استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس سایز کوچک

intex 26778GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,500,000 تومان
33,000,000
5%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس سایز کوچک

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ تصفیه آب 12 ولتی مدلی دیگر از بزرگترین استخر های پیش ساخته فریمی مستطیلی در رنگ آبی بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در قدرت و نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل برای تفریحات آبی بوده که حتی با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خوب خود می تواند برای صنعت پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که بدنه ای مقاوم و با کیفیت را به ارمغان آورده است. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که موجب ایجاد استخری با استحکام بالا نسبت به استخر های پیش ساخته بدون فریم خواهد شد. این استخر 4,88 متری نیز دارای لوازم و امکانات مهمی از جمله پمپ تصفیه آب با قدرت تصفیه 3047 لیتر در ساعت ، درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته بوده که همگی باعث کامل شدن یک استخر از نظر مصرف خواهد شد.

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس سایز کوچک

حتی استخر های چهار متری پیش ساخته نیز ظرفیت بالایی دارند و کوچک نامیدن آن ها به این دلیل است که نسبت به سایر استخر های پیش ساخته نسبتا کوچک هستند ، اما با این وجود جوابگوی تمامی نیاز های ما به عنوان استخر ویلایی بوده و می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد . ظرفیتی که استخر پیش ساخته چهار متری اینتکس دارد به 10874 لیتر می رسد و اگر آن را با سایر استخر ها مقایسه کنیم ، می توان گفت که ظرفیت بسیار بالایی بوده و برای همین است که شرکت اینتکس پمپ تصفیه آب برای محصول در نظر گرفته است . این پمپ تصفیه نیز جوابگوی تصفیه کردن مقدار زیادی از حجم بالای استخر پیش ساخته بوده و می تواند شرایط را برای شما فراهم کند تا در هر بار استفاده از استخر پیش ساخته ، آب تمیزی را در دسترس داشته باشید ، حتی اگر در فواصل طولانی آب استخر را تعویض کنید .

همانطور که می دانید تعویض آب می تواند کاری زمانبر باشد ، برای همین بهترین کاراین است که استخر پیش ساخته را با استفاده از پمپ های تصفیه آب ، تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید . در ضمن حتی استخر پیش ساخته 4 متری نیز عمق بالایی دارد و آنطور که اینتکس مشخص کرده ، ارتفاع استخر پیش ساخته 107 سانتی متر می باشد ، برای همین کودکان و حتی بزرگسالان می توانند در این استخر شنا کرده و خود را به سمت جلو هدایت کنند و در صورت علاقه به زیر آب رفته  وآنجا شنا کنند. این در حالی است که استخر های پیش ساخته و حتی بسیاری از استخر های خانگی به دلیل عمق کمی که دارند ، برای شنا کردن مناسب نیستند . استفاده از پایه های فلزی ، دوام استخر پیش ساخته را افزایش داده است تا بتوانید به خوبی از آن برای مدت های طولانی استفاده کنید .

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته 4,88 متر با پمپ 12 ولت در واقع بهترین نوع استخر پیش ساخته فریمی و در گروه محصولات نسبتا بزرگ در میان استخر های پیش ساخته بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. ساختار پرتابل این استخر پیش ساخته و کیفیت بسیار بالای بدنه محصول از دلایل اساسی فروش بالای آن به حساب می آید. از این استخر پیش ساخته می توانید در فضاهای گوناگون مانند داخل باغ و حیاط شخصی و .... استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی کامل محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی محصول و خرید استخر پیش ساخته اصل می توانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته با هزینه بسیار کم نسبت به استخر های بتنی قابلیت راه اندازی و خرید داشته و از طول عمری بالا برخوردار هستند. این گروه از محصولات ساختاری پرتابل نیز داشته و فضای بسیار کمی را در زمان جا به جایی اشغال خواهند کرد. یه همین دلیل در سال های اخیر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده اند. این استخر بادی پیش ساخته نیز بر همین اساس تولید شده است. ارگونومی ساخت بدنه محصول کاملا مستطیل شکل بوده که با توجه به ابعاد بدنه می توانید بیشترین میزان فضا را برای تفریح شما فراهم کند. این محصول از دو بخش اصلی بدنه و سازه های فلزی تشکیل می شود. طراحی داخلی بخش اصلی مانند کاشی و آبی رنگ بوده که به زیبایی محصول می افزاید. بر روی بدنه محصول دریچه های مخصوص آب تعبیه شده که برای پر یا خالی کردن مخزن و یا برای اتصال پمپ تصفیه آب و یا دستگاه گرم کن استفاده می شوند. سازه ها و یا همان فریم های محصول با فواصل معین از یکدیگر به بدنه اصلی وصل شده و استحکام استخر پیش ساخته را تضمین می کنند.

کیفیت و جنس بدنه استخر پیش ساخته

برای ارائه محصولی با طول عمر بسیار بالا و جلب اعتماد مصرف کنندگان شرکت اینتکس بدنه اصلی این استخر پیش ساخته را از نوع پی وی سی برزنتی با الیافت شمعی تولید کرده که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. این نوع جنس بدنه سه لایه بوده و در برابر وزش باد و بارش باران و یا تابش مستقیم نور خوشید کاملا مقاوم است. این جنس بدنه منعطف و نرم بوده و در صورت جمع شدن فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهند. جنس سازه های محصول نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که مقاوم و ضدزنگ است. این پایه های وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند.

ابعاد و وزن استخر پیش ساخته

ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول از طولی برابر 488 سانتی متر با عرضی معادل 244 سانتی متر تشکیل شده که ارتفاعی بالغ بر 107 سانتی متر دارد. وزن بدنه استخر پیش ساخته 88 کیلوگرم بوده و گنجایش داخلی آن 10874 لیتر است.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر پیش ساخته

از این محصول می توانید به صورت روکار و یا توکار استفاده کنید. برای راه اندازی محصول به صورت روکار لازم بوده فضایی با توجه به ابعاد محصول و کاملا صاف را تهیه کرده و استخر را در این بخش راه اندازی کنید. برای نصب استخر پیش ساخته به صورت توکار نیز لازم به عملیات گودبرداری و حفاری استاندارد وجود دارد. برای راه اندازی استخر پیش ساخته می توانید از فیلم آموزشی همراه محصول استفاده کرده یا از نمایندگی رسمی اینتکس درخواست متخصص نمایید. برای مراقبت از استخر پیش ساخته در فصول سرد سال اقدام به جمع آوری محصول کرده و از فروکردن اجسام بسیار تیز به بدنه اصلی بپرهیزید.

خرید استخر پیش ساخته

این استخر پیش ساخته با یک گارانتی معتبر یک ساله و ضمانت نامه 5 ساله در نمایندگی رسمی اینتکس موجود می باشد. با مراجعه به این نمایندگی و یا استفاده از شماره های داخل سایت می توانید این استخر پیش ساخته را خریداری نمایید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب10874 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...