استخر پیش ساخته 4 متری گرد بست وی

bestway 5614z

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
42,000,000 تومان
45,000,000
7%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری گرد بست وی یکی دیگر از استخر های پیش ساخته جذابی است که شرکت بست وی این بار آن را در ابعاد و اندازه های بزرگ تر نسبت به مدل قبلی تولید شده خود با همین شکل و شمایل عرضه کرده است. طراحی موجود بر روی این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک کالای زیبا را مشاهده کنید که قطعا این جذابیت و زیبایی باعث شده تا مشتریان بتوانند در هنگام خرید با تهیه این محصول از آن بهره مند شوند. اگر بخواهیم در خصوص کیفیت این محصول نیز با شما صحبت کنیم باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول از جنس PVC سه لایه شکل گرفته است که با توجه به وجود ساختاری کمربندی شکل در بخش زیرین این محصول خیال مشتریان از بابت استحکام این استخر هم راحت شده است. هم چنین در کنار این کالا یک سری پایه های آلومینیومی نیز وجود دارد که به نصب آن ها می توانید ساختار کلی این محصول را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و تشکیل دهید. از امکانات موجود بر روی این استخر پیش ساخته نیز می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و نردبان این محصول اشاره کرد که قطعا هر یک از این موارد می تواند باعث شود تا شما استفاده ای دقیق و کامل را از این محصول داشته باشید. با علم به ویژگی های این محصول حال شما می توانید خریدی مطمئن و با آگاهی را از فروشگاه اینتکس انجام دهید.

استخر پیش ساخته 4 متری گرد بست وی

استخر پیش ساخته را می توانید در دو حالت ، یعنی بر روی زمین یا در داخل زمین نصب و راه اندازی کنید . ولی استخر پیش ساخته 4 متری گرد بست وی از آنجایی که طراحی بسیار زیبا و لاکچری دارد ، بهتر است که بر روی زمین راه اندازی و نصب شود . ماهیت این استخر ها نیز به گونه ای است که بر روی زمین راه اندازی شوند ، به همین دلیل است که حتی برای این استخر ها نردبان دو طرفه در نظر گرفته است تا افراد علاوه بر اینکه بتوانند از استخر خارج شوند ، بتوانند وارد استخر بشوند . این نردبان نیز به مانند پایه های قوی استخر پیش ساخته از آلومینیوم ساخته شده است ، به همین دلیل وزن افراد را به خوبی می تواند تحمل کند . از این رو اگر وزن زیادی دارید ، باز هم می توانید وارد استخر شده یا از آن خارج شوید . 

استخر پیش ساخته قابل استفاده برای مدت طولانی بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توانید سال های متوالی بدون اینکه محصول را بسته بندی کنید ، استفاده نمایید . برای طولانی تر شدن عمر استخر های پیش ساخته می توانید به صورت موقتی از آن استفاده کنید و در زمان هایی که هوا سرد است و زمستان پیش روی شماست ، می توانید آب استخر را تخلیه کرده و استخر را جمع کنید و یا برای مدتی آن را خالی نگه دارید تا با گرم شدن آب و هوا ، دوباره از استخر پیش ساخته دوست داشتنی خود استفاده کنید . طرح این استخر ثابت است و رنگ آن نیز به مرور زمان اصلا تغییری نخواهد کرد ، به همین علت می توانید سال های طولانی استخر شیک و زیبایی را داشته باشید .

استخر پیش ساخته 4 متری گرد بست وی یکی دیگر از محصولات کامل و جذابی است که هر آن چه که یک استخر پیش ساخته باید در اختیار خریداران خود قرار دهد را دارا می باشد. طراحی این محصول به گونه ای است که شما می توانید به صورت کامل تمام نیاز های خود را در هنگام خرید این کالا در اختیار بگیرید و دیگر نیاز به هیچ گونه خرج اضافه برای راه اندازی این محصول نداشته باشید. با توجه به این مقدمه در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل ویژگی های این محصول ایده آل را برای شما شرح دهیم.....

شیوه نصب و راه اندازی محصول

در اولین بخش از این مطلب باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته به صورت ساده و آسان قابلیت راه اندازی را دارا خواهد بود اما باید در هنگام راه اندازی این محصول با دقت عمل کنید تا تمام اجزای این استخر به بهترین شکل ممکن سر جای خود قرار گیرند و بتوانید از این خصوصیت محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این استخر پیش ساخته دارای یک عدد DVD آموزشی می باشد که در کنار بسته بندی این محصول وجود دارد. شما با مشاهده این DVD و بهره گیری از آموزش های آن می توانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول نمایید.

در همین راستا باید اشاره کنیم که برای راه اندازی این محصول باید در ابتدا فضایی که قصد دارید استخر را در ان جا قرار دهید را اماده کنید. پس از آن باید سعی کنید تا با اتصال فریم های این محصول به بکدیگر سعی کنید که بدنه اصلی این استخر را شکل دهید. پس از این کار نیز می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به صورت کامل راه اندازی شده است. در گام بعد حال شما باید سعی کنید که با نصب پمپ تصفیه آب و همین طور پر کردن آب در داخل این استخر بهترین و ایده آل ترین حالت ممکن را برای راه اندازی این محصول برگزینید تا بتوانید از یک محصول ایده آل بهره مند شده و لذت ببرید.

امکانات و اجزای موجود در بسته بندی استخر

از نظر امکانات نیز شما می توانید مشاهده کنید که این استخر یک کالای کامل خواهد بود که تمام خصوصیات مد نظر شما را به بهترین شکل ممکن در کنار خود دارا می باشد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که در کنار بسته بندی این استخر یک عدد نردبان برای شما قرار داده شده است که وجود این نردبان باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به داخل این استخر عبور و مرور کرده و در ساده ترین حالت ممکن از امکانات کامل این محصول بهره مند شوید.

دیگر مسئله ای که باید در خصوص این استخر پیش ساخته عنوان کنیم بحث بهره مندی از پمپ تصفیه آب می باشد. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که در کنار این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری قرار گرفته است که شما می توانید با نصب این پمپ به ساده ترین شکل ممکن اقدام به تصفیه آب داخل استخر کرده و از یک محصول تمیز و ایده آل استفاده نمایید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که یک عدد فیلتر تصفیه آب نیز به صورت جدگانه در کنار این پمپ قرار گرفته است که از ان هم در مواقع مورد نیاز می توانید استفاده کنید.

هم چنین دیگر خصوصیت مهمی که این استخر دارا می باشد بحث بهره مندی از درپوش در کنار این استخر است. وجود این درپوش باعث شده تا شما در مواقعی که قصد استفاده از این استخر را ندارید به ساده ترین شکل ممکن با قرار دادن این درپوش بر روی سطح آب از ورود گرد و خاک و حشرات به داخل استخر جلوگیری نموده و همیشه در یک محیط تمیز بتوانید از استخر بهره برده و استفاده کنید.

جمع بندی

با توجه به تمام مواردی که در این مطلب به ان اشاره کردیم شما حال این مزیت را در اختیار خواهید داشت که خرید این استخر پیش ساخته جذاب را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران انجام داده و به بهترین شکل ممکن یک محصول کامل و ایده ال را برای استفاده شخصی و یا صنعتی در اختیار داشته باشید.

نوعگرد
ظرقیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...