استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28316-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته چهار متری با پمپ تصفیه را می توان یکی از ایده آل ترین ابعاد استخر های پیش ساخته فریمی برند اینتکس برای استفاده به عنوان استخر پیش ساخته خانگی و استخر پیش ساخته ویلایی دانست . این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد استانداردی که دارد مناسب برای ساختن لحظات شاد و مفرح به همراه خانواده و یا دوستان می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته اینتکس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا تحلیلی جامع را در اختیار شما قرار بدهیم .

استخر های پیش ساخته دارای ابعاد گوناگونی اما استانداردی می باشند که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته و روانه بازارهای جهانی می شوند . این استخر پیش ساخته در ابعاد متوسط موجود می باشد که البته اگر خواهان تهیه استخری با ابعاد بزرگتر و یا کوچکتر هستید می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان و استخر های پیش ساخته متنوع موجود در نمایندگی برخوردار شوید .

همانطور که در بالا گفتیم استخرهای پیش ساخته دارای ابعاد استاندارد و یکسانی می باشد که در صورت نیاز به ابعاد دلخواه با مشکل مواجه می شوید . اما نمایندگی تهران اینتکس به عنوان اولین برند تولید استخر پیش ساخته داخلی اقدام به تولید استخر های پیش ساخته با کیفیت بسیار بالا و هم تراز با استاندارد های جهانی در ابعاد دلخواه کرده است که با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . این استخر های پیش ساخته به دلیل حذف واسطه ها ، حذف هزینه گمرکی و همچنین مواد اولیه داخلی دارای قیمت های مقرون به صرفه تری می باشند . برای دیدن تنوع و طرح های می توانید به لینک انواع استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس دیدن فرمایید .

اما حال وقت آن است که به تجزیه و تحلیل استخر پیش ساخته اینتکس بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این استخر پیش ساخته بیشتر آشنا کنیم . ساختار این استخر پیش ساخته به صورت مستطیل شکل می باشد که در بخش طولی آن از ستون های متوالی استفاده شده است و این امر باعث می شود که استحکام این محصول به خوبی حفظ شود . این ستون ها در بخش بالایی ، لبه های بدنه استخر را به خوبی و به طور مستحکم استوار نگه داشته اند و این امر در به هنگام پر شدن حجم آب استخر بسیار حائز اهمیت می باشد . به صورت طولی تعداد چهار عدد ستون و به صورت عرضی تهداد دو عدد ستون این استخر پیش ساخته اینتکس را مهار می کنند که به درون زمین به خوبی قرار داده شده اند .

این ستون ها از جنس آلومینیوم می باشند که رایج در ساخت استخر های پیش ساخته می باشند . ستون های مستحکم این استخر از نوع ضد زنگ می باشد و این امر در هنگام استفاده می تواند بسیار کاربردی باشد زیرا به دلیل ماهیت استفاده از استخر های پیش ساخته ، این ستون ها به طور مداوم با آب سر و کار دارند . همچنین این ستون ها کاملا مقاوم شده در برابر آب و هوای شرجی و همچنین نور آفتاب می باشند و این امر استفاده از این محصول را در فضای باز بدون هیچ دغدغه ای امکان پذیر کرده است . با توجه به سابقه ای فعالیتی که در تولید و فروش استخر های پیش ساخته داریم یکی از پیشنهاد های ما به شما عزیزان تهیه استخر پیش ساخته ای با ستون ها آلومینیومی ضد زنگ می باشد زیرا استواری یک استخر را ستون های آن تامین می کند .

اما پس از ستون های یک استخر بدنه مقاوم آن می توان کیفیت ساخت بالای استخر پیش ساخته را تضمین کند و خیال شما را به هنگام استفاده به طور کامل راحت نگه دارد . مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت بدنه این استخر پیش ساخته از نوع پی وی سی برزنتی همراه با رویه ای از الیاف شمعی می باشد که راج در ساخت بدنه انواع استخر های پیش ساخته برند اینتکس نیز است . این نوع بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب وارده دارد و همچنین ضربه های غیر عمدی که با فشار کم به آن وارد شود تاثیر چندانی در کاهش طول عمر محصول ندارد . اما نگهداری از استخر های پیش ساخته دارای قواعدی از پیش تعین شده می باشد و محافظت از بدنه آن ها می تواند امری حیاتی باشد .

برای نگهداری هر چه بهتر از این استخر پیش ساخته از برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده با آن خودداری نمایید ، زیرا این نوع بدنه در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشد . همچنین حرارت بالا همچون آتش در فاصله بسیار کم نیز می تواند صدماتی جبران ناپذیر به بدنه بیرونی این محصول وارد کند . پس مد نظر داشته باشید که محیط قرار گیری استخر پیش ساخته ، امن و به دور از صدمات جبران ناپذیر بیرونی باشد .

شایان ذکر است که برند اینتکس در راستای هر چه مقاوم تر کردن بدنه این استخر پیش ساخته در بخش هایی از آن که فشار آب بیشتری وجود دارد و بدنه در خطر می باشد از پی وی سی سه لایه استفاده کرده است تا تضمین کننده کیفیت ساخت باشد . استفاده از برندهای مطرح و کار کشته این تضمین را به شما می دهد که کیفیتی مثال زدنی را در اختیار داشته باشید زیرا این برندها با آزمون و خطاهایی بسیار و در طول سالیان دراز به فرمول های ایده آل در جهت تولید دست پیدا کرده اند .

یکی از مهمترین ویژگی های کلیدی همراه این استخر پیش ساخته اینتکس را می توان وجود پمپ تصفیه آب فیلتری آن دانست که پکیج این استخر را تکمیل کرده است . پمپ موجود درون این استخر از نوع 220 ولت می باشد که قدرت تصفیه آبی ایده آل دارد و برای حجم آب این استخر تضمین کننده پاکی آب می باشد . با وجود این پمپ تصفیه ، همیشه آبی صاف و شفاف به دور از کدری را به همراه خواهید داشت . همچنین یکی از مزیت های این پمپ تصفیه آب بهینه شده در جهت کاهش مصرف برق می باشد و از این رو در هزینه های ناشی از مصرف برق به خوبی بهینه سازی شده است .

نصب این پمپ آب توسط دریچه هایی که در بدنه استخر تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و اگر خواهان نصب آن در زمان نصب استخر پیش ساخته باشید می توانید این عمل را به نصاب استخر پیش ساخته بسپارید و با خیالی راحت از پمپ استفاده نمایید . حجم آب موجود درون این استخر برابر با شش هزار و هشتصد و سی و شش لیتر می باشد که این حجم ، حجم نود درصدی استخر است و توصیه می شود به هنگام استفاده از استخر از لبریز کردن حجم آن خودداری نمایید ، زیرا این امر موجب وارد شدن فشار به بدنه استخر می شود .

اما علاوه بر نصب پمپ تصفیه آب استخر ، نصب خود استخر پیش ساخته نیز دارای نکاتی می باشد که طی نصب های پیاپی به آن پی می برید و بیشتر امری تجربی به حساب می آید . استخر های پیش ساخته قابلیت نصب به صورت توکار و رو کار را دارند و با توجه به نیاز و صلاح دید مشتری روش نصب استخر پیش ساخته انتخاب می شود . این استخر در هر دو حالت قابلیت نصب  را دارد و برای نصب استخر به صورت تو کار نیاز به گود برداری می باشد و شامل هزینه اضافی نیز است . گفتنی است که در بخشی از بدنه این محصول یک عدد دریچه آب تعبیه شده است که مجهز به قابلیت نصب انواع شیلنگ می باشد و در جهت تخلیه آب استخر می توانید از آن استفاده نمایید . قابلیت نصب شیلنگ باعث جلوگیری از هدر رفت آب می شود و از آب داخلی این محصول می توانید در جهت آبیاری گیاهان باغ و ویلای خود استفاده نمایید .

یکی از مزیت های نصب استخر به صورت رو کار ، قابلیت جا به جایی آن می باشد که مهم و کاربردی است . نصب استخر پیش ساخته به صورت رو کار از زیبایی بیشتری نیز برخودار است و به باغ و ویلای شخصی شما نیز جلوه ویژه ای را می دهد . این محصول همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای بدنه ای آبی رنگ با لبه هایی سفید می باشد که بر روی بخش اصلی بدنه آن لوگوی برند اینتکس درج شده است . در ادامه بحث نصب استخر پیش ساخته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که درون پکیج این محصول یک عدد دی وی سی آموزشی نیز وجود دارد که تمامی مراحل نصب و معرفی استخر را شرح داده است .

وزن این محصول به صورت تقریبی برابر با 65 کیلو گرم می باشد که درون پکیجی با بسته بندی زیبا قرار داده شده است و این حجم بسته بندی توسط ماشین های غیر باری نیز قابل جا به جایی به مکان دلخواه می باشد . این وزن معادل وزن خالی از آب استخر می باشد و به هنگام پر شدن آب در بخش داخلی این استخر پیش ساخته جا به جایی آن امکان پذیر نمی باشد . اما یکی دیگر از نکات مثبت این استخر پیش ساخته ویلایی اینتکس داشتن لوازم جانبی همچون زیرانداز و درپوش می باشد . زیر انداز موجود در پکیج این محصول از نوع برزنت یه لایه می باشد . زیر اندازهای متنوع دیگری نیز به صورت جداگانه در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که برای تهیه آن می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید .

همچنین درپوش موجود در بسته بندی این استخر پیش ساخته نیز از نوع برزنت با رویه الیاف شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخودار است و به خوبی توسط دیواره های این محصول بر روی دهانه استخر پیش ساخته چفت شده و نفوذ هر گونه جسم را به بخش داخلی این استخر ناممکن می کند . یکی دیگر از مواد استفاده از استخر های پیش ساخته در جهت استفاده در صنعت پرورش ماهی می باشد و می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین زیست گاه برای حیوانات آبزی باشد . ابعاد استاندارد این استخر قابلیت جداسازی گونه های مختلف ماهی را برای پرورش دهندگان ماهی فراهم می کند و این امر در افزایش طرفداران و خریداران این نوع استخر پیش ساخته نقش بسزایی دارد . به طور کلی اگر خواهان استفاده از استخر پیش ساخته ای با ابعاد متوسط هستید و می خواهید در تابستان های گرم به همراه خانواده و یا دوستان تان به آب تنی بپردازید و از تفریحات آبی لذت ببرید پشنهاد ما به شما عزیزان استخر پیش ساخته چهار متری اینتکس می باشد که با قیمتی مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش عالی برای شما عزیزان توسط نمایندگی تهران اینتکس فراهم آورده شده است .

گفتنی است که به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان از جنس آلومینیوم ضد زنگ و هم رنگ با ستون های استخر نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در بخش کناری استخر پیش ساخته قابلیت نصب را داراست و ورود و خروج به استخر را به راحتی امکان پذیر می کند .

نمایندگی تهران اینتکس برای استخر های عرضه شده توسط خودش ضمانت اصالت کالا و همچنین تمامی خدمات پس از فروش را توسط کادری مجرب از مرحله خرید تا نصب و راه اندازی و پشتیبانی فراهم آورده است که از این رو توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را به خوبی جلب کند .

سخن پایا نی : استخر پیش ساخته ویلایی چهار متری اینتکس دومین نوع از استخر های پیش ساخته مستطیلی جدید اینتکس بوده که از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره می برد. استخری که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با فریم های آلومینیومی بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در هر مکانی بهره مند است. این کالا به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای پرورش ماهی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده شود. این نوع استخر به دلیل قابلیت راه اندازی و جمع کردن در مدت چند ساعت بسیار پر مزیت تر و مقرون به صرفه تر از استخر های بتنی یا چوبی بوده و تنها توسط یک خودرو قابل حمل به هر مکانی خواهد بود. این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه آب و یک نردبان داشته که از مهمترین و پر کاربرد ترین تجهیزات استخر های پیش ساخته محسوب می شود.

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر های پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه آب 220 ولتی نوع دیگری از استخر های پیش ساخته مستطیلی جدید شرکت اینتکس بوده که در رنگ و طراحی بدنه نسبتا جدید تری به بازار عرضه شده است. این نوع استخر های پیش ساخته در واقع از جدیدترین نوع استخر های اینتکس بوده که بر خلاف دیگر مدل های استخر های مستطیلی از قیمت مقرون به صرفه تری بهره مند می باشند. این نوع استخر ها در کل در دو سایز تولید شده که این مدل سایز بزرگ آنها می باشد. استخری که علاوه بر تفریحات آبی به عنوان استخر صنعتی نیز قابل استفاده خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده تشکیل می شود. بدنه اصلی این استخر بدون فریم ها قابل راه اندازی نبوده و باید از تمام این پایه ها استفاده کرد. طراحی قسمت داخل بدنه این محصول به صورت کاشی وار بوده هنگام جاری نمودن آب درون آن شکل زیبایی را به خود خواهد گرفت. دو دریچه مخصوص آب روی بدنه اصلی تعبیه شده تا توسط آن به راحتی آب درون استخر را پر کرد. همچنین از طریق این دریچه های آب می توان هر نوع پمپ تصفیه آب را به این استخر وصل نمود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا می توان به ساختار قابل حمل و ثابت آن اشاره نمود. این استخر به گونه ای تولید شده تا امکان راه اندازی به صورت توکار نیز وجود داشته باشد که در این صورت استخر پیش ساخته به یک استخر ثابت تبدیل خواهد شد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه که یکی از مکهمترین آیتم ها در زمان خرید و استفاده از هر نوع استخر بوده در این استخر اینتکس نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده و از روکش پلاستیک PVC برای قسمت بیرونی و همچنین درونی آن استفاده شده است. البته روکشش PVC مورد استفاده در قسمت داخل استخر نرم تر بوده تا هنگام برخورد بدن مصرف کنندگان به استخر آسیبی وارد نکند. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب ، ساییدگی و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از دیگر قابلیت های این جنس بدنه داشتن انعطاف لازم برای جمع کردن استخر در حجم و ابعاد کوچکتر بوده تا حمل آن آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر پیش ساخته جدید اینتکس دارای ابعاد (طول: 400 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. این ابعاد برای انواع تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و حتی می توان روی این استخر به عنوان استخر پرورش ماهی و همچنین استخر کشاورزی حساب باز کرد. این ابعاد در زمان جمع کردن بدنه استخر به قدری کمتر می شود که به راحتی در صندوق عقب هر خودرویی می گیرد. اما با وجود داشتن ارتفاع 100 سانتی متری، عمق مفید استخر 4 متری برابر 90 سانتی متر بوده که شامل حجم 90 درصدی استخر می شود. این حجم از قسمت داخلی استخر ظرفیت آب 6836 لیتر را به همراه خواهد داشت که ظرفیتی بسیار خوب برای پایخ به نیاز های مصرف کنندگان خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز با احتساب لوازم جانبی برابر 65.8 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه و فریم های استخر خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی چنین استخر های پیش ساخته ای به دو صورت قابل انجام خواهد بود. نصب توسط کادر مجرب اینتکس و نصب به وسیله خریداران و مصرف کنندگان. این استخر را خود افراد مصرف کننده می توانند از طریق بسته آموزشی همراه این کالا که خود شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی بوده اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنند. اما راه اندازی این استخر به وسیله کادر اینتکس می تواند مزیت های بیشتری برای کاربران به همراه داشته باشد. اول اینکه محصول شما در مدت زمان بسیار کمتری و با ضریب اطمینان بالا نصب می شود. علاوه بر این محصول شما از خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهد شد. در غیر اینصورت هیچکدام از این مزایا نصیب خریداران استخر های پیش ساخته نخواهد شد. همچنین پمپ تصفیه آب و نردبان همراه این کالا هم نیاز به نصب و راه اندازی دارند به همین دلیل باید از آموزش جداگانه ای بهره برد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه 220 ولت محصولی با قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالای خود به عنوان یکی از جدید ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته برای تفریحات آبی و همچنین استفاده در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی محسوب می شود. این کالا دارای لوازم جانبی همراه بوده و از ضمانت شرکت اینتکس برخوردار می باشد. استخری که توسط این شرکت به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2006 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...