استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت

intex 28318-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 488 سانتی متری اینتکس با پمپ تصفیه 220 ولتی یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته جدید مستطیلی بوده که از کاربرد های فراوانی برخوردار می باشد. این کالا در واقع ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا به خوبی در برابر ساییدگی، دمای مختلف آب و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود. این نوع اسنخر ها علاوه بر مصرف تفریحی و معمولی می توانند گزینه خوبی برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز باشند. ویژگی هایی همچون ابعاد و ظرفیت بالا که می تواند خیال مصرف کننده را بابت این موضوع راحت کند. استخری که از تجهیزات کاملی برخوردار بوده که هر کدام از این تجهیزات می توانند در نوع خود کاربردی و مهم باشند.

اگر به دنبال استخر پیش ساخته با سایز میانه هستید ، استخرپیش ساخته 488 سانتی متری می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد . شما می توانید با فضای پنج متری که در اختیار دارید ، این استخر را راه اندازی کرده و در داخل حیاط خانه یا ویلای خود ، استخری بزرگ و مناسب داشته باشید که نگهداری و استفاده از آن نیز بسیار آسان خواهد بود . استخر های پیش ساخته می توانند انتخابی عالی برای شما حتی از نظر هزینه باشند . به این دلیل که استخر های پیش ساخته به صورت پکیج کامل بوده و دیگر نیازی نیست که شما هزینه اضافی برای آن بپردازید . حتی پمپ تصفیه آبی برای استخر در نظر گرفته شده است که می تواند به بهترین شکل ممکن حجم بالای 10784 لیتری استخر را تصفیه کرده و به آب زلال تبدیل نماید . توجه داشته باشید که این پمپ آب از نوع فیلتری بوده و قدرت آن را دارد که در هر ساعت حدود 3785 لیتر آب را تصفیه کند ، برای همین است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن حتی از استخر پیش ساخته نگهداری کنید . 

با وجود ظرفیت بالا در این استخر پیش ساخته ، نیازی نیست که مرتب آب آن را تعویض کنید ، بلکه با تصفیه کردن استخر ، هفته ها می توانید از استخر پیش ساخته استفاده کنید ، بدون اینکه آب داخل آن کدر و کثیف شود . فیلتر های کاغذی استفاده شده در این استخر پیش ساخته قدرت جذب بالایی داشته و می تواند کثیف ترین آب ها را نیز تمیز و تصفیه کند . استفاده از بدنه برزنتی در کنار پایه های آلومینیومی استخر پیش ساخته 488 سانتی متری اینتکس را به یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر ها تبدیل کرده است تا شما بتوانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید . از آنجایی که استخر پیش ساخته بر روی زمین قرار می گیرد ، دیگر هیچ دردسری برای نصب آن نحواهید داشت و ظرف مدت دو الی سه ساعت می توانید استخر را نصب و داخل آن را با آب پر کنید .

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 488 سانتر با پمپ تصفیه آب 220 ولت از بزرگترین استخر های پیش ساخته جدید اینتکس با طراحی مستطیلی بوده که دارای کیفیت بالایی در برابر قیمت خود می باشد. استخری که در مدل های دیگری نیز تولید شده که دارای ابعاد و ظرفیت آب متفاوتی می باشند اما از نظر جنس بدنه ، طراحی و رنگبندی هیچ فرقی با یکدیگر نخواهند داشت. این کالا به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته جدید محسوب شده زیرا نسبت به کیفیت و دوام خود از قیمت خوبی بهره می برد. محصولی که هم به صورت روکار و هم شکل توکار قابل نصب در هر محل مورد نظری خواهد بود. این مدل از استخر های مستطیلی اینتکس مدل دیگری نیز داشته که تنها تفاوت آن با این استخر در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این کالا از گزینه های مناسب برای خرید و رفع نیاز های مصرف کنندگان بوده که برای راهنمایی بیشتر با آن در ادامه به توضیحات کامل تر استخر خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه استخر 488 سانتی متری اینتکس به شکل مستطیلی بوده و از این نظر به دیگر استخر های پیش ساخته مستطیلی اینتکس شباهت زیادی دارد. اما این نوع استخر ها که مدل جدید تر استخر های مستطیلی بوده با رنگ و ابعاد متفاوت تری به بازار عرضه شده اند که علاوه بر داشتن کیفیت خوب در طراحی خود مانند مدل های قبلی خود از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشند. اما این کالا از بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده برخوردار بوده که در صورت نبود هر کدام ، نصب استخر مربوطه غیر ممکن خواهد شد. طراحی داخل بدنه استخر نیز حالت کاشی وار داشته تا هنگام جازی نمودن آب درون آن زیبایی خاصی را به بدنه داخلی این محصول ببخشد. روی بدنه اصلی نیز دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده تا توسط آنها به راحتی استخر خود را از آب پر کرده و هر نوع پمپ تصفیه آب را به آن وصل کنید.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه استخر پیش ساخته 488 اینتکس از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از فریم های قوی برخوردار می باشد. این بدنه دارای روکشی از جنس پلاستیک PVC بوده تا علاوه بر افزایش ضخامت بدنه دوام آن را نیز بالا ببرد. بدنه ای که روکش قسمت داخلی آن نرم تر بوده به همین دلیل هنگام استفاده از استخر بدن مصرف کنندگان آسیب نخواهد دید. اما این نوع جنس بدنه در برابر ساییدگی و دمای مختلف آب مقاوم بوده و به دلیل داشت مقاومت بالا در برابر نور و گرمای آفتاب به راحتی درهر محل مورد نظری قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن بوده که باعث می شود تا استخر مورد نظر را در ابعاد و حجم کمتری جمع کرده و به راحتی توسط یک خودرو نیز حمل و جا به جا کنید. فریم های آن نیز از جنس آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده و غیر از ضد زنگ بودن خود در شرایط جوی مختلف نیز مقاومت بالای خود را خواهد داشت. فریم هایی که با وجود داشتن وزن کم از تحمل فشار بالایی برخوردار می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر 488 اینتکس معادل (طول: 488 سانتی متر ، عرض: 244 سانتی متر ف ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که از ابعادی استاندارد و بزرگ برخوردار می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و علاوه بر استفاده در موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. زمانی که این استخر را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کاهش می یابد به صورتی که در صندوق عقب هر نوع خودرویی جای خواهد گرفت. اما عمق مفید این محصول حدود 100 سانتی متر بوده که دلیل آن نیز حجم 90 درصدی استخر می باشد. این حجم از بدنه می تواند ظرفیت آبی برابر 10784 لیتر داشته باشد. ظرفیت آبی که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران باشد. وزن بسته بندی استخر با تمام لوازم جانبی خود نیز برابر 77.8 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده آن می شود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی این محصول کافیست از پک راهنمای خود که شامل دفترچه راهنما و DVD آموزشی بوده استفاده کنید. این روش راه اندازی برای خود مصرف کنندگان و صاحبان استخر پیش ساخته بوده اما بهترین راه نصب این استخر ها ، راه اندازی آنها توسط کادر مجرب شرکت اینتکس می باشد. این کادر به تجربه بسیار بالای خود در نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالا محصول شما را راه اندازی می کنند. علاوه بر این زمان نصب استخر ها توسط این کادر محصول شما از خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهد شد. البته گفتنی است که نصب پمپ تصفیه آب و نردبان همراه نیز ف نیاز به راه اندازی مجزا خواهد داشت.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر مستطیلی یکی از بهترین و مناسب ترین استخر های تفریحی و کاری بوده که از قابلیت نصب توکار و روکار بهره می برد. کالایی که می تواند با داشتن لوازم جانبی کامل و قیمت مناسب خود به یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته اینتکس تبدیل شود. به علاوه اینکه این استخر با ضمانت توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10784 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3785 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...