استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28316-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 12 ولتی یکی از بهترین و مناسب استخر های پیش ساخته برای انواع تفریحات آبی بوده که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC ضخیم می باشد. بدنه ای با کیفیت و دوام بالا که در برابر هر گونه ساییدگی، دما مختلف آب و همچنین نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. ابعاد و ظرفیت بالایی که این محصول داشته علاوه بر موارد تفریحی کاربرد هایی همچون استفاده در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی را برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد. این کالا دارای طراحی بدنه مناسبی بوده که می تواند در هر مکانی استفاده شود. این کالا همانند مدل های دیگر خود از پمپ تصفیه آب فیلتری و همچنین نردبان برخوردار است.

در بخش قبل اگر به صورت کامل آن را مطالعه می کردید متوجه می شدید که شما با یک محصول کاملا جذاب و در عین حال با کیفیت رو به رو هستید. در این بخش نیز سعی داریم تا این بار به صورت کاملا واضح تر و با توضیحات مفصل تری در مورد این استخر پیش ساخته چهار متری با شما صحبت کنیم تا بتوانید با علم کامل به خصوصیات این استخر خریدی دقیق را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب را به صورت کامل دنبال نمایید و بازخورد خود را از این مطلب و هم چنین خصوصیات این محصول با ما در میان بگذارید.

در اولین بخش از این مطلب بهتر است تا شما را با ویژگی های مهم طراحی این استخر پیش ساخته آشنا کنیم. در واقع خصوصیات طراحی این محصول یکی از مواردی است که شما می توانید با مشاهده و هم چنین خواندن اطلاعات کامل در خصوص این استخر پیش ساخته خرید خود را انجام دهید.

ویژگی های طراحی و ساخت

اولین بحثی که باید در خصوص این مطلب به آن اشاره کنیم بخش نوع ساخت و چگونگی قرار گیری اجزای مختلف این استخر می باشد. شاید این مسئله برای شما حائز اهمیت باشد که این محصول دارای چه ساختاری است و آیا این ساختار می تواند تمام نیاز های ما از بابت یک محصول کامل را برطرف سازد؟ در پاسخ به این سوال نیز قطعا این مطلب به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. نکته اول بحث ساختار مستطیلی این محصول می باشد. معمولا شرکت های اینتکس و بست وی سعی کرده اند تا محصولات متنوعی را روانه بازار کنند. این تعدد محصولات خصوصا در نوع طراحی و ساختار باعث شده تا افراد در هنگام خرید با اشکال مختلفی از استخر رو به رو شوند.

نکته ای که این استخر را از سایر استخر های مشابه متفاوت و خاص کرده است ، بحث ابعاد دقیق آن است که باعث تشکیل این ساختار مستطیلی شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با بهره گیری از ساختار مستطیلی کاملا دقیق و یکسان شکل گرفته به گونه ای که بر خلاف بسیاری از استخر های دیگر که معمولا اندازه های دقیقی ندارند ، این محصول توانسته از این حیث ممتاز باشد. بحث بعدی در خصوص این ساختار مستطیلی شکل به نوع طراحی این استخر تعلق می گیرد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول به صورت ساده طراحی نشده و سعی شده تا در طراحی این محصول ویژگی های خلاقانه ای را هم جای داد که باعث خاص تر شدن شکل و شمایل این استخر شده است.

این ویژگی ها شامل رنگ های تشکیل دهنده این استخر نیز می شود. شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده کنید که این استخر از رنگ های آبی و سفید شکل گرفته است. رنگ آی تشکیل دهنده بدنه اصلی این محصول می باشد به گونه ای که بر روی رویه اصلی این محصول شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر این رنگ را در تمام قسمت ها مشاهده کنید. نکته ای که باعث شده تا این رنگ خاص تر دیده شود ، بحث بخش لبه اصلی این استخر می باشد. در واقع این لبه با بهره گیری از رنگ یکدست سفید طراحی گردیده است به گونه ای که شما قادر خواهید بود تا این ترکیب رنگ و کنار هم قرار گرفتن دو رنگ سفید و آبی را به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده نمایید.

هم چنین نکته مهم دیگر در بحث طراحی این محصول به بحث ساختار داخلی این استخر پیش ساخته تعلق می گیرد. در واقع بخش داخلی این استخر نیز به گونه ای شکل گرفته که تا حدود بسیار زیادی سادگی بخش های بیرونی این محصول را پوشش داده است. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این بخش به صورت چهار خانه و با بهره گیری و کنار هم قرار گرفتن طیف رنگ های مختلف آبی شکل گرفته و این عامل نیز سبب شده تا این محصول دارای ویژگی های جذابی شود. علاوه بر این ها اگر از بحث رنگ این استخر فاصله بگیریم نکته مهم دیگر در طراحی بخش های کناری و بدنه اصلی این محصول می باشد. شما در هر چهار سمت این محصول می توانید مشاهده نمایید که برای اتصال پایه ها به یکدیگر فضایی خالی قرار گرفته است که این فضا به گونه ای است که شما به راحتی می توانید ستون ها و پایه های این محصول را عبور داده و از آن استفاده کنید.

علاوه بر این ها بر روی بدنه اصلی این محصول شما قادر خواهید بود که نام تجاری اینتکس و برند اصلی این شرکت را با رنگ سفید به وضوح بر روی بدنه آبی رنگ این استخر پیش ساخته چهار متری مشاهده نمایید. این نام نیز تقریبا در بخش های انتهایی سمت چپ این استخر حک شده است. هم چنین طراحی دقیق پایه های استحکام این استخر بر روی زمین نیز به گونه ای است که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر و با مقاومت بالا این محصول را بر روی زمین قرار دهید که از نکات مثبت و مهم طراحی این محصول به شمار می رود.

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این استخر دارای نگهدارنده هایی بر روی زمین می باشد که این نگهدارنده ها به صورت محکم و مقاوم بدنه اصلی این استخر را بر روی زمین نگه داشته و از حرکت پایه ها بر روی زمین جلوگیری می کنند که قطعا این نکته هم یکی دیگر از نکات مهمی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با آگاهی کامل و انجام آزمایش های مختلفی این استخر را در بهترین حالت ممکن بر روی زمین قرار دهد. با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این بخش به نظر می رسد که شما به صورت کامل و جامع با ویژگی های طراحی این استخر و همین طور نکات مهم در بخش طراحی این محصول آشنا شدید. پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را هم دنبال کنید تا با خیال راحت با خصوصیات جامع این محصول آشنا شوید.

بهره مندی از پمپ فیلتری 12 ولت

یکی دیگر از مزایای مهمی که چندین بار به آن اشاره شده و حتی در نامگذاری این محصول هم اشاره مستقیمی به این عامل شده است ، بحث بهره مندی از یک پمپ فیلتری می باشد. در واقع این استخر با دارا بودن یک عدد پمپ فیلتری به دست شما می رسد که این ویژگی باعث می شود تا شما نیازی به خرید و تهیه مجزای پمپ تصفیه آب نداشته باشید. در تکمیل این جمله باید به این مسئله اشاره کنیم که خیلی از استخر های پیش ساخته معمولا با توجه به ابعاد و ظرفیت هایی که دارند یک پمپ تصفیه را هم به مشتریان خود ارائه می کنند.

این محصول هم دقیقا با توجه به این که دارای ابعاد و طول 4 متری می باشد ، یک پمپ فیلتری را به مشتریان عرضه می کند که قطعا جوابگوی این ابعاد بوده و دیگر نیازی ندارد که شما اقدام به خرید پمپ تصفیه آب شنی کنید. در مورد ویژگی های این پمپ هم باید اشاره کنیم که این محصول با ولتاژ 12 ولت کار می کند. این نکته باعث می شود تا مصرف برق این پمپ بسیار کم شود و از این حیث هم قطعا صرفه جویی خواهد شد. هم چنین از نظر ظرفیتی هم این محصول قادر است تا 2271 لیتر آب را در ساعت تصفیه کند که قطعا مقدار قابل توجهی بوده و باعث می شود تا آب داخلی استخر به صورت کامل در یک بازه زمانی تقریبا کوتاه مدت تصفیه شود.

البته شما می بایست با توجه به میزان کارکرد این محصول و هم چنین مقدار فشار و حجم استفاده از این پمپ ، سعی کنید تا فیلتر داخلی این پمپ را در زمان مناسب تعویض کنید تا این پمپ بدون هیچ گونه آسیب و با کیفیت عالی سالیان سال برای شما کار کرده و نهایت بازدهی را از آن به دست آورید.

قابلیت های استفاده از استخر

این محصول همان طور که به ان اشاره شده در طول 400 سانتی متر و هم چنین عرض 200 سانتی متر روانه بازار شده است. در واقع این نکته باعث می شود تا شما بتوانید از این محصول در فضاهای نسبتا کوچک هم استفاده کنید. بر خلاف استخر های پیش ساخته هفت متری و ده متری که معمولا نصب و راه اندازی ان ها در فضاهای بزرگ نظیر باغ انجام می شود ، این محصول قابلیت راه اندازی در داخل حیاط خانه را هم دارا خواهد بود و در صورتی که شما یک فضای چهار متری را برای قرار گیری این محصول در داخل حیاط خانه کنار بگذارید ، می توانید به سادگی از این استخر پیش ساخته استفاده نمایید.

حال این مسئله برای شما حائز اهمیت خواهد بود که قصد دارید از این استخر در چه شرایطی استفاده کنید؟ در واقع شما تنها می خواهید از این محصول در جهت استفاده های شخصی و تفریحی بهره ببرید و یا قصد استفاده به عنوان یک محصول صنعتی را از این استخر دارید؟ در جواب به این دو سوال باید عنوان کنیم که با توجه به این مسئله که این استخر دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد و ابعاد استانداردی را هم داراست ، لذا شما قادر خواهید بود تا هرگونه استفاده ای را از این استخر داشته باشید.

برای مثال شما با قرار دادن این استخر در داخل خانه می توانید به صورت فردی و یا حتی خانوادگی به یک تفریح مهیج آبی پرداخته و لحظات شادی را در داخل این محصول سپری کنید. هم چنین این استخر این قابلیت را داراست که شما بتوانید از ان برای مصارف پزشکی نظیر راه رفتن در داخل آب ، دویدن ، انجام ورزش های آبی و هم چنین نرمش و ماساژ در داخل این محصول استفاده کنید. هم چنین استفاده از وسایل و لوازم ورزشی و آب درمانی هم در داخل این استخر امکان پذیر خواهد بود. تمامی این موارد باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی از این استخر در جهت درمان بیماری های عضلانی خود بهره ببرید.

نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از این استخر ، به بحث قابلیت استفاده به عنوان یک استخر صنعتی می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی به این مسئله پی ببرید که با توجه به ویژگی هایی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد ، می توانید از آن در جهت پرورش ماهی و هم چنین آبیاری درختان ، باغ و گیاهان خود هم استفاده کنید زیرا ظرفیت آب داخلی این استخر هم 6836 لیتر بوده و قابلیت استفاده های عنوان شده را به سادگی دارا می باشد.

نصب آسان در مدت زمان کوتاه

دیگر خصوصیت مهم این استخر که باعث شده تا دغدغه خیلی از مشتریان نیز حل شود ، بحث راه اندازی و چگونگی انجام صحیح این کار می باشد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که قادر خواهید بود تا به سادگی هر چه تمام تر و در کمتر از چند ساعت این محصول را به صورت کامل نصب و حتی جمع آوری کنید. برای انجام این کار هم پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز ویدیو های آموزشی موجود در داخل DVD موجود در کنار بسته بندی این محصول را مشاهده نمایید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین اگر در طول راه اندازی این محصول به مشکل برخورد کردید ، می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و نحوه صحیح راه اندازی را فرا بگیرید.

البته فروشگاه تهران اینتکس برای رفاه حال مشتریان خود همواره سعی کرده تا ایده آل ترین شرایط را فراهم کند و در این مورد هم سعی کرده تا با فراهم کردن تیم فوق العاده سعی در نصب محصولات در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران کند. در واقع شما می توانید در خواست خود در جهت نصب و راه اندازی استخر را ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن این استخر را به صورت راه اندازی شده تحویل بگیرید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

با توجه به این که سعی کردیم تا در این مقاله به صورت کامل به بررسی این محصول بپردازیم ، حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که این استخر دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که فروشگاه تهران اینتکس پس از فروش این محصول تمامی نیاز های شما از بابت نصب و راه اندازی ، ترمیم و تعمیر این محصول در صورت نیاز ، خرید اقلام همراه و مورد نیاز استخر و هم چنین ارائه وسایل زیباسازی استخر را هم به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می دهد که این امر باعث می شود تا شما بدون نگرانی اقدام به خرید و انتخاب این محصول کرده و با اطمینان خاطر سفارش خود را از طریق نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس ثبت کنید.

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس با پمپ تصفیه 12 ولت از جدید ترین استخر های پیش ساخته این شرکت بوده که در دو ابعاد تولید شده است. این محصول نوع بزرگ استخر های جدید فریمی مستطیلی اینتکس بوده که به همراه خود از یک پمپ تصفیه آب 12 ولتی بهره می برد. البته مدل دیگر این استخر نیز به بازار عرضه شده که تنها تفاوت آن با این مدل در پمپ تصفیه آب آنها می باشد. اما این استخر دارای کیفیت و دوام بالایی بوده که بیشتر برای تفریحات آبی در منزل ، ویلا ، باغ و مراکز ورزشی استفاده می شوند. محصولی که می تواند کاربرد های مهم دیگری از جمله استفاده به عنوان استخر پرپروش ماهی نیز داشته باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه استخر 4 متری اینتکس به صورت مستطیلی بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده آنها که در صورت نبود هر کدام راه اندازی استخر مربوطه غیر ممکن خواهد شد. طراحی این کالا مشابه دیگر استخر های پیش ساخته مستطیلی بزرگ بوده که از لبه های فریمی بهره مند می باشند. استخری که به صورت تک رنگ تولید شده و از طراحی کاشی وار در قسمت داخل بدنه بهره می برد. بر روی بدنه این کالا دو دریچه مخصوص آب قرار داده شده تا توسط آن به راحتی استخر مورد نظر را از آب پر کرده و یا خالی نمود. همچنین به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل نمود. از دیگر ویژگی های طراحی وساخت این استخر می توان به قابلیت حمل و جا به جایی آسوده آن تنها توسط یک خودرو اشاره نمود. قابلیتی که در هیچ کدام از استخر های غیر پیش ساخته دیده نمی شوند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از روکش پلاستیک PVC برای قسمت بیرونی و درونی آن استفاده شده است. البته گفتنی است که روکش PVC قسمت داخل استخر نرم تر بوده تا مصرف کنندگان هنگام استفاده از آن آسیبی نبینند. این جنس بدنه دارای ضخامت بالایی بوده به همین دلیل دارای دوام بالایی می باشد. بدنه ای که می تواند به راحتی در برابر دمای مختلف آب ، ساییدگی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم باشد. همچنین این جنس بدنه با ضخامت و مقاومت بالای خود دارای انعطاف قابل قبولی بوده تا آن را تا حجم و ابعاد کمتری جمع کرده و به راحتی در هر محلی جای دهید. این ویژگی باعث می شود تا در حمل و جا به جایی این استخر مشکلی خاصی نداشته باشیم. اما فریم های راه اندازی این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که از مقاومت استانداردی بهره مند می باشد. فریم هایی ضد زنگ که با وجود سبک بودن خود بسیار با دوام می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد این استخر پیش ساخته اینتکس برابر (طول: 400 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی های کوچک می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن بسیار کمتر خواهد شد، تا اندازه ای که در صندوق عقب هر ماشین جای خواهد گرفت. اما ارتفاع این استخر تا لبه بدنه اصلی بوده ولی عمق مفید آن حدود 90 سانتی متر خواهد بود. به این دلیل که هیچ گونه استخری را تا لبه از آب پر نمی کنند، در غیر اینصورت آب استخر لبریز خواهد شد. اما ظرفیت آب این محصول 6836 لیتر بوده که ظرفیت 90 درصدی استخر را شامل می شود. این ظرفیت آب تا چند صد کیلوگرم وزن استخر را افزایش می دهد و از آنجایی که کیفیت بدنه و فریم های این کالا بالا می باشد برای آن به هیچ وجه مشکلی پیش نخواهد آمد. اما وزن بسته بندی این کالا با لوازم جانبی خود 65.8 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی استخر و فریم های آن می شود. 

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی چنین اسخر پیش ساخته ای دو راه در پیش است: نصب آنها به وسیله کادر مجرب شرکت اینتکس و یا نصب استخر توسط مصرف کنندگان به وسیله بسته آموزشی (که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی می باشد). همیشه استخر های پیش ساخته توسط کادر مجرب شرکت اینتکس در هر محلی از کشور که بیشتر در شمال ایران بوده نصب می شود. زیرا نصب استخر های پیش ساخته توسط آنها می تواند با ضریب اطمینان بالاتری انجام شده و مدت زمان بسیار کوتاهی را از مصرف کنندگان بگیرد. علاوه بر این در صورتی که شرکت اینتکس اقدام به نصب استخر شما کند ، محصول مورد نظر شما از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد شد. اما این استخر به همراه خود از یک پمپ تصفیه آب و نردبان پیش ساخته نیز بهره مند بوده که باید روش نصب آنها را نیز بدانید. اشتباه در نصب چنین لوازم جانبی باعث بروز اتفاق های ناگوار برای مصرف کننده و یا خود محصول مورد نظر خواهد شد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه آب 12 ولت یکی از مقرون به صرفه ترین استخر های پیش ساخته بزرگ اینتکس بوده که دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و برای تفریحات آبی در فضای بسته یا باز استفاده می شود. این کالا در میان جدید ترین استخر های آماده اینتکس بوده که از لوازم جانبی کاربردی و مهم نیز در کنار خود دارد تا این محصول را به یک استخر کامل تبدیل کند. محصولی که دارای ضمانت از سوی شرکت اینتکس بوده و به دو صورت اینترنتی و یا حضوری قابل خرید می باشد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2271لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...