استخر پیش ساخته 3 متری 2018 با پمپ 220 ولت

intex 26772NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 3 متری 2018 با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 3 متری با پمپ تصفیه آب 220 ولتی یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته با طراحی بدنه مستطیلی بوده که به عنوان کوچکترین مدل استخر های فریمی مستطیلی عرضه شده است. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانگی بوده که بیشتر برای سنین کودکان بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که مانند دیگر استخر های پیش ساخته دارای مقاومت و کیفیت خوبی می باشد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده و موجب ایجاد استخری با استحکام بالا خواهد شد. این استخر دارای دریچه مخصوص تخلیه آب بوده تا در صورت عدم استفاده از آن به راحتی آب درون استخر را تخلیه کنید. محصولی که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری داشته که قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت را خواهد داشت. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته نیز در سایز کوچک در بسته بندی محصول قرار داده شده که به شکل مجزا راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای DVD آموزش تصویری بوده که می توان به راحتی توسط آن استخر مورد نظر را نصب و یا جمع کرد.

استخر های پیش ساخته حتی اگر سایز کوچک داشته باشند و مدل های بادی در همین ابعاد ساخته شده باشند ، باز هم استفاده از آن ارجعیت دارد ، دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، برای اینکه شما استخری را خریداری می کنید که از نظر دوام بسیار بهتر از استخر های بادی بوده و می تواند سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد . در ضمن فضای داخلی آن بیشتر بوده و حتی حجم بالایی از آب در درون آن جای می گیرد . برای همین است که شرکت اینتکس برای این استخر پیش ساخته پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است تا با نصب آن به بدنه استخر ، بتوانید آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آب زلال تبدیل نمایید . پس با این روش در مصرف اب صرفه جویی کرده و نیازی نیست که پس از چند بار استفاده از استخر 3539 لیتر آب را تعویض کنید . 

اینکار حتی باعث افزایش هزینه نگهداری از استخر شده و حتی باعث هدر رفتن آب خواهد شد ، بنابراین بهترین حالت این است که از پمپ تصفیه آب 220 ولتی که در کنار استخر پیش ساخته قرار گرفته است ، استفاده کنید . این پمپ با توجه به ابعاد و ظرفیت استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است و دیگر نیازی نخواهد بود که شما پمپ تصفیه آب مجزا تهیه کنید . نوع پمپ تصفیه آب نیز فیلتری بوده و پس از مدت ها استفاده می کنید آن را بشویید و حتی در صورت امکان آن را تعویض کرده و فیلتر جدید قرار دهید تا کیفیت تصفیه کردن آن به مانند روز اول ، عالی شود . اینتکس به دلایل مختلفی از پایه آلومینیومی برای ساخت استخر پیش ساخته خود استفاده کرده که می توان به دوام بالا در برابر ضربه ؛ مقاومت در برابر وزن آب و البته کیفیت عالی در برابر رطوبت و زنگ زدگی اشاره کرد .

استخر پیش ساخته 3 متری 2018 با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 3 متری 2018 با پمپ 220 ولت محصولی با کیفیت بوده که از تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد. این محصول به دلیل داشتن رنگ شاد و همچنین جنس بدنه مقاوم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از مزایای خوب این محصول می توان به داشتن نردبان پیش ساخته ، پمپ تصفیه فیلتری ، دریچه تخلیه اب و هم چنین پایه های مقاوم این محصول اشاره کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کاملی از این محصول بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول یکی از موارد مهمی است که باید در ارتباط با ان صحبت کنیم. در ابتدا باید خاطر نشان کرد که این استخر ارگونومی مستطیلی شکل داشته که مانند اکثریت استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد. بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست ابی رنگ ساخته شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است. هم چنین لبه های این محصول نیز به صورت سفید رنگ طراحی و تولید شده اند. بر روی بدنه اصلی این محصول نام برند تجاری تولید کنندهاین استخر یعنی اینتکس نوشته شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. از دو طرف چپ و راست این محصول سه عدد پایه قرار گرفته شده است که هر یک از این پایه ها خود دارای دو عدد میله سفید رنگ می باشد که از روی زمین به بالا ترین بخش این استخر کشیده شده اند و به میله اصلی و بالایی این استخر وصل شده اند. در پایین و بالای این استخر نیز یک عدد از این پایه ها قرار داده شده است. گفتنی است که این پایه ها بر روی زمین به وسیله پارچه ای مقاوم ، محافظت می شوند. در رابطه با بخش های داخلی این محصول هم باید گفت که داخل این استخر به صورت شطرنجی و خانه های ریز ابی رنگ تولید شده است که به زیبایی های این محصول افزوده است.

جنس بدنه

از موارد مهمی دیگری که باید به ان اشاره کنیم جنس بدنه این محصول است. این استخر دارای بدنه ای از جنس PVC برزنتی می باشد که استحکام بالایی در برابر ضربات و هم چنین شرایط مختلف اب و هوایی دارد و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از نوع الومینیومی ساخته شده اند که بسیار مستحکم و مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

در این مورد نیز باید اشاره کنیم که این استخر دارای طول 300 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 80 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این ابعاد به گونه ای پیاده سازی شده است که به طور هم زمان چند نفر می توانند از ان استفاده کرده و به بازی بپردازند. در کنار این موارد به ظرفیت اب این استخر هم باید اشاره کنیم که 3539 لیتر اب را در خود جای می دهد که بسیار زیاد است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این مدل از استخر های پیش ساخته مقداری اسان تر از دیگر استخر هاست. شما در ابتدا تنها کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را روی زمین قرار دهید. سپس با توجه به محل قرار گیری پایه ها و هم چنین وصل کردن هر یک از پایه ها به هم اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کنیم. این کار در مدت زمان معقولی انجام می گیرد. از نکات مهمی که می توان به ان اشاره کرد این است که این محصول را می توانید به صورت تو کار و رو کار نیز استفاده کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول نیز باید گفت که از ضربه زدن به بدنه و همین طور پرتاب کردن اجسام محکم به سمت این استخر جدا خودداری کنید. علاوه بر این ها باید گفت که اشیا مشتعل و وسایل نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید تا دچار اسیب های جدی نشود. با رعایت این نکات می توانید همیشه از این محصول با کیفیت عالی استفاده کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 3 متری 2018 با پمپ 220 ولت محصولی بی نظیر می باشد که دارای دریچه تخلیه اب بوده و در مدت زمان کوتاهی می توانید اب این استخر را به طور کامل خالی کنید. همچنین طراحی زیبا و اشغال کردن جای کم از موارد مهم دیگر این استخر می باشد. اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته زیبا را دارید می توانید این محصول فوق العاده را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تخویل بگیرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3539 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...