استخر پیش ساخته 427 با عمق ۱۰۷ سانتیمتر

bestway 56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 بست وی یکی از محصولات تفریحی این شرکت می باشد که منطبق با جدید ترین استاندارد های روز دنیا به تولید رسیده است. این کالا دارای بدنه ساخته شده از پی وی سی برزنتی و مقاومت بسیار خوبی دارد که می توان وزن بیش از 10 تنی آب داخلی را به سادگی تحمل کند. بخش بیرونی از رنگ طوسی و بخش داخلی از طرح کاشی های استخر ساخته شده است که بسیار زیباست و با پر شدن آب درون استخر و انعکاس نور، فضای دوست داشتنی را فراهم می کند. همراه این استخر پیش ساخته لوازم کاملی همچون نردبان، پمپ تصفیه، زیر انداز و درپوش داشته و نیاز شما را از خرید لوازم اضافی در مدل استاندارد بی نیاز می کند.

استخر پیش ساخته 427 بست وی از سری استخر های فریمی می باشد که به صورت گرد و با عنوان استخر الترا شرکتی ساخته شده است که بدون شک از مقاوم ترین استخر های پیش ساخته شرکتی می باشد که اینتکس آن را به بهترین شکل طراحی کرده است . به طور کلی این محصولات به دسته های مختلفی چون استخر پیش ساخته فریمی الترا یا اینتل ، استخر ایزی ست و استخر بادی تقسیم می شوند که به ترتیب استخر هی الترا مقاوم ترین و استخر های بادی ضعیف ترین آن ها می باشد .

از استخر های فریمی عمدتا برای شنا خانوادگی و آب تنی در ویلا یا حیاط خانه استفاده می شود که می توان آن را جایگزین بسیار خوبی برای استخر های بتنی یا سیمانی قرار داد . با توجه به ویژگی های بسیاری که این نوع از استخر ها دارند ، می توان گفت مزیت آن ها بسیار بیشتر از استخر های بتنی و سیمانی می باشد . به عنوان مثال استخر های پیش ساخته قابلیت حمل و جابجایی دارند . شرکت ها با استفاده از اجناس و طراحی های خاص خود ، این استخر ها را به صورت قطعات مجزا تولید می شوند که در نهایت با اسمبل کردن آن ها و نصب پایه ها و بدنه ، راه اندازی و قابل استفاده می شوند .

نحوه راه اندازی استخر های پیش ساخته در قسمت نقد و بررسی به صورت کامل توضیح داده شده است ، همچنین در کنار محصول دی وی دی های آموزشی قرار گرفته شده است که می توانید با تماشای آن روند نصب استخر را فراگیرید ، اما توصیه اصلی این است که از نصاب های فروشگاه اینتکس استفاده نمایید تا محصول شما پس از نصب شامل گارانتی شده و با خیال راحت تر از استخر استفاده نمایید . این استخر ها تنها یک بار قابل راه اندازی نبوده و می توانید به صورت مکرر آن ها را نصب یا جمع کنید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا به صورت دوره ای یا در فصول خاصی از استخر استفاده کنید و یا استخر را در محل جدیدی نصب نمایید .

استفاده از استخر های پیش ساخته در فضای باز و یا در فضای بسته امکان پذیر است . با توجه به اجناسی که بدنه و فریم استخر دارد ، هیچگونه محدودیتی در استفاده از استخر های پیش ساخته وجود نخواهد داشت . همچنین استخر پیش ساخته 427 بست وی قابل استفاده در تمامی شهر های کشور می باشد بنابراین نگران نباشید . سوال های بسیاری در این زمینه پرسیده شده است که آیا می توان استخر را در شمال کشور و یا شهر های جنوبی یا سردسیر استفاده کرد یا خیر ؟ همانطور که اشاره شد جنس این استخر ها کاملا در برابر سرما ، گرما ، رطوبت هوا و ... مقاوم است و در صورت استفاده دائمی در این فضاها آسیبی نخواهند دید .

استفاده از استخر های پیش ساخته حتی برای آبیاری مزارع و ذخیره آب نیز بسیار کاربردی خواهد بود . با توجه به تنوع ابعادی در این استخر ها ، شما می توانید با تهیه تعداد زیادی از این استخر ها ، اقدام به پرورش ماهی و میگو بپردازید . این محصولات به صورت یک پکیج کامل به فروش رسیده و شما می توانید با استفاده از آن ها به خوبی از استخر نگهداری و از آن استفاده کنید . این در حالی است که احداث استخر های بتنی می تواند هزینه های دیگری از جمله اتصالات پمپ ، پمپ تصفیه آب و ... را مجزا بپردازید .

شما می توانید برای استخر های پیش ساخته نیز مانند دیگر استخر ها از لوازم جانبی دیگری چون هیتر ، جارو اسکیمر ، شناور قرص کلر ، توری و ... نیز استفاده نمایید . شما می توانید با نصب هیتر یا گرمکن آب استخر ، آب داخل استخر را به دلخواه گرم تر کنید . هیتر ها یا گرمکن های آب استخر ، دستگاه های مقاوم و ضد آبی هستند که با کمک انرژی برق می توانند توسط المنت هایی که دارند ، آب را گرم تر کنند . این هیتر ها قابلیت تنظیم دما را داشته و می توانند حجم بالای آب به خوبی گرم کند . این هیتر ها می تواند بسیار کاربردی باشد . بنابراین می توان گفت که هیچ تفاوتی میان استخر های پیش ساخته و بتنی وجود ندارد .

شما می توانید استخر پیش ساخته خود را حتی زیباتر کنید . این استخر دارای دیواره های بیرونی ساده است اما شما می توانید با استفاده از لیبل های طرح دار ، استخر را زیبا کنید و یا از ترموود ها یا همان چوب های ضد آب جهت زیبا سازی استخر استفاده نمایید . اما داخل استخر به صورت طرحدار و با طرح سرامیکی ساخته شده است که می تواند جلوه زیبا تری را به استخر ببخشد . همچنین استفاده از چمن مصنوعی به جای زیراندازی که در کنار استخر وجود دارد می توانید علاوه بر محافظت بهتر از کف استخر ، محیط خارجی استخر را زیبا تر و شیک تر کنید .

این مدل از استخر پیش ساخته بست وی ، نمونه های بزرگ تر و یا کوچک تری نیز دارد که عمق متفاوتی نیز دارند ، شما می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته در وبسایت فروشگاه اینترنتی اینتکس ، نمونه های دیگر را نیز مقایسه کرده و به نسبت نیاز خود آن ها را سفارش دهید . پمپ تصفیه آب هر استخری مطابق با حجم آب و ابعاد استخر ، متغییر است که بست وی به تناسب آن ، پمپ های تصفیه ای را با قدرت بیشتر و کمتر در نظر گرفته است . برای کسب اطلاعات بیشتر و با پاسخگویی به سوالات خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

استخر پیش ساخته 427 بست وی یکی دیگر از سری استخر های پیش ساخته ی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا رقیب بسیار سر سختی برای سایر استخر های پیش ساخته باشد و رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر :

شرکت بست وی توانسته است تا با محصولات با کیفیتی که تولید می کند به یکی از بهترین برند های تولید کننده ی استخر های پیش ساخته و محصولات بادی تبدیل شود. این بار با طراحی بسیار زیبای این استخر پیش ساخته توانسته تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و محصولی با کیفیت و زیبا را به آن ها ارائه کند. فرم کلی این استخر گرد بوده و دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد که این بدنه از استحکام بسیار بالایی نیز برخروردار است. برای ورود به داخل این استخر یک عدد نرده بان کوچک تعبیه شده که به بدنه این استخر پیش ساخته متصل می شود و شما می توانید به راحتی از آن بالا رفته و به درون استخر بروید.

جنس و کیفیت بدنه استخر :

یکی از اساسی ترین نکته هایی که همه ی افراد برای خرید یک محصول مد نظر دارند جنس آن محصول است. در واقع می توان گفت یک جور نگرانی از بابت جنس و کیفیت آن. که آیا دوام دارد؟ میتوان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد؟ پس از مدتی استفاده دچار تغییر حالت نمی شود؟ و خیلی سوال دیگر. شرکت بست وی با سابقه ی درخشانی که دارد این بار هم توانسته تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و محصولی با کیفیت عالی را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این محصول از جنس PVC برزنتی بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید، گرما و انواع دمای آب دارد. همچنین بدنه آن به طوری طراحی شده که هنگامی که شما درون استخر هستید و می خواهید به آن تکیه دهید، استخر دچار واژگونی نمی شود و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. بدنه داخلی این استخر پیش ساخته از طرح کاشی های استخر می باشد که زیبایی و جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. 

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این استخر پیش ساخته در ابعادی همچون قطر: 427 سانتی متر و ارتفاع 107 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. با توجه به این ابعاد، شما می توانید علاوه بر استفاده شخصی، بعنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کنید. وزن آن نیز 55.9 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 15232 لیتر می باشد که جزو استخر های پر ظرفیت محسوب می شود.

لوازم جانبی همراه استخر :

استخر پیش ساخته 427 بست وی علاوه بر نردبان دارای لوازم جانبی دیگری نیز می باشد که به وسیله آن ها شما دیگر احتیاجی به خرید لوازم اضافی ندارید. علاوه بر نردبان، یک عدد پمپ تصفیه نیز بر روی این استخر موجود می باشد که به وسیله آن می توان آب درون استخر را تصفیه نمود. همچنین یک عدد زیر انداز و درپوش نیز بر روی آن موجود می باشد که دیگر شما نیاز به خرید لوازم یدکی اضافی ندارید.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این استخر شما می بایست یکی از دو روش رو کار و تو کار را انتخاب کنید. روش رو کار به این صورت است که استخر را بر روی سطح زمین نصب کرده و از آن استفاده می کنید. اما برای این که بخواهید استخر پیش ساخته را به صورت تو کار نصب کنید می بایست به ارتفاع استخر زمین را حفر کرده تا بتوانید استخر را درون آن قرار دهید. این کار می توانید هم توسط شما و هم توسط پرسنل شرکت اینتکس انجام شود. توجه داشته باشید که اگر استخر توسط پرسنل اینتکس نصب شود، استخر شما شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد تا شما بتوانید با اطمینان از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی :

استخر پیش ساخته 427 بست وی یک وسیله تفریحی آبی برای کودکان و بزرگسالان می باشد که علاوه بر استخر شنا، می توان از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي یک ساله
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...