استخر پیش ساخته 10 متری بزرگ

intex 28376-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری بزرگ

استخر پیش ساخته 10 متری بزرگ اینتکس نوع دیگری از استخر های مستطیلی سایز بزرگ شرکت اینتکس با ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالا می باشد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته تولید شده بوده که از کیفیت و طراحی مناسبی بهره مند است. استخری که به راحتی در مدت زمان چند ساعت قابل نصب و جمع کردن بوده و از ویژگی مهم استفاده و حمل در هر محل مورد نظر بهره می برد. شماره تماس برای دریافت اطلاعات بیشتر 09371111301

این کالا نیز همانند دیگر همنوعان خود از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC ساخته شده و در برابر شرایط مختلف جوی، دمای مختلف آب و همچنین در برابر ساییدگی مقاوم خواهد بود. بدنه ای که تنها توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ خود قابل نصب می باشد. این محصول علاوه بر داشتن لوازم کاربردی و مهم از جمله درپوش، زیرانداز و نردبان در کنار خود از دیگر لوازم تفریحی و پاک سازی استخر نیز بهره مند می باشد. این محصول را می توان مانند استخر های بتنی یا چوبی به صورت توکار نیز نصب کرد.

استخر پیش ساخته 10 متری بزرگ اینتکس

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس یکی از جدیدترین نوع استخر های پیش ساخته مستطیلی و فریمی این شرکت بوده که بزرگترین نوع استخر های پیش ساخته از نظر ابعاد و ظرفیت آب محسوب می شود. این استخر در مدل های 2016 و مدل های قدیمی تر نیز تولید شده که این مدل به عنوان مدل جدید تر با تغییرات مختلف راهی بازار شده است. این مدل از استخر های مستطیلی فریمی از جنس بدنه با کیفیت تر و مقاوم تری بهره مند بوده که می توانند به راحتی در هر مکانی بخصوص در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند. استخری که در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی بسیار کاربرد خواهد داشت. این استخر علاوه بر این دارای لوازم و تجهیزات کاملی بوده که در ادامه به توضیحات و معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

استخر 10 متری 2017 اینتکس دارای طراحی بدنه خاص خود بوده و مانند مدل های قبلی دارای یک بدنه اصلی با طراحی یک دست و همچنین دارای فریم های مخصوص برای نصب و راه اندازی بدنه اصلی می باشد. این بدنه دارای دو دریچه بزرگ برای تخلیه و پر کردن استخر از آب بوده که می توان به وسیله آنها هر گونه پمپ تصفیه آب را به بدنه اصلی وصل کرد. این بدنه دارای لبه هایی مخصوص برای قرار گیری فریم ها بوده تا دیواره ها را به شکلی مقاوم راه اندازی کند. طراحی قسمت داخلی استخر به صورت کاشی وار بوده و زمانی که آب را درون آن جاری می کنید شکلی زیبا به خود خواهد گرفت. این نوع استخر پیش ساخته به دلیل داشتن طول بدنه زیاد از فریم های بیشتری برای راه اندازی برخوردار بوده تا نصب آن نیز از استحکام لازم برخوردار باشد. طراحی و ساخت این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی بوده که از بدنه ای یکدست بهره مند است. این بدنه توسط فریم های مخصوص به خود راه اندازی و نصب شده می شود. فریم هایی که به صورت عمودی در این کالا استفاده شده تا به خوبی فشار های ناشی از حجم را تحمل کند. این فریم ها به چند صورت طراحی شده که هر کدام برای قسمت های مختلف بدنه استفاده می شود تا این استخر شکل کامل را به خود بگیرد. این بدنه دارای دو دریچه آب بوده که توسط آن می تواند هر گونه پمپ تصفیه آب را به استخر متصل کرد. در قسمت داخل بدنه این محصول نیز از طراحی کاشی وار استفاده شده تا هنگام جاری نمودن آب درون استخر شکل بسیار زیبایی به آن بدهد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نرظ گرفته شده برای استخر 10 متری 2017 اینتکس از نوع الیاف شمعی برزنتی با رویه ضخیم از پلاستیک PVC می باشد. این بدنه علاوه بر داشن ضخامت بالا دارای انعطاف لازم برای باز و جمع شدن راحت و کم حجم تر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا حمل آن توسط یک خودرو نیز امکان پذیر باشد. ویژگی ای که باعث شده تا مزیت های این نوع استخر ها را نسبت به استخر های رقیب خود که شامل استخر های بتنی و چوبی می شوند افزایش دهد. این بدنه در برابر دمای مختلف آب ، نور و گرمای آفتاب و همچنین در برابر ساییدگی مقاوم باشد. این استخر به دلیل داشتن چنین کیفیتی می تواند با خیالی آسوده در فضای باز مورد نظر خود احداث شده و مورد استفاده قرار گیرد. اما جنس فریم های این کالا از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که علاوه بر داشتن وزن سبک دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. این فریم ها همگی ضد زنگ بوده و می توانند وزن چند تُنی استخر را در زمان پر بودن تحمل کنند. جنس بدنه ای که برای این نوع استخر در نظر گرفته شده همانند مدل قبلی خود بوده اما کمی از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است. این بدنه از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که لایه ای ضخیم از PVC قسمت بیرونی آن را پوشانده است. این لایه PVC در قسمت داخل بدنه لطافت بیشتری داشته تا هنگام برخورد بدن مصرف کنندگان به آن هیچگونه اذیتی نداشته باشد. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف ، دمای مختلف آب و همچنین ساییدگی داشته به همین دلیل می تواند با خیالی آسوده در فضای باز مورد نظر شما استفاده شود. بدنه ای که انعطاف بالایی داشته به همین دلیل به راحتی تا حجم بسیار کمتری جمع می شود تا توسط یک خودرو به آسانی حمل شود. اما فریم های این استخر از نوع آلومینیوم با روکش بوده که با وجود سبک بودن قدرت بالایی را دارند. این فریم ها ضد زنگ بوده و در برابر نور و یا حرارت آفتاب به هیچ وجه آسیب نخواهند دید.

این مقدار عمق استخر ظرفیت 90 درصدی بدنه را شامل می شود. ظرفیت بدنه ای که قادر است تا 54368 لیتر آب درون خود جای دهد. ابعاد بزرگ این استخر سبب شده تا کاربرد این کالا نیز بیش از پیش افزایش یابد. استخری که علاوه بر موارد تفریحی قابل استفاده برای صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در صنعت کشاورزی خواهد بود. اما وزن این استخر با توجه به داشتن لوازم کامل در بسته بندی خود به 267.2 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل بدنه و فریم های آن می شود.

سایر امکانات و تجهیزات

از امکانات و لوازم همراه این کالا که کامل ترین نوع استخر از این لحاظ بوده می توان به داشتن پمپ تصفیه آب شنی اشاره نمود. این پمپ تصفیه آب با هر بار شارژ آن توسط شن تصفیه آب می تواند تا چندین بار آب درون استخر شما را تصفیه کند. پمپ تصفیه ای که با برق شهری (220 ولت) کار می کند. از دیگر لوازم مهم همراه این کالا می توان به داشتن درپوش و زیرانداز برای نگهداری و حفاظت بهتر از این کالا اشاره نمود. در کنار این لوازم یک نردبان پیش ساخته بزرگ برای این استخر در نظر گرفته شده که خود به صورت مجزا نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این لوازم در داخل بسته بندی این استخر قرار داده شده و قیمت آنها نیز برای این استخر لحاظ شده است. البته در صورتی که قصد تهیه و خرید هر کدام از این لوازم را به صورت مجزا داشته باشید باید هینه بیشتری برای آنها متقبل شوید. از امکانات و لوازم مهم و همراه این استخر پیش ساخته بزرگ می توان به داشتن پمپ تصفیه آب شنی/فیلتری آن اشاره کرد. پمپ تصفیه آبی که توان تصفیه آب به مقدار 10.5 متر مکعب را در هر بار شارژ پمپ توسط شن های تصفیه آب مخصوص این پمپ ها خواهد داشت. درپوش و زیرانداز دیگر لوازم مهم این کالا بوده که وظیفه مراقبت و نگهداری بهتر این محصول را خواهند داشت. درپوش و زیراندازی که مطابق با ابعاد این استخر طراحی شده و به خوبی می تواند محصول شما را در برابر بسیاری از اتفاقات احتمالی دور کند. علاوه بر این لوازم یک نردبان پیش ساخته نیز برای این کالا در نظر گرفته شده تا خود به صورت مجزا نصب شده و برای ورود و خروج راحت از استخر استفاده می شود. این نردبان از آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته شده و تحمل وزن بالایی را دارد. این لوازم از مهمترین تجهیزاتی هستند که باید برای هر استخر پیش ساخته ای فراهم شود.

نحوه راه اندازی استخر

مصرف کنندگان برای راه اندازی این استخر بزرگ اینتکس دو راه در پیش دارند: نصب استخر توسط خود مصرف کننده و نصب استخر به وسیله کادر مجرب راه اندازی استخر شرکت تهران اینتکس. نصب هر دو حالت استخر دارای تفاوت هایی در خود می باشند و این تفاوت در خدمات پس از فروش استخر خواهد بود. در صورتی که کادر نصب کننده شرکت اینتکس اقدام به نصب استخر مورد نظر شما کنند یقینا با صرف هزینه ای از خدمات پس از فروش دو ساله بهره مند خواهند شد، در غیر اینصورت این مزیت برای استخر شما تعلق نخواهد گرفت. علاوه بر این احداث استخر پیش ساخته شما سریع تر و مطمئن تر راه اندازی خواهد شد. اما در صورتی که بخواهید خود اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنید باید با توجه به دفترچه و DVD تصویری راهنمای استخر مرحله به مرحله با دشواری فراوان این محصول را راه اندازی نمایید. برای راه اندازی این استخر پیش ساخته دو راه در پیش دارید: 1- نصب استخر توسط کادر مجرب اینتکس 2- نصب و راه اندازی استخر توسط مصرف کننده. همانطور که می دانید نصب این استخر پیش ساخته توسط نصاب های شرکت اینتکس می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد. زیرا این کادر می توانند محصول شما را با اطمینان بالا و و همچنین در مدت زمان کمی راه اندازی کنند. این کار موجب می شود تا در زمان نیز صرفه جویی شده و از آسیب های غیر قابل پیش بینی نیز جلوگیری شود. علاوه بر این پس از نصب استخر مربوطه توسط این کادر شامل خدمات پس از نصب و فروش نیز خواهد شد. اما برای نصب این کالا توسط مصرف کننده در ابتدای هر چیزی باید دفترچه راهنما و همچنین DVD آموزشی آن مشاهده شود. سپس باید پس از فراهم نمودن محلی مناسب و مطمئن بدنه استخر را پهن نموده و با توجه به نوع و سایز فریم ها شروع به نصب کرد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 10 متری بزرگ اینتکس بزرگترین و بهترین استخر های پیش ساخته این شرکت برای تفریحات آبی و استفاده در موارد کاری و صنعتی بوده که دارای لوازم کامل در بسته بندی خود می باشد. استخری که دارای بدنه و فریم های با کیفیت و مقاومی بوده و قابل نصب و راه اندازی در هر مکان مورد نظری چه به صورت توکار و چه به صورت روکار خواهد بود. این محصول ضمانت 1 ساله داشته که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

استخر پیش ساخته ۱۰ متری بزرگ اینتکس

استخر پیش ساخته ۱۰ متری بزرگ اینتکس بزرگترین محصول و جدیدترین نوع استخر های پیش ساخته مستطیلی بزرگ بوده که از کیفیت بالاتری نسبت به مدل های قبلی خود بهره مند است. این کالا یکی از بهترین استخر های پیش ساخته بوده که از لحاظ ابعاد، ظرفیت آب ، جنس بدنه ضخیم و چند لایه و لوازم کامل بهره مند است. محصولی که نه تنها به عنوان استخر تفریحی بلکه به عنوان استخر های صنعتی نیز کاربرد های فراوانی خواهد داشت. استخر های پیش ساخته در مدل های مختلفی از هر نظر طراحی و تولید شده اند که این مدل بزرگترین و بهترین نوع استخر های اینتکس محسوب می شود. استخری که با وجود قابلیت های خوب نسبت به قیمت خود می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر 10 متری بزرگ اینتکس برابر (طول: 975 سانتی متر ، عرض: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته محسوب می شود. این ابعاد شامل تمام قسمت های استخر شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. البته عمق مفید این استخر حدود 122 سانتی متر بوده حدود 90 درصد حجم بدنه را شامل می شود. بر اساس این حجم بدنه ظرفیت آب این استخر معادل 54368 لیتر بوده مقداری بسیار عالی برای این کالا به حساب می آید. این مقدار ظرفیت آب می تواند به خوبی تمامی نیاز های مصرف کنندگان را در هر نوع استفاده از این استخر بر طرف سازد. محصولی که با چنین ابعاد و ظرفیت آبی به غیر از تفریحات آبی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی باشد. گرچه مدل های کوچکتر یا گرد استخر های پیش ساخته اینتکس نیز برای استفاده در سایر صنعت ها کاربرد زیادی خواهند داشت. وزن این محصول با توجه به داشتن لوازم مختلف در کنار خود به 248.2 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل بدنه اصلی استخر و فریم های آن می شود.

گفتنی است که نصب این استخر پیش ساخته می تواند به دو صورت انجام شود. نصب توکار و نصب روکار. نصب روکار که همان نصب عادی و روی زمین بوده که می تواند در مدت زمان کوتاهی انجام شود، اما برای نصب توکار نیاز به حفر کردن زمین به اندازه ابعاد استخر خواهد بود. پس از حفر باید استخر در این قسمت به خوبی جایگذاری شده و در انتها قسمت های کناری آن کاملا پوشانده شود. در آن زمان خرید استخر پیش ساخته شما به یک استخر ثابت مانند استخر های بتنی و چوبی تبدیل خواهد شد.

استخر پیش ساخته 10 متری 2017 اینتکس بهترین و بزرگترین استخر های پیش ساخته برای انواع تفریحات آبی و استفاده در صنعت های مختلف از جمله پرورش ماهی و کشاورزی بوده که دارای بدنه ای با کیفیت و ظرفیت آب بسیار بالایی می باشد. این محصول به همراه خود از لوازم کاملی برخوردار بوده که ابن کالا را به یک استخر کامل و مجهز تبدیل کرده است. محصولی با داشتن ضمانت توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپندارد
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی
intex

چنانچه در مورد این استخر پیش ساخته نظری یا پیشنهادی دارید در این قسمت تایپ بفرمایید

46 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...