استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با عمق ۱۲۲

intex 28322NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته گرد محصول جدید شرکت اینتکس و محصول سال جاری این شرکت می باشد که از طراحی های جدید و مدرن این شرکت می باشد . بدنه ی فایبرگلاس این محصول از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار آب دارد . همچنین پایه های آلومینیومی این محصول فشار آب را به خوبی کنترل کرده و مانع از تغییر شکل استخر می شود . از اقلام همراه با این استخر می توان به درپوش برای جلوگیری از ورود زباله به داخل استخر ، زیرانداز برای جلوگیری از فرسودگی کف استخر و همچنین پمپ تصفیه فیلتری برای تصفیه آب اشاره نمود . نردبان مخصوص نیز به همراه این محصول وجود دارد که از آن برای وارد شدن به داخل استخر و خروج از آن می توان استفاده نمود . استخر گرد اینتکس به سبب طراحی و اندازه آن حتی مناسب برای استخر های پرورش ماهی نیز می باشد . این استخر نسبت به ابعاد خود هزینه ی بسیار کمتری در مقایسه با استخر های بتنی داشته و کاملا مقرون به صرفه می باشد . وزن این محصول نیز نسبت به ابعاد بزرگ خود ، بسیار اندک می باشد و می توان به راحتی آن را جمع کرده و درون خودروی خود گذاشته و به مکان دیگری انتقال داد و از آن استفاده نمود . البته جابجایی های مکرر در استخر های پیش ساخته توصیه نمی شود . 

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته با طراحی گرد بوده که دارای کاربرد فراوانی می باشد. این استخر پیش ساخته یکی از جدی ترین رقبای استخر های پیش ساخته مستطیلی بوده که می تواند علاوه بر تفریحات آبی برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی نیز استفاده شود. این محصول در ابعاد دیگری نیز تولید شده و برخی از آنها نیز در رنگ آبی با تنوع بالا در ابعاد های طراحی شده به بازار محصولات پیش ساخته عرضه شده اند. این استخر گرد پیش ساخته در واقع مدل جدید تر استخر های گرد طوسی رنگ بوده و از آنجایی که تاریخ تولید اینگونه محصولات از اهمیت بالایی برخوردار بوده در کیفیت این محصول نیز تاثیر گذار خواهد بود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی وساخت بدنه این استخر به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. قسمت اول که شامل بدنه اصلی بوده و قسمت دیگر این استخر نیز فریم های نصب شونده آن می باشد. در صورت نبود هر کدام از این دو قسمت امکان نصب این محصول وجود نخواهد داشت. اما در قسمت دیواره این استخر پیش ساخته دو دریچه مخصوص ورود و خروج آب تعبیه شده که به وسیله آنها می تواند انواع پمپ های تصفیه آب را به آنها وصل کرد. طراحی داخل بدنه به شکل کاشی وار بوده و ترکیبی از رنگ های آبی آسمانی و سفید می باشد تا هنگام جاری نمودن آب درون بدنه شکل بسیار زیبایی به خود بگیرد. روی بدنه اصلی این استخر نیز دریچه های مخصوص قرار گیری فریم ها طراحی شده تا محل قرار گیری فریم ها نیز مشخص باشد. برای چنین استخر هایی چراغ و سایه بان نیز تولید شده که همگی آنها بر روی لبه استخر قابل نصب خواهند بود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از نوع PVC با الیاف شمعی در لایه های داخلی بوده و از رویه ای فایبرگلاس بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت و دوام بالایی بوده و از قسمت بیرونی از ضخامت بیشتری برخوردار است تا در صورت برخورد عادی اشیای مختلف به آن یا در برابر ساییدگی های سطحی مقاومت بیشتری داشته باشد. این جنس بدنه در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب و یا بارش باران هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. با وجود ضخامت و کیفیت بالای جنس بدنه این استخر پیش ساخته از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه کمتری نسبت به حالت باز شده خود بگیرد. این مسئله موجب می شود تا به راحتی این استخر را توسط یک خودرو نیز حمل کنید. اما جنس فریم های این استخر نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی خواهد داشت. این پایه ها کاملا ضد آب بوده و از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند. این فریم ها چند تکه می باشند و هر کدام به قسمت های مختلفی از بدنه اصلی استخر نصب می شوند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر پیش ساخته روکار گرد برابر (قطر: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ و جا دار برای این محصول می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه استخر می باشد. این اسرتفاع برای این استخر فریمی از بزرگ ترین ارتفاع های در نظر گرفته شده برای چنین استخر ها می باشد. البته عمق مفید این محصول برای جاری نمودن آب درون آن حدود 110 سانتی متر بوده تا قطری از آب درون آن لبریز نشود. ظرفیت آب این استخر 19156 لیتر بوده که شامل حجم 90 درصدی بدنه اصلی می شود. این مقدار ظرفیت آب باعث می شود تا بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را به راحتی بر طرف کند. به همین دلیل این محصول می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی نیز استفاده شود. وزن بسته بندی آن نیز با احتساب تمام لوازم جانبی خود 87.8 کیلوگرم بوده که بیشتر شامل بدنه اصلی و فریم های استخر می شود.

لوازم های جانبی همراه

برخی از استخر های پیش ساخته مانند این مدل دارای لوازم جانبی کاملی می باشند. این استخر نیز از این مزیت برخوردار بوده و به همراه خود از تمام لوازم های جانبی مهم بهره مند می باشد. مهمترین لوازم جانبی که همراه این استخر پیش ساخته قرار داده شده پمپ تصیفه آب فیلتری می باشد. این پمپ تصفیه قادر است حدود 2 الی 3 هزار لیتر آب را در هر ساعت تصفیه کند. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و فیلتر درون آن پس از استفاده استاندارد قابل تعویض خواهد بود. زیرانداز و درپوش از دیگر لوازم جانبی مهمی بوده برای مراقبت بیشتر از این استخر همراه آن قرار داده شده است. این دو وسیله می تواند تا حدود زیادی در نگهداری بهتر وسیله آبی مصرف کننده بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این یک نردبان نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که ساختار آن به شکل پیش ساخته می باشد، به همین دلیل باید به صورت جداگانه نصب و استفاده شود. 

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد 488 سانتی متری از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته برای استفاده در منزل و حتی برای صنعت های مختلف از جمله پرورش ماهی بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این استخر دارای لوازم جانبی کاملی بوده و نسبت به کیفیت و قابلیت های خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. استخر هایی که دارای ضمانت از سوی شرکت اینتکس بوده و توسط این شرکت نیز در هر نقطه ای از ایران نصب و راه اندازی می شود تا از خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد. این کالا توسط نمایندگی محصولات بادی اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران نیز خواهد بود.

نوعگرد
ظرفیت آب19156 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...