابعاد و ظرفیت بالای آب خود می تواند برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی و یا کشاورزی نیز استفاده شود. استخر پیش ساخته پایه فلزی با دایه های فلزی برای روی زمین ساخته شده است که بوسیله برزنتی که روی آن قرار دارد می ایستد و آب را داخل خود نگه میدارد

این استخر پیش ساخته دارای لوازم کاملی همچون پمپ تصفیه ، نردبان ، درپوش و زیرانداز بوده تا نیاز خاصی به تهیه لوازم های جانبی دیگر نباشد به همین دلیل این استخر را به یکی از کامل ترین استخر های آماده تبدیل کرده است. کیفیت و ساختار بدنه مقاوم و همچنین داشتن پایه ها ضد زنگ از ویژگی های بسیار خوب آن بوده و به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی به صورت روکار و تو کار را خواهد داشت. محصولی که دارای ضمانت یک ساله فروشگاه اینتکس بوده و از 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد بود.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته گرد پایه دار فلزی

استخر پیش ساخته گرد با عمق زیاد 2017

استخر پیش ساخته گرد با عمق زیاد 2017 یک محصول تمام عیار و جذاب بوده که شرکت اینتکس با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد ان را روانه بازار کرده است. این محصول دارای بدنه ای مستحکم از جنس فایبرگلاس و برزنت بوده و پایه های الومینیومی ضد زنگ نیز دارد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتری از این استخر خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته یکی از ساده ترین و در عین حال شکیل ترین محصولات موجود در بازار می باشد که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در ابتدا باید راجب ارگونومی ساخت این محصول عنوان کرد که به صورت گرد طراحی شده است. ناحیه های بیرونی این محصول با رنگ نوک مدادی ساخته شده است که به راحتی نیز کثیف نمی شود. نواحی و دیواره های داخلی این استخر نیز به صورت ابی رنگ طراحی شده که بسیار به چشم می اید. بر روی لایه بیرونی این محصول نیز به فاصله هر چند متر یک پایه قرار گرفته است که به صورت منظم و دور تا دور این استخر قرار دارند. هم چنین در سر تا سر این استخر و مرکز ان نیز نواحی مستطیلی سفید رنگی کشیده شده اند که به زیبایی بیشتر این محصول کمک کرده اند. پایه های الومینیومی این محصول مقداری پایین تر از سطح کف استخر هستند و به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرند تا کف این استخر به زمین نخورد. بر روی سطح بیرونی این استخر نیز نام کارخانه تولید کننده این محصول یعنی اینتکس با رنگ سفید و حروف لاتین نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. در رابطه با دیگر خصوصیات این محصول نیز باید گفت که این استخر دارای نردبان ، درپوش و زیر انداز نیز می باشد که از مزایان ان به حساب می اید. هم چنین پمپ تصفیه اب نیز بر روی این محصول تعبیه شده است که نیازی به خرید جداگانه ان ندارید. تمامی این موارد باعث شده تا یک استخر پیش ساخته زیبا و منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که رویه و بدنه اصلی این محصول همگی ساخته شده از فایبرگلاس و برزنت می باشند که از استحکام بی نظیری برخوردارند. هم چنین پایه های این محصول ساخته شده از جنس الومینیومی هستند که کاملا ضد زنگ بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و هم چنین تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم اند.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این استخر نیز به گونه ای طراحی شده تا بتوان از ان چندین استفاده مختلف کرد. این محصول دارای قطر 549 سانتی متر و ارتفاع 132 سانتی متر می باشد. این موارد باعث شده تا چندین نفر به طور هم زمان و به سادگی بتوانند از این محصول استفاده کنند. هم چنین می توان از این محصول به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد. در رابطه با ظرفیت اب این استخر نیز باید گفت که 26420 لیتر اب را می تواند در خود جای دهد که این ظرفیت بسیار بالایی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول نسبت به محصولات بادی وقت بیشتری را طلب می کند و با پمپ باد نیز صورت نمی گیرد. شما باید بتوانید این محصول و تجهیزات ان را از بسته بندی خارج کرده و سپس با استفاده از دفترچه راهنمای این محصول اقدام به راه اندازی و وصل کردن پایه های این استخر کنید. این کار بین 30 الی 60 دقیقه به طورمعمول زمان می خواهد. اگر نتوانستید خودتان این محصول را نصب کنید می توانید از خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس استفاده کرده و درخواست نصاب کنید. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید گفت که از پرتاب کردن اشیا سنگین و ضربه زدن به بدنه این محصول خودداری نمایید. هم چنین بر روی این محصول پمپ تصفیه اب شنی قرار گرفته است که بعد از مدتی نیاز است تا ان را نیز تعویض کنید. البته این محصول با ضمانت یکساله فروشگاه اینتکس همراه خواهد بود که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از مشاورین ما درخواست راهنمایی کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد با عمق زیاد 2017 یک محصول مقاوم دارای پمپ تصفیه ، نردبان ، درپوش ، زیر انداز و دریچه تخلیه اب بوده که تمامی موارد مورد نیاز یک استخر کامل را دارا می باشد. این محصول علاوه بر استفاده به عنوان استخر شخصی و خانوادگی ، می تواند به عنوان استخر پروش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این استخر فوق العاده را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب26420 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس و برزنت
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
اقلام همراهپمپ تصفیه، نردبان، درپوش، زیر انداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...