استخر پیش ساخته 4 متری با عمق ۱ متر

intex 26776GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته 4 متری با پمپ تصفیه آب 12 ولتی نوعی دیگر از استخر های مستطیلی فریمی جدید اینتکس در ابعاد 4 در 2 متر بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. در واقع پمپ تصفیه این مدل از قدرت تصفیه بالاتری برخوردار می باشد. استخری که نه تنها برای تفریحات آبی خانوادگی و خانگی بلکه برای صنعت پروش ماهی های کوچک نیز گزینه ای بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. زیرا این استخر علاوه بر داشتن وزن و حجم کم ، قابلیت حمل و راه اندازی آسوده ، قابلیت نصب روکار و تو کار از قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشد تا نسبت به استخر های بتنی و سنتی به صرفه تر باشد. استخری که بدنه اصلی آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که با وحود ضمامت بالا قابلیت انعطاف بالایی نیز داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول را فراهم خواهد ساخت. از امکانات همراه این استخر 4 متری جدید اینتکس می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری و نردبان پیش ساخته و همچنین یک DVD آموزش تصویری اشاره نمود.

استخر های پیش ساخته ای که معمولا از عمق یک متری برخوردار هستند ، می توانند برای بسیاری از رده های سنی قابل استفاده باشند . بنابراین همانطور که اشاره شد و اگر قصد دارید که به صورت خانواگی از استخر پیش ساخته استفاده کنید و فرزند کوچک دارد ، استفاده از استخر پیش ساخته 4 متری با عمق 1 متر اینتکس انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود . استخر های پیش ساخته مدل های مختلفی دارند که یکی از بهترین آن ها استخر فریمی می باشد . داشتن فریم و پایه های مقاوم در ساخت استخر پیش ساخته ، باعث شده است تا بدون نیاز به پایه بتوانید استخر را بر روی زمین نصب کنید . این نوع راه اندازی یک مزیت برای استخر محسوب شده تا شما بتوانید حتی در صورت نیاز ، استخر ها را پس از مدتی جمع کنید و یا آن را در یک لوکیشن جدید راه اندازی نمایید . نصب این نوع از استخر ها چیزی در حدود 1 الی 2 ساعت زمانبر خواهد بود.

این استخر اگرچه از نظر ابعادی نسبت به سایر استخر های پیش ساخته کوچک و عمق آن کم است ، اما با این وجود می تواند 6836 لیتر آب را در داخل خود جای دهد و وزن بالای آن را تحمل نماید . پمپی که برای استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است ، کاملا جوابگوی استخر بوده و دیگر نیازی نیست که از پمپ های قوی تر و مجزا استفاده نمایید . البته که استفاده از پمپ تصفیه آب خود برند اینتکس می تواند برای استخر بسیار مفید تر و کاربردی تر باشد . برای کسب اطلاع از قیمت دقیق استخر پیش ساخته و یا سفارش محصول می توانید به صورت تلفنی با فروشگاه ارتباط بگیرید . همچنین در صورت موجود بودن محصول می توانید آن را از سراسر ایران و به صورت اینترنتی سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 12 ولت از سری استخر های پیش ساخته زیبا و با کیفیت برند اینتکس می باشد که با توجه به فضای کمی که اشغال می کند به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که بر روی آن از الیاف شمعی استفاده شده است و از این رو علاوه بر مقاومت بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 12 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

استخر های پیش ساخته به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شوند تا بهترین حالت را برای آب تنی فراهم آورند . این استخر پیش ساخته اینتکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای ابعاد استاندارد 4 در 2 متری می باشد که فضای ایده آلی را برای یک آب تنی خانوادگی فراهم می آورد . دیواره های این استخر پیش ساخته توسط پایه های آلومینیومی نگهداری می شود  و ساختار کلی استخر را تشکیل می دهد . به همراه این محصول یک عدد نردبان جهت استفاده هر چه راحت تر و همچنین یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد که قدرت تصفیه آب بالایی را شامل می شود و از این رو در جهت تمیز نگه داشتن آب داخلی نقش بسزایی را ایفا می کند . لازم به ذکر است که به همراه این استخر پیش ساخته ضمانت دو ساله و همچنین خدمات پس از فروش توسط کادری مجرب و کارآزموده وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . شایان ذکر است که این استخر قابلیت راه اندازی به صورت توکار و رو کار را دارد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر های پیش ساخته یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات آبی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازها و افزایش طول عمر محصول دارد . این استخر پیش ساخته همانطور که در بالا گفتیم دارای قابلیت نصب روکار و توکار را دارد و از بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پی وی سی برزنتی همراه با روکش الیاف شمعی برخوردار است . همچنین ستون های نگهدارنده این دیواره ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم است که به خوبی فشار آب را مهار می کند . از نظر کیفیت ساخت بدنه می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که به دلیل سابقه طولانی مدت برند اینتکس در زمینه تولید استخر های پیش ساخته ، در حال آشنا شدن با یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین استخرها می باشید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته اینتکس بالغ بر ( طول : 400 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی به همراه خانواده و استفاده در حیاط های شخصی و یا باغ های خانگی فراهم می آورد . ظرفیت آب موجود در این استخر پیش ساخته بالغ بر 6836 لیتر می باشد که نشان از استاندارد بودن آن دارد و این ظرفیت آب ، حجم نود درصدی آب استخر را شامل می شود . همچنین وزن این محصول برابر با 67.9 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن نسبت به ابعادی که دارد می باشد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی و راه اندازی است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی استخر های پیش ساخته به دو صورت قابل انجام خواهد بود ، مرحله اول بدین شمل می باشد که مصرف کننده به وسیله پک آموزشی همراه استخر ، مرحله به مرحله این محصول را در محل مناسب مانند سطوح صاف و بدون اشیای تیز نصب کرده و یا انجام عملیات نصب را بر عهده نصاب های شرکت اینتکس بگذارند . در صورتی که نصاب استخر های پیش ساخته اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنند این محصول تا 1 سال شامل گارانتی و 4 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. به علاوه این که این استخر پیش ساخته در کمترین زمان و با قابلیت اطمینان بالاتری نصب خواهد شد. اما از اقلام همراه این استخر می توان به پمپ تصفیه فیلتری برای پاک سازی آب ، نردبان پیش ساخته، درپوش و زیرانداز برای محافظت از استخر اشاره کرد. این 4 لوازم در واقع لوازم های جانبی همراه این کالا بوده اما استخر های پیش ساخته از لوازم های جانبی بیشتری نیز برخوردار می باشند که هر کدام با توجه به درخواست مشتری توسط شرکت اینتکس به محل نصب استخر ارسال و حمل خواهد شد.

استخر پیش ساخته 4 متری 2018 با پمپ 12 ولت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6836 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...