استخر پیش ساخته intex فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 110 شنی

intex 26331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
56,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 110 ولت شنی یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته گرد بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و یا کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر دارای کیفیت ساخت بالا و با طراحی شیک بوده که مورد پسند مصرف کنندگان خواهد بود. بدنه اصلی آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. بدنه ای با ساختار سه لایه که موجب افزایش ضخامت بدنه شده است. این بدنه در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و با وجود ضخامت بالا از انعطاف خوبی برخوردار است تا هنگام جمع کردن استخر، حجم و اندازه کوچکتری را به خود بگیرد. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده تا موجب تبدیل به با استحکام ترین استخر های پیش ساخته شود. این محصول دارای یک تفاوت کوچک با مدل مشابه خود بوده که در نوع کارکرد برق پمپ تصفیه آب می باشد. پمپ تصفیه ای که قدرت بالایی در پاک سازی آب استخر داشته تا موجب جلوگیری از تعویض های مکرر آب شود. برای محافظت بدنه یک زیرانداز و درپوش برای آن در نظر گرفته شده و برای استفاده راحت از استخر به دلیل ارتفاع بالا یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی آن قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

در بخش اول این مطلب سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید شما را با ویژگی های فوق العاده این محصول آشنا کنیم. در همین رابطه نیز تا حدود بسیار زیادی شما با خصوصیات این محصول و هم چنین ویژگی های مهم این استخر آشنا شدید. حال در این بخش تصمیم بر این داریم تا به صورت کاملا تخصصی تر و با در نظر گرفتن تمام مزایا و معایب این محصول ، تجزیه و تحلیل کاملی از این استخر را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید یک استخر فریمی را دارید ، این مطلب را تا آخر دنبال کرده و پس از بررسی خصوصیات این محصول به صورت کامل اقدام به خرید کنید...

ویژگی های مهم طراحی محصول

در ابتدای این مطلب سعی داریم تا شما را با مهم ترین ویژگی های طراحی و ساخت این محصول آشنا کنیم. این موارد مهم ترین خصوصیاتی است که باعث می شود تا شما با خیال راحت سعی کنید تا با علم به این موضوع خرید خود را انجام دهید. در ابتدا باید عنوان کنیم که ساختار این محصول همان طور که از نام و تصاویر این استخر مشخص است به صورت فریمی طراحی و تولید شده است. البته قبل از این مورد باید به گرد بودن ظاهر این استخر هم اشاره کنیم که نکته مهم دیگری در خصوص این محصول به شمار می رود. در کنار این عامل باید عنوان کنیم که این ساختار گرد باعث استفاده راحت تر و هم چنین بهره مندی از طرفداران بیشتر این محصول شده است زیرا هم از نظر جذابیت و هم از نظر کاربردی قطعا می تواند گزینه مناسبی برای یک سری از مصارف به شمار رود.

اگر از بحث گرد بودن ظاهر این محصول عبور کنیم ، به بحث فریم ها و هم چنین ستون های این محصول می رسیم که قطعا پس از شکل گیری کامل این محصول می تواند یک گزینه مناسب برای خرید به شمار رود. بدنه اصلی این استخر در واقع به صورت یکسره به دست شما می رسد و شما می بایست سعی کنید تا این بدنه را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید. اگر نگاه دقیقی به بدنه اصلی این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که در بخش های بالایی این محصول حفره ها و دریچه هایی وجود دارد که از این بخش ها می توانید فریم ها و ستون های این محصول را عبور داده و شکل دقیقی را به این محصول ببخشید. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که تمامی این فریم ها و پایه ها قابلیت متصل شدن به هم را دارا هستند که پس از گذر از داخل این حفره ها می توانید به سادگی با متصل کردن این پایه ها به هم کاری کنید که این استخر به صورت محکم و استوار بر روی زمین قرار گیرد.

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث بهره مندی از نواری مقاوم در بخش پایینی این استخر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که پس از اتصال پایه ها به یکدیگر و قرار دادن آن ها بر روی زمین به راحتی با استفاده از این نوار موجود در بخش پایینی بدنه استخر ، کاری کنید که این پایه ها محکم و استوار بر روی زمین قرار گیرد. این نوار ها با رنگ های روشن و هم چنین اندازه های یکسان و با فواصل معین از یکدیگر بر روی بدنه این استخر پیاده سازی شده اند که این عامل باعث شده تا شما بتوانید بدون نگرانی این پایه ها را به این محصول متصل کنید. در کنار این نکات باید به این نکته هم اشاره کرد که ساختار بدنه این محصول به صورت طرح دار شکل گرفته است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که در قسمت بالایی این بدنه دایره های کوچکی وجود دارد که با فواصل معین از هم و با اندازه های یکسان نقش بسته اند که از دید نزدیک بیشتر به چشم خواهد آمد.

علاوه بر این ها حک شدن نام تجاری اینتکس بر روی بدنه اصلی این استخر نیز باعث شده تا خیال شما از بابت محصول انتخابی و اصل بودن آن هم راحت شود. در ارتباط با طراحی و رنگ های موجود بر روی این محصول هم می توان به نکات مهمی اشاره نمود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر پیش ساخته فریمی به صورت یکدست تیره طراحی شده است اما نکته مهم در خصوص طراحی بخش های داخلی این استخر می باشد. این بخش به صورت چهارخانه و با ترکیب رنگ های آبی شکل گرفته است که باعث شده است تا شما بتوانید یک نمای زیبا را در کنار رنگ تیره این محصول مشاهده کنید. این ترکیب رنگ نیز در حالت کلی قطعا می تواند باعث جذاب تر شدن این استخر شود.

جنس بدنه و پایه ها

در بخش قبلی سعی کردیم تا به صورت کامل شما را با خصوصیات و ویژگی های ظاهری این محصول آشنا کنیم. نکته مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم بحث کیفیت بدنه اصلی این محصول و هم چنین بخش های دیگری از این استخر نظیر پایه ها و فریم های ان می باشد که اگر خیال شما از بابت جنس این محصول هم راحت باشد ، قطعا می توانید خرید را با خیالی آسوده تر انجام دهید. در همین راستا ابتدا به بررسی بدنه اصلی این استخر فریمی خواهیم پرداخت. این بدنه همانند اکثر استخر های پیش ساخته و استخر های فریمی از نوع PVC برزنتی طراحی و تولید شده است. این جنس به گونه ای است که چندین مزیت مهم را داراست و همین مزایا باعث شده تا خیال شما از این محصول راحت شود. در همین رابطه باید عنوان کنیم که ساختار ضخیم این بدنه باعث شده است که شما از بابت عدم آسیب پذیری ساده این محصول خیالتان راحت شود. علاوه بر این ها این محصول از الیاف شمعی و ابریشمی طراحی گردیده است که این عامل نیز باعث شده تا مقاومت و کیفیت این محصول افزایش یابد.

نکته مهم دیگر در خصوص این استخر و بدنه قابلیت تعمیر و بازسازی این محصول به ساده ترین شکل ممکن می باشد. شما می توانید در هر زمان که این بدنه دچار آسیب شد با استفاده از برچسب تعمیرات به سادگی نقطه مورد نظر را پیدا کرده و با استفاده از این چسب مخصوص ، این محصول را به راحتی ترمیم نموده و با کیفیت عالی از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول هم به آن اشاره کنیم بحث کیفیت پایه ها و ستون های موجود در کنار این استخر می باشد. در واقع در کنار بدنه مقاومی که این محصول دارد ، شما می توانید با بهره مندی از مقاومت بالای پایه های این محصول هم از آن ها با خیالی راحت استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید به جنس این پایه ها هم اشاره کنیم.

شما می توانید در داخل تصاویر این محصول مشاهده کنید که یک سری فریم بخش اصلی این استخر را تشکیل داده اند که این فریم ها از نوع آلومینیومی طراحی و تولید شده اند. در واقع این فریم ها به قدری مقاوم هستند که شما قطعا می توانید بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی از آن ها بر روی استخر خود استفاده کنید. مزیت مهم این پایه ها عدم تغییر رنگ و افت کیفیت این محصول می باشد به گونه ای که در تمامی شرایط آب و هوایی بدون نگرانی می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین این پایه ها دارای یک وزن سبک و پرتابل می باشند که شما قادر خواهید بود تا به تنهایی این پایه ها را به صورت تک تک حمل و جا به جا کنید. با توجه به تمامی این شرایط قطعا می توان عنوان کرد که این استخر فریمی گرد تمام مزایای مهم یک استخر متحرک با دوام و با کیفیت را به صورت یکجا در اختیار دارد.

بهره مندی از DVD آموزشی جهت نصب آسان

یکی از دغدغه های مهمی که افراد همواره پس از خرید یک استخر پیش ساخته با آن مواجه هستند بحث نصب و راه اندازی یک محصول می باشد. در واقع باید به این نکته توجه کنید که شما پس از خرید یک استخر پیش ساخته به چه صورت می توانید محصول را راه اندازی کنید. همین امر نیز باعث می شود تا همواره با دغدغه فکری مواجه شوید. استخر فریمی گرد اینتکس سعی کرده تا با علم به این موضوع سعی در رفع آن کند. در همین رابطه نیز شما پس از خرید و ثبت سفارش این محصول می توانید مشاهده کنید که یک عدد DVD آموزشی در کنار این استخر قرار گرفته است. شما با استفاده از این DVD می توانید به صورت کاملا تصویری ویدیوهای مربوط به آموزش نصب این استخر را مشاهده نموده و سپس با خیالی راحت اقدام به راه اندازی و نصب این استخر کنید. همین امر قطعا در فرآیند سریع راه اندازی به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

در کنار این مورد اگر شما باز هم از طریق این DVD نتوانستید به صورت کامل و صحیح این استخر را راه اندازی کنید ، پیشنهاد می کنیم تا فرآیند راه اندازی این استخر را به متخصصین و نصاب های حرفه ای شرکت تهران اینتکس بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و به بهترین شکل ممکن استخر خریداری شده شما را راه اندازی کنند. نکته مهم در خصوص این بخش این است که تیم حرفه ای تهران اینتکس راه اندازی استخر و خدمات پس از فروش خود را در تمام شهر های ایران انجام می دهد و شما در هر شهر از این کشور پهناور که قرار داشته باشید ، می توانید با خیال راحت اقدام به راه اندازی و استفاده از استخر خود نمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

در کنار مواردی که تا به این جای کار در ارتباط با این استخر به آن ها اشاره کردیم ، باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. در واقع قبل و بعد از خرید شما از ضمانت اصالت کالا و همین طور ضمانت تعمیر این محصول بهره مند خواهید شد و در صورتی که بعد از باز کردن بسته بندی به هر دلیلی محصول مورد نظر شما دچار آسیب بوده باشد ، فروشگاه تهران اینتکس به صورت کامل این محصول را تعمیر نموده و مجدد یک محصول سالم و تمیز را به شما تحویل خواهد داد. پس از این امر اگر نصاب های شرکت این استخر را برای شما راه اندازی کنند ، این استخر دارای یک سال ضمانت خواهد بود که از لحاظ کیفیت بدنه و همین طور اقلام همراه این محصول به صورت تضمین شما این استخر را در اختیار خواهید گرفت. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما می بایست به شرایط مندرج در داخل ضمانت نامه این محصول هم توجه نمایید تا با علم به این موضوع و با آگاه کامل از شرایط گارانتی این محصول از آن استفاده کنید.

هم چنین در کنار گارانتی و ضمانت این استخر ، شما می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده نمایید. در واقع می توانید مشاهده کنید که شرکت تهران اینتکس سعی دارد تا جهت جلب رضایت شما عزیزان این محصول را به صورت کامل با خدمات پس از فروش ویژه در اختیار شما قرار دهد. در همین رابطه این خدمات شامل فروش قطعات و لوازم جانبی استخر ، اقلام همراه استخر ، تعمیرات استخر در محل و همین طور کارهایی از این قبیل می باشد که می توانید با خیال راحت و با در نظر گرفتن تمامی این مزایا اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنید.

جمع بندی

سعی کردیم تا در این مقاله به بررسی کامل و جامعی از این استخر پیش ساخته بپردازیم. در واقع سعی شد تا با بررسی بُعد کیفیتی و هم چنین ساختار و ویژگی های طراحی این محصول در کنار ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت تهراناینتکس به صورت کامل این محصول را به شما معرفی کنیم. در همین رابطه نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بهره مندی از قیمت ارزان و همین طور قابلیت های استفاده فوق العاده این محصول هم مزید بر علت شده است که این استخر فریمی گرد را به شما پیشنهاد کنیم تا خریدی مطمئن و عالی را تجربه نمایید.

استخر پیش ساخته intex فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 110 شنی  از کامل ترین و بهترین استخر های پیش ساخته بزرگ شرکتی است که شما می توانید آن را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . این استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و یکی از مقاوم ترین مدل ها بوده و شما می توانید به دلخواه خود آن آنطور که دوست دارید استخر پیش ساخته را بر روی زمین یا داخل زمین راه اندازی کنید . این یکی از بزرگترین ویژگی هایی است که استخر های پیش ساخته دارند و باعث شده است تا شما بتوانید بدون مشکل در راه اندازی ، آن را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کنید . شما حتی در صورت مقاوم بودن پشت بام خانه خود ، می توانید استخر پیش ساخته intex فریمی گرد 132 × 549 جدید با پمپ 110 شنی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

اینتکس از بهترین سازندگان محصولات پیش ساخته در دنیا می باشد که در کارنامه آن می توانید انواع استخر هایی را مشاهده کنید که طراحی فوق العاده ای را داشته اند ، شما نیز می توانید به خوبی این استخر ها را در مدل های مختلف دیگر خریداری کنید . ولی با توجه به اینکه این استخر به صورت گرد طراحی شده است ، ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی را دارد و می تواند شرایط را برای استفاده کردن شما بسیار بهتر کند . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این استخر های گرد نیز سایزبندی های مختلف را دارند و شما می توانید آن ها را در در ابعاد بزرگ تر و حتی کوچک تر نیز خریداری کنید . همانطور که در نام این محصول ذکر شده است ، این استخر قطری پنج متر و نیمی داشته که یکی از استخر های سایز متوسط و تقریبا بزرگ به شمار می رود . 

یک ویژگی بسیار خوبی که استخر پیش ساخته اینتکس دارد ، عمق خوب و استاندارد آن است که برای آن دسته از افرادی که دوست دارند تا سر و گردن آن ها بیرون از آب باشد ، مناسب خواهد بود . از سوی دیگر این استخر برای شنا کردن نیز مناسب بوده و شما می توانید در هنگام شنا کردن آزادانه و بدون اینکه با کف استخر برخوردی داشته باشید ، خود را به اطراف و جلو حرکت داده و شنا کنید . نوع طراحی این استخر پیش ساخته گرد به صورت فریمی است و در نام محصول نیز ذکر شده است ؛ طراحی به صورت فریمی باعث افزایش کیفیت استخر شده و آن را در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر ساخته است . وجود پایه های فلزی در این استخر باعث شده تا فریم و پایه ها بتوانند به خوبی وزن بالای آب را تحمل کنند . همانطور که می دانید و در بخش سایز درج شده است ، این استخر ظرفیت بسیار بالایی دارد . 

این کیفیت بسیار بالا حتی باعث شده است تا شما بتوانید برای مصارف دیگر نیز از استخر پیش ساخته استفاده کنید . یکی از این موارد استفاده در صنعت کشاورزی و برای ذخیره آب می باشد . ولی با توجه به اینکه استخر هایی بی دردسر و بسیار جالب هستند ، استفاده خانگی آن ها می تواند بسیار محبوب تر باشد تا شما بتوانید برای تفریحات آبی خود از آن استفاده کنید . برای ورود و خروج به داخل استخر به دلیل اینکه محصول بر روی زمین راه اندازی می شود ، شما می توانید از نردبان مخصوص استفاده کنید و به راحتی به داخل استخر بروید . این نردبان ضد زنک است . یک ویژگی بسیار خوب که در راستای زیباسازی استخر استفاده شده است ، لایه های طرح دار سرامیکی بخش داخلی استخر پیش ساخته می باشد که با پرکردن آن ، دقیقا استخر شبیه به استخر های بتنی با کف سرامیکی دیده خواهد شد .

نوعگرد
ظرفيت آب26423 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی 110 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاقابلیت نصب روکار و توکار
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده برای پرورش ماهی
دارای ضمانت و خدمات
اقلام همراهDVD آموزشي، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...