استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ

bestway 56425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ

استخر پیش ساخته بست وی محصول سال 2016 با پایه های آلومینیومی و جنس بدنه ی  آن ترکیبی از پی وی سی سه لایه و برزنت می باشد که استحکام و مقاومت استخر را دوچندان کرده است . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب نیز وجود دارد که یک وسیله ی ضروری برای استخر می باشد که آب استخر را تصفیه کرده و از کثیف شدن آب جلوگیری می کند. 

جالب است بدانید که شرکت هایی مانند اینتکس و بست وی ، استخر هایی را طراحی کرده اند که مساحتی بزرگ داشته ولی ارتفاع آن ها کم است تا بیشتر برای استفاده تمامی رده های سنی باشد . به طور مثال ، استخر پیش ساخته فوق که طراحی مستطیلی شکل دارد ، دارای طول 4 متر و عرض 211 سانتی متر می باشد که عمقی 81 سانتی متری دارد ، برای همین است که شما می توانید این استخر را برای بازی کودکان نیز انتخاب کنید . اما با وجود عمق کم ، باز هم گنجایش آب این نوع از استخر ها کم نبوده و شرکت اینتکس ظرفیت این استخر را 5700 لیتر در نظر گرفته است ، بدین ترتیب یک پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری با قدرت 1249 لیتری برای محصول در نظر گرفته شده تا شما بتوانید برای استفاده مداوم از استخر با همان آب پیشین ، از پمپ تصفیه استفاده کنید تا همواره آب زلال و تمیز را برای استفاده کردن داشته باشید . 

دلیل استفاده از پایه های آلومینیومی در ساخت این استخر پیش ساخته ، این است که وزن استخر افزایشی نداشته باشد و در عین حال بتواند با استحکام بالای خود ، وزن آب ، ضربه ها و ... را تحمل کند . البته که این جنس ضد آب است و در مجاورت با آب پوسیده نخواهد شد ، به همین دلیل است که برای ساخت بسیاری از استخر های پیش ساخته از همین جنس استفاده شده است . بدنه سه لایه برزنتی استخر نیز همین خصوصیات را داشته و کاملا ضد آب بوده و حتی اگر از آب گرم یا سرد برای پر کردن استخر استفاده کنید ، باز هم مشکلی برای استخر پیش ساخته پیش نخواهد آمد . شما عزیزان می توانید برای خرید استخر پیش ساخته خود به صورت حضوری تشریف آورده و استخر را در فروشگاه مرکزی اینتکس در تهران خریداری کنید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ یکی دیگر از سری محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته است تا به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای انجام شده است هم دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و هم از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. فرم کلی این استخر به صورت مستطیل بوده و رنگ آن نیز آبی می باشد. این استخر پیش ساخته توسط پایه هایی بر روی زمین قرار گرفته و دارای استحکام بسیار بالایی است تا هنگامی که درون آن هستید دچار واژگونی نشود. بر روی این محصول یک عدد پمپ تصفیه نیز وجود دارد که این پمپ از نوع فیلتری 1249 لیتری بوده و به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کنید.

جنس و کیفیت بدنه :

از مهمترین نکاتی که در تهیه یک محصول باید به آن توجه کرد، جنس آن محصول است. یعنی باید خیال ما از بابت محصولی که خریداری می کنیم راحت باشد. معمولا همه ما نگرانی های از بابت جنس، کیفیت، طول عمر و ... را دایم که شرکت بست وی توانسته است تا با تولید محصولاتی با جنس خوب تمامی این نگرانی ها را بر طرف سازد. جنس بدنه این محصول از PVC سه لایه و برزنت بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید و انواع دمای آب دارد و به هیچ وجه دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. همچنین پایه های این استخر پیش ساخته نیز از آلومینیوم بوده که به هیچ عنوان زنگ نزده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این محصول در ابعادی از جمله طول: 400 سانتی متر، عرض: 211 سانتی متر و ارتفاع 81 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که فضای نسبتا کمی را اشغال می کتد تا شما بتوانید در اکثر مکان ها از آن استفاده کنید. همچنین وزن آن نیز 33.6 کیلو گرم بوده که در بین استخر های پیش ساخته دارای وزن مناسبی می باشد و دارای ظرفیت آب 5700 لیتر نیز است.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوان مدت زمان بیشتری از این استخر استفاده کرد باید به رعایت چند نکته توجه کنیم. یکی این که از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنیم. بدنه آن را تحت حرارت قرار ندهیم. و هنگام برپا کردن استخر مراقب باشیم تا اجسام نوک تیز در زیر آن بر روی سطح زمین وجود نداشته باشد. با رعایت کردن این نکات می توانید استخر سالمی داشته و مدت زمان بسیاری از آن بهره ببرید.

جمع بندی :

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ یک وسیله تفریحی آبی مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده است تا بتوان در فصل گرم تابستان یک تفریح مناسب و جذاب در کنار خانواده و دوستان داشت. از این محصول می توان در حیاط منزل یا ویلا و یا حتی بر روی پشت بام استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب5700 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض211 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...