استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 12 ولت

intex 28310GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته گرد اینتکس محصول سال 2017 شرکت اینتکس می باشد که در مدت زمان کم عرضه توانسته است طرفداران زیادی را جذب کرده و همچنین محبوبیت زیادی را کسب کند . جنس پایه های این استخر گرد آلومینیومی و استخر پیش ساخته فلزی بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و می تواند به خوبی وزن استخر را تحمل کند . بدنه ی این استخر نیز از فایبرگلاس مستحکم می باشد که در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته و دچار مشکل نمی شود . به همراه این محصول زیر انداز مخصوص برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کف استخر وجود دارد که همراه با استخر به خریداران تحویل داده می شود . همچنین درپوش مخصوص نیز درون بسته بندی استخر وجود دارد که به کمک آن می توانید از افتادن برگ درون استخر و یا ورود گرد و خاک داخل استخر جلوگیری کنید . پمپ تصفیه شنی 12 ولتی این محصول نیز بسیار مناسب و کافی برای این حجم از آب می باشد . این محصول دارای 1 سال ضمانت می باشد و در صورت بروز مشکل می توانید به شرکت اطلاع دهید تا محصول را برای شما تعمیر کند . 

اگر به دنبال استخری هستید که بتوانید در کوتاه ترین زمان آن را قابل استفاده کرده و حتی پس از استفاده موقتی ، آن را کاملا جمع کرده و در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، ما به شما استفاده از استخر های پیش ساخته را پیشنهاد خواهیم کرد . نوع طراحی فریمی این استخر ها ، باعث شده است تا استخر شکل کاملی به خود بگیرد و از آنجایی که پایه ها قابل جدا شدن از یکدیگر می باشند ، شما می توانید با جدا کردن فریم استخر ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . حتی بدنه برزنتی استخر نیز به صورت جداگانه و در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی خواهد شد . این استخر طول عمر بالایی دارد و به خوبی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دوام بالایی را از خود نشان خواهد داد تا اگر دوست دارید که به صورت دائمی از استخر استفاده کنید ، باز هم مشکلی وجود نداشته باشد .

نوع طراحی این استخر بسیار زیباست ، به طوری که شرکت اینتکس طرح داخلی استخر و کف آن را با طراحی سرامیکی تولید کرده است ، البته که در استخر از سرامیک استفاده نشده است و این طرح در واقع طرح چاپی بوده که به بهترین شکل ممکن در بدنه استخر نقش بسته است . اما بدنه خارجی استخر به صورت تک رنگ و طوسی می باشد که در هنگام راه اندازی ، با وجود پایه های خوشرنگ آلومینیومی ، به یک استخر لوکس و زیبا تبدیل خواهد شد که حتی برای استفاده در ویلاهای شیک ، انتخابی عالی خواهد بود . با توجه به موارد گفته شده ، اگر به دنبال یک استخر کامل هستید که تمامی لوازم و اقلام ضروری و مورد نیاز در کنار آن وجود داشته باشد تا شما تنها با یکبار هزینه ، یک پکیج کامل از استخر پیش ساخته داشته باشید ، ما به شما خرید استخر پیش ساخته 427 سانتی متری با پمپ 12 ولت را پیشنهاد می کنیم .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 12 ولت

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 427 سانتی متر یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته گرد این شرکت بوده که دارای پمپ تصفیه 12 ولتی می باشد. مدل دیگری نیز از این استخر تولید شده که با این مدل هیچ تفاوتی جز نوع پمپ ندارد. استخری که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که در میان استخر های همنوع خود دارای کوچکترین ابعاد و ظرفیت آب می باشد. گرچه این محصول به خودی خود دارای ابعاد بزرگی بوده و مدل های بزرگتر تر از خود تفاوت چندانی از لحاظ ابعاد نخواهد داشت. استخری که می تواند دارای کاربرد های مختلفی از جمله تفریحات آبی و استفاده در صنعت پرورش ماهی داشته باشد. برای راهنمایی بهتر به منظور خرید این استخر همراه ما باشید تا به توضیحات کامل تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده که از دو قسمت فریم ها و بدنه اصلی بهره می برند. بدنه ای که از لحاظ ساختاری تفاوتی با دیگر مدل های استخر های پیش ساخته نداشته و تنها شکل ظاهری آنها به صورت گرد می باشد. این محصول دارای دو دریچه مخصوص آب بوده که توسط آنها می توان به راحتی استخر مربوطه را از آب پر کرد. علاوه بر این هر نوع پمپ تصفیه آب را می توان به این استخر وصل کرد. فریم های این کالا نیز کمی با استخر های مستطیلی تفاوت داشته اما هم برای قسمت بیرونی و هم برای لبه های بدنه از فریم ها استفاده می شود. همانند بسیاری دیگر از استخر های پیش ساخته از طراحی کاشی وار برای قسمت داخل بدنه استفاده شده تا هنگام جاری نمودن آب درون آن شکل زیبایی را به خود ببیند.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه استخر گرد اینتکس از نوع الیاف شمعی برزنتی با ضخامت بالا بوده که از روکش پلاستیک PVC برای آن استفاده شده است. روکش PVC در قسمت داخلی رویه نرم تری داشته تا در صورت برخورد بدن مصرف کننده به استخر آسیبی وارد نشود. این بدنه مقاومت بالایی را در برابر دمای مختلف آب ، ساییدگی و همچنین استفاده در فضای باز داشته به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از این کالا در هر مکان مورد نظری استفاده نمود. انعطاف بالای بدنه این محصول سبب شده تا به راحتی این کالا را در حجم و ابعاد بسیار کمتری جمع نمود. اما فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. این فریم ها با وجود مقاومت بالا دارای وزن مناسبی می باشند. گفتنی است که جنس کف استخر نیز همانند سایر قسمت های بدنه می باشد اما بهتر است در زمان راه اندازی از زیرانداز مخصوص خود استفاده کرد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر گرد اینتکس برابر (قطر: 427 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای انواع تفریحات آبی و همچنین برای استفاده در صنعت پرورش ماهی خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان جمع کردن آن ، حجم کمی را به خود می گیرد به صورتی که در صندوق عقب هر نوع ماشینی جای خواهد گرفت. عمق مفید این کالا حدود 100 سانتی متر بوده که ظرفیت آب 12706 لیتری را به همراه خواه داشت. این ظرفیت آب حجم 90 درصدی استخر را تشکیل داده که حجمی بسیار مناسب برای این محصول اینتکس خواهد بود. داشتن ابعاد و ظرفیت استاندارد سبب می شود تا این استخر پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. اما وزن این کالا نیز با توجه به لوازم جانبی خود به 61.7 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل بدنه استخر و فریم های آن می شود.

نحوه راه اندازی و اقلام همراه

راه اندازی این استخر پیش ساخته به دو صورت انجام می شود. نصب استخر توسط کادر شرکت اینتکس و نصب آن به وسیله مصرف کنندگان. بهترین راه برای راه اندازی چنین استخر های پیش ساخته ای نصب انها به وسیله کادر شرکت اینتکس می باشد. این کادر مجرب در کمترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالا محصول شما را هم به صورت روکار و هم به صورت توکار نصب می کنند. علاوه بر این نصب استخر توسط این کادر موجب می شود تا استخر مورد نظر شما از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شود. اما برای راه اندازی استخر توسط خریداران و مصرف کنندگان باید در مرحله اول از بسته آموزشی استخر که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی بوده استفاده کرده و سپس در محلی مناسب اقدام به راه اندازی نمود.

اما اقلام همراه این محصول شامل پمپ تصفیه آب شنی بوده که پمپی با قدرت تصفیه بالا می باشد. این وسیله توسط شن های مخصوص تصفیه و پاک سازی آب شارژ شده و با هر بار شارژ چندین بار آب درون استخر را پاکیزه می کند. یک زیرانداز و درپوش نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که برای محافظت از استخر و همچنین آب درون آن استفاده می شود. علاوه بر این موارد یک نردبان پیش ساخته نیز در کنار این کالا قرار داده شده که به صورت مجزا نصب شده و برای رفت و آمد آسوده تر در استخر کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 4 متری گرد اینتکس 2017 یکی از بهترین و مناسب ترین استخر های تفریحی و صنعتی بوده که دارای کیفیت بدنه بالایی در برابر قیمت خود می باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران با ضمانت عرضه و نصب می شود. کالایی که در میان پر فروش ترین استخر های پیش ساخته قرار می گیرد.

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...