استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 220 ولت

intex 28310NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 427 محصول سال 2017 این شرکت می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و همچنین مستحکم می باشد . پایه های آلومینیومی این استخر از ویژگی های این استخر به شمار می آید . ارتفاع 107 سانتی متری این محصول نیز مناسب برای استفاده های روزمره بوده و به شما حس استخر های بتنی را منتقل خواهد کرد . به سبب اندازه ی مناسب از این استخر حتی می توان به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود . به همراه این استخر پیش ساخته درپوش برای جلوگیری از ورود زباله و یا گرد و خاک به داخل استخر ، زیرانداز برای جلوگیری از فرسوده شدن کف استخر و پمپ تصفیه برای تصفیه کردن آب وجود دارد . پمپ تصفیه 3785 لیتری این استخر به شما کمک می کند تا بتوانید چندین ماه به راحتی از استخر استفاده کنید و نیاز به تعویض آب استخر نباشد . استخر های پیش ساخته به گونه ای می باشند که می توانید به راحتی آن ها را جمع کرده و در داخل خودروی خود قرار دهید و به مکان دیگر انتقال دهید . به همراه این استخر بسته ی آموزشی نیز وجود دارد که می توانید به کمک این راهنما استخر خود را راه اندازی کنید . 

اگر بخواهیم پر فروش ترین استخر های پیش ساهته را معرفی کنیم ، استخر پیش ساخته گرد 427 سانتی متری یکی از آن ها خواهد بود ، دلیل آن هم ابعادی است که استخر پیش ساخته دارد ، زیرا معمولا در بیشتر خانه ها ، فضایی 5 یا 6 متری وجود دارد و برای همین امکان راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته 4 در متری در آن ها وجود خواهد داشت . به ویژه که راه اندازی و نصب استخر های سایز متوسط بسیار راحت تر از استخر های سایز بزرگ خواهد بود . در ضمن استخر های پیش ساخته یک ویژگی و مزیت بزرگ دارند که آن هم امکان جابجا کردن و حتی جمع کردن موقتی استخر خواهد بود ، برای همین فضای اشغال شده توسط استخر قابل رفع بوده و برای آن دسته از افرادی که به دنبال استخر های موقتی ، اما در سایز های بزرگ هستند ، انتخابی مناسب خواهد بود . 

این ویژگی و خصوصیت در استخر های بتنی وجود نداشته و همین موارد است که باعث محبوبیت بسیار بالای استخر های پیش ساخته شده است . در هنگام خرید استخر پیش ساخته ، توصیه ما به شما این است که محصولات پیش ساخته را از برند های معتبر خریداری کنید ، چرا که برند های شناخته شده ، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند شناخته شده اند ، به طور مثال دو برند اینتکس و بست وی بهترین تولید کنندگان استخر پیش ساخته در سطح جهانی هستند و برای همین است که فروشگاه تهران اینتکس تمامی مدل های خود را از این دو برند انتخاب کرده است . شما عزیزان می توانید استخر های چهار متری خود را در اشکال بیضی و یا مستطیلی نیز انتخاب کنید و این مورد ، تنها به انتخاب و سلیقه شما بستگی خواهد داشت . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر با پمپ 220 ولت نوع دیگر استخر های پیش ساخته گرد اینتکس بوده که در میان جدید ترین استخر های پرتابل و آماده شرکت اینتکس قرار می گیرد. این استخر دارای مدل دیگری با همین طراحی و رنگ بدنه بوده که تنها تفاوت آنها با یکدیگر در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این نوع استخر به دلیل داشتن کیفیت بالای بدنه و داشتن فریم های قوی و همچنین ابعاد و ظرفیت آب بالا می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای استفاده در موارد صنعتی مانند پرورش ماهی و کشاورزی نیز کاربرد های فراوانی داشته باشد. استخری که هم به صورت روکار و هم به شکل توکار قابلیت نصب داشته و در مدت زمان کمی راه اندازی می شود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر این کالا جهت راهنمایی کامل تر به منظور خرید بهتر بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این استخر 4 متری اینتکس به صورت گرد بوده و دارای یک بدنه اصلی و فریم های نصب کننده می باشد. استخر پیش ساخته ای که در خانواده استخر های فریمی قرار گرفته و از دو نوع فریم مختلف برای نصب بدنه اصلی برخوردار می باشد. این محصول در یک رنگ روشن تولید شده و دارای طراحی کاشی وار در قسمت داخل بدنه می باشد. روی بدنه این محصول دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که توسط آنها می توان به راحتی استخر را از آب پر کرد. همچنین به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را وصل نمود. از ویژگی های دیگر طراحی این استخر پیش ساخته می توان به قابلیت حمل آن اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه ای ضخیم از نوع PVC برای رویه آن استفاده شده است. قسمت داخل بدنه استخر روکشی نرم داشته تا هنگام استفاده از استخر آسیبی به بدنه مصرف کنندگان وارد نشود. بدنه این کالا دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین در برابر ساییدگی داشته و به دلیل کیفیت و دوام بالای خود در برابر گرما و نور آفتاب در هر فضای بیرون نیز قابل استفاده خواهد بود. یکی از قابلیت های خوب بدنه این استخر پیش ساخته انعطاف بالای آن بوده تا محصول مورد نظر را در حجم و ابعاد کمتری جمع کنید. اما فریم های این محصول نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که به طور کامل ضد زنگ بوده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را خواهد داشت. فریم هایی که با داشتن وزن سبک دارای تحمل فشار بالایی برای نگه داشتن بدنه پر از آب استخر خواهد داشت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر 4 متری اینتکس برابر (قطر: 427 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای رفع بسیاری از نیاز های کاربران خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن حجم کوچکی را به خود خواهد گرفت. به گونه ای که تمام بدنه استخر به همراه فریم های خود در صندوق عقب هر نوع خودرویی جای خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه بدنه بوده ولی عمق مفید آن به دلیل حجم استاندارد و 90 درصدی بدنه حدود 100 سانتی متر خواهد بود. این حجم از استخر توان نگهداری 12706 لیتر آب را خواهد داشت. این مقدار ظرفیت مقدار بالایی بوده که خریداران استخر را می تواند مجاب به استفاده در موارد کاری نیز بکند. وزن بسته بندی استخر نیز با تمام لوازم جانبی خود معادل 60.5 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل خود استخر و فریم های آن می شود.

نحوه راه اندازی

یکی از بهترین روش های راه اندازی این استخر پیش ساخته و استخر های همنوع خود بهره بردن از کادر مجرب اینتکس می باشد این کادر با تجربه بالای خود در زمینه نصب و راه اندازی محصولات پیش ساخته اقدام به نصب سریع استخر های شما کرده که همیشه کار خود را با ضریب اطمینان بالا انجام می دهند. نصب این محصولات توسط این کادر موجب می شود که خدمات پس از فروش نیز برای استخر مروبطه فعال شود. همراه این کالا نردبان و پمپ تصفیه آب نیز قرار داده شده که برای نصب  آنها باید از کادر راه اندازی استخر های پیش ساخته استفاده کرد. البته مصرف کنندگان و خریداران هم می توانند با توجه به داشتن پک آموزشی همراه استخر که شامل دفترچه راهنما و یک DVD آموزشی تصویری بوده محصول خود را راه اندازی کنند. ولی برای رعایت برخی مسائل مانند بی تجربگی و احتمال وقوع آسیب رساندن به استخر بهتر است نصب اینگونه وسیله های پیش ساخته را در اختیار نصاب های مخصوص خود قرار دهید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 4 متری گرد اینتکس با پمپ تصفیه آب 220 ولت یکی از بهترین استخر های پیش ساخته با کیفیت و دوام بالا بوده که از قیمت مقرون به صرفه ای در برابر قابلیت های خود بهره می برد. این محصول دارای لوازم جانبی کامل بوده به همین دلیل این کالا را به یکی از استخر های پیش ساخته کامل تبدیل نموده است. شرکت اینتکس این استخر خود را با ضمانت به سراسر ایران به صورت اینترنتی و حتی حضوری عرضه می کند.

نوعگرد
ظرقیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...