استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28314-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته با طراحی بدنه مستطیلی بوده که به عنوان استخر 2017 به بازار عرضه شده است. این محصول در سایز های مختلفی تولید شده که این کالا کوچکترین نوع آنها محسوب می شود. استخری که ساخته شده اتز جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که از کیفیت و ضخامت بالایی بهره می برد. استخری که توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و علاوه بر تفریحات آبی برای استفاده در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی نیز کاربرد خواهد داشت. این کالا به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری از نوع 220 ولت داشته که به خوبی آب درون بدنه را پاکسازی می کند. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته کوچک نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

شما عزیزان و دوست داران استخر های پیش ساخته می توانید بسته به فضایی که در خانه و یا ویلای خود در اختیار دارید ، استخر های پیش ساخته را انتخاب کنید . ویژگی بسیار خوب استخر های پیش ساخته به ویژه استخر پیش ساخته اینتکس این است که تنوع ابعادی در آن ها بسیار بالا بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن و به نحو احسنت از استخر ها استفاده نمایید . بنابراین می توانید استخر های پیش ساخته ای با طول دو متر تا ده متر را برای استفاده کردن داشته باشید . راه اندازی استخر های پیش ساخته اصلا زمانبر نبوده و پس از دریافت استخر تنها در دو ساعت می توانید آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . در ضمن برخلاف استخر های پیش ساخته سایز بزرگی که نیاز به حضور نصاب است ، شما می توانید حتی خودتان نیز استخر پیش ساخته 3 متری را راه اندازی کنید . 

البته که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته را برای مدل فوق نیز ارائه کرده است و در صورت نیاز می توانید روند ارسال تا نصب را بر عهده فروشگاه اینتکس بگذارید . این استخر پیش ساخته به طور دقیق با طول 300 سانتی متری و با عرض 175 سانتی متری ساخته شده است تا یک فضای خوب برای تمامی سنین باشد ، هر چند ارتفاع 80 سانتی متری استخر پیش ساخته ، شرایط را برای بازی کودکان فراهم کرده تا آن ها بتوانند به همراه بزرگسالان به تفریحات آبی بی نظیرشان در منزل بپردازند . اگرچه این استخر پیش ساخته نسبت به سایر استخر ها ابعادی کوچک دارند ، ولی با این وجود ظرفیتی 3529 سانتی متری داشته و به همین علت یک پمپ تصفیه آب فیلتری 2006 لیتری برای محصول در نظر گرفته شده است تا بتواند در مدت زمان کوتاهی آب داخل استخر را تصفیه کند . 

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته 3 متری با طراحی بدنه مستطیلی از سری استخر های پیش ساخته جدید  شرکت اینتکس بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این استخر در دو سایز مختلف تولید شده که هر کدام به دو مدل به بازار استخر های پیش ساخته عرضه شده اند. یک مدل آنها دارای پمپ تصفیه آب 12 ولتی و دیگری نیز از پمپ تصفیه آب 220 ولتی بهره می برد. این نوع استخر دارای کاربرد های زیادی بوده که از جمله آن می توان به تفریحات آبی و استفاده در صنعت پرورش ماهی اشاره کرد. این نوع استخر ها نسبت به استخر های پیش ساخته بزرگ اینتکس دارای قیمت مقرون به صرفه تری بوده تا خریداران استخر های پیش ساخته نیز از نظر هزینه گزینه های بهتری پیش روی خود داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی این استخر اینتکس به صورت مستطیلی بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده بدنه که در صورت نبود هر کدام از آنها راه اندازی این استخر غیر ممکن خواهد شد. این مدل از استخر ها دارای بدنه تک رنگ بوده و از طرح کاشی وار برای رویه داخل استخر استفاده شده است. روی بدنه این کالا دو دریچه مخصوص تخلیه و پر نمودن آب استخر قرار داده شده که توسط آنها می توان هر گونه پمپ تصفیه آب را به این محصول وصل کرد. این نوع استخر ها همانطور که می دانید به دلیل طراحی خاص خود قابل راه اندازی و جمع کردن در مدت زمان کوتاهی بوده و توسط خودرو های معمولی بدون باربند نیز قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. هر کدام از فریم های نیز برای راه اندازی این محصول به شکل خاصی به بدنه اصلی وصل شده و محصول مورد نظر شما را به شکل آماده تبدیل خواهد کرد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده و از روکش پلاستیک PVC برای آن استفاده می شود. ضخامت این بدنه به اندازه ای بوده که می تواند به راحتی در برابر دمای مختلف آب، ساییدگی و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. بدنه ای که با وجود دوام و ضخامت بالای خود از انعطاف مناسبی برخوردار بوده تا در نهایت هنگام جمع کردن آن حجم و ابعاد کمی را به خود بگیرد و درنتیجه حمل و جا به جایی استخر مورد نظر آسوده تر شود. بدنه ای که روکش داخلی آن با روکش استفاده در قسمت خارج از بدنه تفاوت دارد. روکش استفاده شده برای قسمت داخل بدنه نرم تر بوده تا زمانی که بدن مصرف کننده به بدنه برخورد می کند آسیبی وارد نکند. اما فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که در برابر فشار و اوزان بالا مقاومت خوبی را خواهد داشت. این فریم ها نیز در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و مهم ترین اجزای استخر برای راه اندازی آن محسوب می شود. گفتنی است که پایه های بیرونی و داخلی استخر هر کدام دارای ضخامت و طراحی خاص خود بوده که هنگام نصب مشخص خواهند بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد این استخر پیش ساخته برابر (طول: 300 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه بوده که در زمان جمع کردن آن بسیار کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه استخر بوده اما عمق واقعی آن حدود 70 سانتی متر می باشد. زیرا هنگام پر کردن این استخر از آب نباید تا لبه بدنه استخر این کار انجام شود تا از سرریز شدن آب جلوگیری شود. ظرفیت آب استخر 3 متری برابر 3539 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه استخر را تشکیل می دهد. ابعاد و ظرفیت آب مناسب این استخر با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی در منزل ، ویلا و حتی در مراکز ورزشی سر پوشیده و فضای باز خواهد بود. همچنین وزن بسته بندی این کالا نیز برابر 46.5 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی استخر و فریم های آن می شود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر 3 متری اینتکس می توان به دو صورت عمل کرد. بهترین راه برای نصب و راه اندازی  این محصول، نصب آن توسط کادر مجرب شرکت اینتکس می باشد. این کادر استخر شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی با ضریب اطمینان بالا راه اندازی کرده و حتی در زمان جمع کردن نیز به همین صورت عمل خواهند کرد. راه دیگر این است که خود مصرف کنندگان به وسیله مجموعه آموزشی که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی بوده استخر خود را نصب کنند. مزیت دیگری که نصب این استخر توسط کادر شرکت اینتکس برای خریداران به همراه خواه داشت، خدمات پس از فروش می باشد. در صورت نصب و راه اندازی این کالا توسط مصرف کنندگان دیگر از این مزیت بهره مند نخواهند شد. نصب پمپ تصفیه همراه این استخر و همچنین نردبان پیش ساخته مجزایی که در بسته بندی این محصول قرار داده شده نیاز به متخصص خاص خود می باشد تا بدون هیچ مشکل و آسیب احتمالی کالای مربوطه را راه اندازی کنند.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه آب 220 ولتی یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته بوده که از کیفیت استانداردی بهره می برد. محصولی که دارای کاربرد های فراوانی بوده و بیشتر برای تفریحات آبی در مکان های مورد نظر عرضه می شود. محصولی که همراه خود از یک پمپ تصفیه آب و یک نردبان برخوردار بوده تا این کالا را به یک مجموعه کامل آبی و تفریحی تبدیل کند. این استخر با ضمانت توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3529 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2006 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...