استخر پیش ساخته 488 سانتی متر گرد اینتکس

intex 28322GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر گرد اینتکس

استخر پیش ساخته گرد اینتکس محصول جدید شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس فایبرگلاس و ساخته شده از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار آب دارد . پایه های این استخر اینتکس نیز از آلومینیوم بسیار مستحکم ساخته شده است و توانایی تحمل فشار و وزن استخر را به خوبی دارد . پمپ تصفیه فیلتری که همراه محصول وجود دارد به شما کمک می کند تا آب استخر شما به خوبی تصفیه شود و نیاز به تعویض آب نباشد . همچنین نردبان و زیرانداز و درپوش نیز وجود دارد که به خریداران محصول تحویل داده می شود . به سبب اندازه ی مناسب ، می توان از این استخر به عنوان استخر های صنعتی و یا استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود . دریچه ی مخصوص برای تخلیه آب نیز برای این استخر تعبیه شده است که می توانید برای خالی کردن استخر از آن استفاده کنید . 

استخر های گرد به مانند استخر های مستطیلی دوام خوبی دارند ، زیرا مهم ترین فاکتور در این محصولات پیش ساخته ، جنسی است که برای ساخت آن ها استفاده گردیده است . به طور کلی می توان گفت که استخر های پیش ساخته از دو بخش اصلی بدنه و پایه تشکیل شده است که مدل فوق از بهترین متریال ها برای هر دو بخش استفاده شده و برای همین می توان کیفیت بالایی را از محصول انتظار داشت . جنس بدنه استخر به صورت سه لایه بوده و تشکیل شده از الیاف های شمعی و برزنتی و پی وی سی می باشد ، برای همین به خوبی می تواند در برابر ضربه ، وزن بالای آب و البته رطوبت دوام داشته باشد . به همین دلیل است که از این جنس برای ساخت استخر های پیش ساخته سایز بزرگ و کوچک استفاده می شود . 

بخش بعدی استخر پیش ساخته نیز از جنس آلومینیوم می باشد که باعث استحکام بالای استخر شده تا محصول به خوبی بتواند در برابر ضربه ها مقاوم باشد . این پایه ها با فرم مهندسی شده و کیفیت ساخت فوق العاده خوبی که دارد ، می تواند به بهترین شکل ممکن وزن حدودا 19156 لیتر آب را تحمل کند . آلومینیوم علاوه بر این ویژگی ، وزن بسیار سبکی دارد که از مزیت های خوب آن محسوب می شود . بنابراین اگر بخواهید می توانید به آسانی استخر را در حالت جمع آوری شده جابجا کنید . بدنه استخر از یک لایه فایبرگلاس تیز تشکیل شده که به جهت استحکام بیشتر از آن استفاده شده و همچنین می تواند از سوراخ شدن بدنه استخر نیز جلوگیری نماید . تمامی این موارد باعث شده است تا شما بتوانید سال های طولانی از استخر استفاده کرده و از داشتن چنین استخر شکیل و مدرنی نهایت لذت را ببرید .

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر گرد اینتکس

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 488 سانتی متر یکی از بزرگترین استخر های گرد پیش ساخته این شرکت بوده که از بدنه ای طوسی رنگ بهره می برد. این استخر ها در نوع آبی رنگ نیز تولید شده اند که این مدل در میان جدید ترین نوع استخر های گرد پیش ساخته محسوب می شود. این محصول یکی از کاربردی ترین استخر های تولید شده بوده که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. این استخر نه تنها برای موارد تفریحی بلکه برای استفاده در صنعت های مختلف نیز کاربرد خواهد بود. این محصول در ابعاد مختلف دیگری نیز تولید شده که بازه انتخاب خریداران را افزایش داده است. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این استخر هماطور که اشاره کردیم به صورت گرد بوده که توسط فریم های مخصوص مجزا نصب و راه اندازی می شوند. قسمت دیواره و کف این کالا به هم متصل بوده و بدنه اصلی را تشکیل می دهند. استخر های گرد دیگر نیز همانند این محصول طراحی شده و تفاوت خاصی با هم ندارند. نوع قرار گیری پایه ها نیز به صورت عمودی بوده تا بدنه اصلی را سر پا نگه دارد. بر روی بدنه این محصول دو دریچه تخلیه آب قرار داده شده که می توان به وسیله آنها انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر نصب نمود. اما برای قسمت داخل بدنه استخر نیز از طراحی کاشی وار استفاده شده تا زیبایی این استخر را هنگام جاری نمودن آب درون آن افزایش دهد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه های ضخیم PVC برای بدنه آن استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت بالایی بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف ، دمای مختلف آب و همچنین در برابر ساییدگی مقاوم باشد. با وجود ضخامت بالای این بدنه، انعطاف آن نیز بسیار مناسب بوده به همین دلیل می تواند در ابعاد و حجم بسیار کمتری جمع شود. از همین رو این نوع استخر ها به استخر های پیش ساخته و قابل حمل تبدیل شده اند. گفتنی است که رویه قسمت بیرونی بدنه این استخر برزنتی بوده ولی قسمت داخلی به دلیل برخورد بدنه با آن از PVC ضخیم استفاده شده است تا به بدنه مصرف کنندگان آسیبی وارد نکند. جنس فریم های استفاده شده برای این محصول نیز از نوع آلومینیومی بوده که به دلیل داشتن روکش از قابلیت ضد زنگ بودن بهره می برد. این فریم ها نیز با وجود وزن سبک تحمل وزن بالایی را دارند و می توانند استخر پر از آب را که حدود چند تن وزن داشته تحمل کنند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده برای این کالا ابعادی بزرگ برای آن بوده که سبب شده تا بازه استفاده از این کالا افزایش داده شود. ابعادی معادل (قطر: 488 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) که می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای استفاده در صنعت پرروش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بسیار مناسب باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه استخر می باشد. البته عمق مفید هر نوع استخری برابر با ارتفاع بدنه نبوده و حدود 10 سانتی متر از آن کمتر خواهد بود. زیرا زمانی که این کالا را تا لبه از آب پر کنیم، هنگام استفاده آب درون استخر لبریز خواهد شد. بنابراین عمق مفید این محصول حدود 112 سانتی متر بوده که ظرفیت آب 90 درصدی را به همراه خواهد شد. بر همین اساس ظرفیت آب این استخر 19156 لیتر بوده که مقدار بسیار زیاد و عالی برای این محصول خواهد بود. اما وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن لوازم همراه به 87.8 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل خود استخر و فریم های آن می شود.

سایر امکانات و تجهیزات

از امکانات بسیار خوب این استخر پیش ساخته می توان به داشتن یک پمپ تصفیه آب فیلتری قوی اشاره نمود. پمپ تصفیه آبی که می تواند به خوبی پاسخگوی تصفیه آب این استخر باش. فیلتر درون این پمپ قابلیت استفاده چند باره را خواهد داشت. برای محافظت بیشتر از این استخر یک درپوش و یک زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده تا هنگام استفاده از آن در فضای باز دیگر نیازی به جمع کردن استخر به منظور استفاده نکردن نباشد. علاوه بر این موارد یک نردبان پیش ساخته نیز برای این کالا در نظر گرفته شده که خود به صورت مجزا نصب شده و برای وارد و یا خارج شدن آسوده از این استخر استفاده می شود.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر پیش ساخته گرد اینتکس دو راه وجود دارد: نصب استخر توسط کادر مجرب شرکت اینتکس و نصب استخر به وسیله افراد مصرف کننده. بهترین راه برای نصب سریع و مطمئن این است که راه اندازی این محصول را به نصاب های شرکت اینتکس بسپارید. این کار موجب می شود تا دیگر دغدغه ای بابت نصب این اشتباه این کالا نداشته باشید. علاوه بر این پس از نصب توسط این کادر از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهید شد. اما این نوع استخر های پیش ساخته نیز می تواند توسط خود مشتریان نیز راه اندازی و نصب شود. برای این کار کافیست از دفترچه راهنمای همراه محصول که خود دارای یک DVD آموزشی است استفاده کرده و سپس اقدام به نصب استخر کنید. توجه داشته باشید که ابتدا بدنه اصلی را پهن کرده و سپس از پایه های اصلی شروع به نصب کنید.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد با قطر 488 سانتی متر یکی از بزرگترین استخر های گرد پیش ساخته اینتکس با کیفیت بالا بوده که برای تفریحات آبی و همچنین برای کاربرد های صنعتی بسیار مناسب خواهد بود. محصولی که دارای لوازم و تجهیزات کاملی بوده به همین دلیل به یکی پر فروش ترین نوع استخر های گرد تبدیل شده است. این محصول دارای گارانتی بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه و نصب می باشد

نوعگرد
ظرفیت آب19156 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...