استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

intex 28158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه مدل دیگر تولید شده از استخر های ایزی ست با ابعاد جدید بوده که یکی از تفاوت های اصلی آن با مدل مشابه خود در داشتن پمپ تصفیه آب می باشد به همین دلیل در قیمت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. این استخر بادی پیش ساخته به دلیل ابعاد بسیار مناسب خود نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای صنعت پرورش ماهی های کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر ایزی ست که ساخته شده از جنس PVC و الیاف شمعی بوده در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. محصولی که دارای انعطاف بدنه بالایی بوده تا امنکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. قابلیت ها ، ویژگی ها و کاربردی این استخر پیش ساخته گرد داشته نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود می تواند بهترین گزینه برای رفع نیاز های تفریحی و کاری برای مصرف کنندگان باشد. همچنین یک پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این کالا قرار داده شده که توسط فیلتر های کاغذی قابل تعویض کار می کنند. برای آشنایی بهتر با راه اندازی و جمع کردن این محصول یک DVD آموزش تصویری در بسته بندی استخر قرار داده شده است.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه از مدل استخر های طراحی شده ایزی ست شرکت بزرگ اینتکس می باشد که در ابعاد متوسط یعنی قطر 457 سانتی متری تولید شده و یکی از مناسب ترین استخر ها برای مصارف خانگی و ویلایی می باشد که با توجه به عمق خود مناسب برای تمامی سنین می باشد . همچنین ابعاد و مساحت بزرگ آن استفاده به صورت گروهی و خانوادگی را فراهم کرده است تا بتوانید در کنار دوستان و خانواده به شنا و تفریحات آبی پرداخته و از محصول استفاده نمایید . 


طراحی و تولید استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه یک استخر پرتابل و قابل حمل است که به سادگی می توانید استخر را جمع و در حجم کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید ، به همین دلیل نیز جابجایی آن بسیار ساده و راحت تر خواهد شد .استخر ایزی ست فوق به مانند بسیاری از مدل های ایزی ست دارای طراحی گرد بوده و ساختار لبه بادی دارد ، زیرا این محصولات فاقد فریم و پایه بوده و می توانید با استفاده از لبه بادی استخر را نصب و آن را به صورت اتوماتیک راه اندازی کنید . از ویژگی ها و خصوصیات دیگر این استخر می توان به قابلیت نصب پمپ به بدنه آن اشاره کرد که دریچه هایی به این منظور در بدنه قرار گرفته شده است . بخش داخلی دیواره ها و کف استخر دارای طراحی موزائیکی و سرامیکی بوده که جلوه زیبا تری به آب و کف استخر داده است .

جنس استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

بخش لبه بادی استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه از جنس پی وی سی می باشد که دارای ساختار لایه ای بوده و نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که کاملا ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است . از سوی دیگر برای ساخت بدنه اصلی محصول نیز از پی وی سی استفاده شده است اما در لایه های آن الیاف شمعی پلی استر بکار رفته است که بدنه را به مانند برزنت کرده است . پارچه های برزنتی و الیاف شمعی یکی از مقاوم ترین نوع پارچه ها هستند که ضد آب بوده و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . 

راه اندازی استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

همانطور که در بخش های ابتدایی اشاره شد و همچنین از نام این نوع از استخر ها مشخص است ، روند راه اندازی و نصب استخر های ایزی ست مانند مدل استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه بسیار ساده و سریع بوده و می توانید آن را به صورت اتوماتیک در مدت 15 دقیقه راه اندازی نمایید . در ابتدای کار نیاز است تا لبه های بادی استخر را که دارای دریچه باد می باشد را راه اندازی کنید ، پس از آن نیاز است که پمپ را نصب و دریچه های دیگر را با استفاده از دربی که در کنار محصول قرار گرفته شده است مسدود کنید ، پس از آن تنها با پر کردن استخر میبینیم که استخر راه اندازی شده و قابل استفاده و شنا خواهد شد . در کنار محصول DVD های آموزشی و دفترچه راهنمای نصب قرار گرفته شده است که می توانید با مشاهده و مطالعه آن ها به سادگی استخر را راه اندازی نمایید .

نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

نوع پمپ استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید فوق دارای پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری می باشد که فیلتر های آن قابل تعویض می باشد تا در صورت کثیف شدن به راحتی آن را از فروشگاه اینتکس و ... تهیه کرده و تعویض کنید . پمپ های تصفیه آب فیلتری قرار گرفته در کنار محصول توسط تولیدی خود استخر ساخته شده است و قدرت آن متناسب با ظرفیت استخر بوده و می تواند به خوبی تمامی آب موجود در استخر را در مدت زمان کم تصفیه نماید .

نگهداری و تعمیرات استخر پیش ساخته 84 × 457 جدید با پمپ تصفیه

توجه داشته باشید که از استخر های ایزی ست به خوبی مراقبت کرده تا دچار آسیب دیدگی نشوند . استفاده از زیرانداز می تواند از آسیب دیدن کف استخر مانند ساییدگی جلوگیری کند . همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه استخر اجتناب کنید . بر روی لبه های بادی استخر ننشینید . در داخل استخر شیرجه نزنید چرا که عمق آن کم است . پس از استفاده و عدم نیاز به محصول بهتر است به خوبی استخر را شسته و آن را در هوای ازاد قرار دهید تا خشک شود .

نوعگرد
ظرفيت آب9792 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع84 سانتي متر
وزن22.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...