استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی

bestway 56644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی

استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی نوع دیگر استخر های گرد فریمی شرکت بست وی بوده که از پمپ تصفیه آب قوی تر و بزرگ تر بهره مند می باشد. این استخر از مناسب ترین استخر های پیش ساخته برای تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پروش ماهی بوده که قابلیت نصب در یک ساعت و استفاده در هر محل مورد نظری را خواهد داشت. این استخر علاوه بر داشتن پمپ تصفیه شنی با کیفیت و قوی از درپوش و زیرانداز و همچنین یک نردبان برای استفاده راحت تر از استخر برخوردار می باشد تا از نظر لوازم جانبی کمبودی نداشته باشد. محصولی که جنس بدنه و پایه های بسیار قوی و با کیفیتی داشته که در صورت قرار گرفتن در معرض هوای آزاد و نور آفتاب آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. این محصول در صورت نصب توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهد شد.

به طور دقیق این استخر پیش ساخته دارای قطر 427 سانتی متری است که ارتفاعی 107 سانتی متری دارد . این فضای بزرگ در کنار عمق بیش از یک متری استخر ، می تواند به کودکان و حتی سنین بزرگسال اجازه دهد که به سادگی برای شنا کردن و تفریحات آبی خود از این استخر ها استفاده کنند . پس اگر فضای حیاط خانه یا ، پارکینگ و یا بام خانه شما ، برای استفاده از استخر های چهار متری مناسب است و همچنین دوست دارید که استخری مناسب برای شنا کردن و تفریحات آبی خانوادگی و دسته جمعی داشته باشید ، استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی گزینه ای فوق العاده برای شما خواهد بود . حتی این استخر در کنار خود پمپ تصفیه آب شنی دارد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید آب داخل استخر را تصفیه کنیم . 

اگر بخواهیم بهترین پمپ تصفیه های فیلتری شرکت بست وی را مقایسه کنیم ، باید بگوییم که فیلتر های شنی بسیار بهتر از فیلتر های کاغذی بوده و می تواند آب های بسیار کثیف را نیز به آب تمیز تبدیل کند و کثیفی ها و لجن ایجاد شده و شناور در استخر را نیز بزداید . وجود چنین پمپ تصفیه آبی برای تصفیه کردن حجم بالای 15232 لیتری استخر پیش ساخته بست وی ، کاربردی و البته ضروری خواهد بود . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دلخواه ، بر روی زمین ( روکار ) یا داخل زمین ( توکار ) راه اندازی کنید و این انتخاب کاملا به خود شما بستگی دارد ، بنابراین این استخر ها در هر دو حالت نیز قابل راه اندازی و استفاده خواهند بود . برای ورود و خروج از استخر نیز نردبانی آلومینیومی و بسیار سبک ، اما مقاوم در نظر گرفته شده است که می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی

استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی یک محصول بسیار شیک و با کیفیت بوده که از سوی شکت محبوب و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. اگر می خواهید این محصول را حریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با اطمینان کامل اقدام به سفارش کالای مورد نظرتان کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ سفید بوده تا نور آفتاب را جذب نکرده و آب درون استخر گرم نشود. دور تا دور این محصول پایه هایی از جنس آلمینیوم بوده و به همین دلیل استحکام این محصول را بالا تر برده است. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب شنی، نردبان، درپوش و زیر انداز برای استفاده آسان تر و لذت بخش تر کردن این محصول موجود می باشد. قابل ذکر است که شما با خرید این محصول به غیر داشتن یک استخر، می توانید از آن به عنوان پرورش ماهی و منبع آب، آبیاری مزارع نیز استفاده بکنید.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از اصلی ترین نکات برای خرید یک محصول بوده و قطعا محصولی که دارای کیفیت و نس بدنه نسبتا پایینی باشد، طول عمر پایینی را نیز خواهد داشت. به همین منظور جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشند که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن

هشدار: حتما قبل از خرید این محصول به ابعاد این محصول دقت کنید تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نشوید. بنابراین ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر، ظرفیت آب: 15232 لیتر و در نهایت وزن این محصول 68.3 کیلو گرم است.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا  زیر انداز مخصوص آن را در جایگاه مورد نظر گذاشته، سپس پایه های آن را بر روی این زیر انداز و زمین نصب و تعبیه می کنند. در مرحله بعد بدنه این محصول را درون این پایه ها قرار داده و پمپ آن را در جای اصلی و مخصوص خود، نصب می کنند. سپس درون این استخر آب پر کرده و آماده استفاده می باشد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما بعد از اتمام استفاده این محصول درپوش آن را بر روی استخر گذاشته تا آب این محصول آلوده نشود. همکچنین سعی کنید تا در فصل سرما این محصول را جمع کرده تا سرما به بدنه این محصول صدمه و یا آسیبی نزند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول آسیب و یا صدمه ای وارد شد می توانید با تماس با مشاوران ما، محصول خود را تلفنی تعمیر کرده و همچنین می توانید با تماس، متخصصان خود رادر اسرع وقت در مزل خود آمده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 427 بست وی با پمپ شنی یک محصول بسیار جذاب و با کیفیت بوده که توسط شرکت نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به مین دلیل نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را می گیرد. جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي یک ساله
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...