استخر پیش ساخته 5 متری 110 ولت

intex 26351

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری 110 ولت

استخر پیش ساخته 5 متری 2018 با پمپ 110 ولت یکی از پر فروش ترین مدل های تولید شده از استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که در مدل جدید تر عرضه شده است. این استخر فریمی مستطیلی در واقع همانند مدل های پیشین خود تولید شده در سه سایز مختلف بوده که این مدل در واقع مدل کوچک استخر های فریمی مستطیلی محسوب می شود. استخری که بدنه آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و از ساختار سه لایه برخوردار می باشد. بدنه ای که در بهترین کیفیت ممکن با حداقل وزن ساخته شده که از مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب ، ساییدگی های سطحی و حتی استفاده در شرایط جوی مختلف به همراه خواهد داشت. بدنه اصلی این محصول توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده تا استحکام بالایی به این محصول ببخشد. از مهمترین لوازم های جانبی همراه این کالا می توان به پمپ تصفیه آب شنی با قدرت تصفیه 4.5 متر مکعب در ساعت و همچنین نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر اشاره کرد. علاوه بر این دو یک درپوش و زیرانداز برای این استخر در نظر گرفته شده تا برای مراقبت های بیشتر بخصوص در زمان عدم استفاده از استخر مورد استفاده قرار گیرند.

از آنجایی که استخر های پیش ساخته فریمی از طول 2 متر طراحی شده و بزرگترین آن ها به طول 10 متر می رسد ، استخر های 5 متری را می توانیم جزء استخر های سایز میانه شرکت های تولید کننده استخرهای آماده قرار دهیم ، این نوع از استخر ها به دلیل اینکه در اغلب فضاها و حتی خانه هایی که حیاط نسبتا کوچک دارند ، قابل نصب و اجرا می باشند ، بسیار محبوب شده اند و حتی در آینده اگر قصد فروش آن را داشته باشید ، مشتریان زیادی خواهان استخر های پیش ساخته خواهند بود . استخر پیش ساخته تنها یک بار قابل راه اندازی و نصب نیست ، چه بسا به دفعات زیاد می توانید استخر را جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی کنید . حتی بسیاری از مشتریان از استخر های پیش ساخته به صورت فصلی استفاده می کنند ، یعنی در فصول گرم سال استخر را نصب و با فرا رسیدن فصل سرما ، استخر را جمع آوری می کنند . 

این در حالی است که شما عزیزان می توانید به صورت دائمی نیز از استخر های پیش ساخته استفاده کنید . وجود لوازم جانبی کامل و البته پمپ تصفیه آب بسیار خوب این استخر که فیلتر های شنی دارد ، این محصول را به یکی از بهترین پکیج های استخر پیش ساخته تبدیل کرده تا شما عزیزان بتوانید با هزینه بسیار کم ، صاحب استخر ویلایی مدرن و زیبا شوید . متریال های استفاده شده در ساخت استخر پیش ساخته عمر آن را افزایش داده است و حتی فروشگاه اینتکس این محصول را تضمین کیفیت کرده تا شما عزیزان با اطمینان خرید های خود را انجام دهید . خدمات پس از فروش این محصولات پیش ساخته را می توانید از فروشگاه اینتکس دریافت کرده و حتی لوازم جانبی مورد نیاز استخر را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 5 متری 110 ولت

استخر پیش ساخته 5 متری

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس با پمپ تصفیه 110 ولت از سری استخر های پیش ساخته پرتابل 2018 شرکت اینتکس که در میان بزرگترین استخر های آماده این شرکت به بازار محصولات تفریحی و قابل حمل عرضه شده است. این استخر پیش ساخته هر ساله با تولید بالای خود نشان داده که یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای کاربرد های صنعتی مانند پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی نیز تولید و ساخته شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که نسبت به ویژگی هایی که در خود نسبت به استخر های بتنی و سنتی داشته از استقبال بالایی نیز برخوردار بوده است. به علاوه داشتن قیمت مقرون به صرفه به مزیت های خرید این استخر پیش ساخته افزوده است. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر پیش ساخته 5 متری 2018 اینتکس به صورت مستطیلی شکل بوده که بدنه ای تشکیل شده از دو قسمت اصلی دارد. هر دو قسمت تشکیل دهنده این استخر در زمان نصب باید به یکدیگر متصل شده تا موجب احداث استخر پیش ساخته مورد نظر شود بنابراین نبود هر کدام موجب جلوگیری از راه اندازی آن خواهد شد. در واقع ساختار بدنه این کالا به گونه ای بوده که می بایست از پایه ها یا همان فریم های مخصوص برای نصب و بر پا نمودن بدنه اصلی استفاده نمایید. این پایه با توجه به اندازه ها و نوع متفاوت خود در قسمت های خاصی از بدنه اصلی قرار می گیرند تا استحکام لازم را در زمان استفاده از استخر فراهم کنند. اما بدنه اصلی دارای 2 دریچه آب در قسمت کف برای تخلیه راحت آب بودن و دو دریچه آب بزرگتر نیز روی یک طرف از دیواره استخر تعبیه شده تا امکان نصب گونه پمپ تصفیه آب به استخر مربوطه فراهم باشد. این دریچه در حقیقت موجب عبور آب از دستگاه های تصفیه و یا گرم کننده و بازگشت آن به بدنه اصلی خواهد شد. طراحی فضای داخل نیز به صورت کاشی وار بوده که از حالت چاپی برخوردار است تا در زمان جاری نمودن آب درون آنها ظاهر زیبایی به استخر شما ببخشد. علاوه بر این امکان نصب هر گونه لوازم های جانبی مانند آبشار و آبپاش ، سایبان ، انواع چراغ های استخر و ... روی لبه فریمی این محصول فراهم خواهد بود.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه اصلی استخر 5 متری 2018 اینتکس از نوع پلاستیک PVC با ترکیبی از برزنت و الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه را ایجاد کرده است. این بدنه دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده که توان بالایی را در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب ، ساییدگی های سطحی و استفاده در شرایط جوی مختلف به همراه خواهد داشت. بدنه ای که حتی در صورت آسیب دیدن توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول خود خواهد بود. با وجود ضخامت و کیفیت بالای بدنه انعطاف خوب آن باعث شده تا بدنه اصلی را در حجم و اندازه های کوچکتر جمع کنید تا به راحتی قابل حمل باشد. اما جنس پایه های نصب شونده روی بدنه اصلی از جنس آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ می باشند. این پایه ها با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند و در صورت قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد که در زمان خرید استخر های پیش ساخته از مهمترین آیتم های مورد توجه مشتریان بوده در این استخر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که از بزرگترین و پر فروش ترین مدل های تولید و عرضه شده در بازار می باشد. ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده معادل (طول: 549 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای انجام کار های مختلف از جمله تفریحات آبی خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده استخر مربوطه بوده بنابراین در صورت جمع کردن بدنه ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی توسط هر وسیله نقلیه ای قابل حمل و جا به جایی باشد. همچنین ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه استخر بوده به همین دلیل برای جلوگیری از سرریز شدن آب عمق مفید آن را بین 120 الی 125 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به ابن عمق و ابعاد ظرفیت آب استخر 5 متری 2018 اینتکس 17203 لیتر بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. اما این استخر در حالت پر شده از آب وزنی حدود 17.5 تن به خود گرفته اما در حالت بسته بندی با احتساب لوازم همراه خود 125.6 کیلوگرم وزن خواهد داشت.

لوازم جانبی همراه استخر

همیشه همراه استخر های بزرگ چند لوازم جانبی مهم قرار می دهند که از جمله آنها پمپ تصفیه آب می باشد. پمپ تصفیه آب همراه این استخر از نوع شنی بوده که با برق 110 ولت کار می کند. علاوه بر پمپ تصفیه آب یک درپوش و زیرانداز برای مراقبت و نگهداری بهتر استخر و یک نردبان پیش ساخته نیز برای استفاده راحت از استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده که این نردبان خود مانند استخر نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی استخر پیش ساخته 5 متری 2018 اینتکس دو روش پیش رو است: روش اول نصب استخر توسط خود مصرف کننده خواهد بود. در این روش مصرف کننده می بایست کاملا با روش نصب استخر آشنا بوده و یا از پکیج آموزشی همراه استخر استفاده نماید. اما دقت داشته باشید که دیگر استخر خریداری شده از ضمانت یک ساله بهره مند نخواهد بود در خدمات پس از فروش آن نیز شامل هزینه بالاتری خواهد شد. در روش دوم نصب استخر توسط کارشناسان شرکت محصولات بادی اینتکس انجام شده که موجب نصب مطمئن تر استخر مربوطه در کمترین زمان ممکن می شود. علاوه بر این استخر خریداری شده از سوی شرکت شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس ار فروش خواهد شد.
این محصول توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین مدت زمان ممکن قابل عرضه به تمام نقاط ایران و قابل نصب در بسیاری شهر های ایران خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 110 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...