استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28734-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته با ارتفاع 107 سانتی متر با پمپ تصفیه آب 12 ولتی محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی از شرکت اینتکس برای انواع تفریحات آبی و همچنین قابل استفاده در صنعت پرورش ماهی می باشد. این کالا دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده که به راحتی پاسخگوی تمامی نیاز های مصرف کنندگان می باشد. استخری که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با فریم های آلومینیومی بوده که برای استفاده در فضای باز نیز بسیار مناسب خواهد بود. این کالا در میان استخر های پیش ساخته 2017 قرار گرفته که با طراحی، کیفیت و رنگ جدیدتر راهی بازار شده است. محصولی که از تجهیزات کامل از جمله درپوش و زیرانداز، پمپ تصفیه آب و نردبان بهره مند بوده که در نهایت این استخر را به استخری کامل تبدیل کرده است.

نقد و بررسی استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت محصولی زیبا و با کیفیت ساخت شرکت اینتکس می باشد که مزایای زیادی دارد. طراحی این محصول به صورت ساده و شکیل انجام گرفته و اقلام همراه زیادی را با خود به همراه دارد. هم چنین برای راه اندازی ان نیز DVD اموزشی در کنار ان قرار گرفته است که این امر را راحت کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم نکات جالبی از این محصول را باز گو کرده و به نقد و بررسی ان بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم به طراحی و ارگونومی ساخت این محصول بپردازیم باید گفت که شکل ظاهری این محصول گرد بوده و بر روی پایه هایی قرار گرفته است که به صورت تراز بر روی زمین قرار می گیرد. دور تا دور این محصول با فواصل معین دوازده عدد پایه قرار گرفته است که هر یک از این پایه ها از داخل پارچه بدنه این استخر رد شده است. هر یک از این پایه ها به صورت مقاوم و موازی با هم قرار گرفته اند که رنگ ان ها نیز به صورت سفید می باشد. علاوه بر این ها در پایین ترین قسمت این محصول پایه ای با رنگ مشکی قرار گرفته است که باعث می شود تا این محصول به طور مقاوم تر بر روی زمین قرار بگیرد. هم چنین نواری سفید رنگ و مستطیلی شکل در پایین هر یک از این پایه ها به بدنه چسبیده است که پایه را به طور محکم به بدنه چسبانده و ان را نگه می دارد. در رابطه با رنگ خود بدنه نیز باید گفت که به صورت خاکستری رنگ تولید شده است که در کنار متعلاقات سفید رنگ این محصول بسیار به چشم می اید. علاوه بر این ها بدنه داخلی این محصول نیز مانند رویه ان خاکستری رنگ می باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که بر روی بدنه و قسمت خارجی این محصول نام تجاری کارخانه تولید کننده این استخر یعنی اینتکس با رنگ سفید حک شده است که نشان از اصالت و کیفیت بالای این کالا دارد. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که این محصول دارای نردبان بوده تا عبور و مرور به داخل استخر اسان شود. هم چنین بر روی این محصول نیز درپوش و در زیر ان نیز یک عدد زیر انداز قرار گرفته است که جزو مزایای ان به حساب می اید. هم چنین این محصول دارای دریچه تخلیه اب نیز می باشد که تخلیه اب را می توان به راحتی و از طریق ان انجام داد. تمامی این موارد باعث شده تا یک استخر با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از محصولات فوق العاده شرکت اینتکس از نظر جنس باید به این محصول اشاره کرد چون بسیار مقاوم و مستحکم تولید شده است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از ان را باز گو کنیم در ابتدا باید گفت که پایه های این محصول همگی از جنس الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد. هم چنین بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی می باشد که به راحتی اسیب نمی بیند و فوق العاده مقاوم است. تمام این موارد طبق استاندارد های بین المللی تولید و عرضه شده است که می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این استخر می باشد. قطر این محصول 457 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 107 سانتی متر می باشد که این اعداد نشان می دهد هم زمان چندین نفر به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند و از تفریح ابی خود لذت ببرند. هم چنین ظرفیت اب خود استخر نیز 14614 لیتر می باشد که مقداری زیاد بوده و پس از پر کردن ان به طور کامل می توانید تا ساعت ها مشغول بازی با ان باشید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول در ابتدا باید این مسئله را یاد اور شد که شما کافی است این محصول را از بسته بندی خارج نمایید. سپس اقدام به نصب کردن هر یک از پایه های این محصول کنید. پس از نصب پایه ها و اتصال ان ها به یکدیگر و هم چنین رد کردن ان ها از درون استخر تنها کافی است که پمپ تصفیه این محصول را راه اندازی کرده و با گذاشتن نردبان این استخر و سپس پر کردن اب ان به راحتی مشغول بازی و تفریح شوید. لازم به ذکر است که در کنار این محصول بسته اموزشی و هم چنین DVD نیز قرار دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از ان ها نیز استفاده کنید تا به صورت کامل ان را فرا بگیرید. برای مراقبت از این محصول نیز این مسئله بسیار مهم است که به بدنه ان ضربه وارد نکنید و اشیا نوک تیز را از ان دور کنید تا دچار اسیب نشود. علاوه بر این ها از جامپینگ بر روی این استخر و هم چنین خم کردن بیش از حد پایه ها خود داری کنید. رعایت این نکات باعث می شود تا بتوانید تا سالیان سال از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر گرد با ارتفاع 107 با پمپ تصفیه 12 ولت محصولی بی نظیر می باشد که دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم بوده و پایه های الومینیومی مستحکمی دارد. هم چنین این محصول جایگزین مناسبی برای استخر های بتنی و چوبی می باشد. علاوه بر این ها می توانید از ان به عنوان استخر صنعتی و پرورش ماهی هم استفاده نمایید. اگر قصد خرید یک استخر با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

نوعگرد
ظرقیت آب14614 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...