استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28736-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته با ارتفاع 122 سانتی متر با پمپ تصفیه آب 12 ولتی محصولی در خانواده استخر های گرد 2017 اینتکس می باشد. این کالا یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین استخر های پیش ساخته تولید شده تا کنون بوده که از کاربرد های فراوانی مانند تفریحات آبی، پرورش ماهی و ... بهره مند است. این استخر ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که علاوه بر ضخامت بالا از انعطاف خوبی نیز برای جمع شدن راحت تر بدنه برخوردار می باشد. این استخر می تواند با چنین کیفیتی برای فضای باز نیز بدون هیچ مشکلی استفاده شود. استخری که توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و از توان بالایی برای نگهداری بدنه پر از آب دارد. این استخر پیش ساخته به همراه خود یک درپوش و زیرانداز داشته که برای حفاظت هر چه بهتر از این کالا استفاده می شود. علاوه بر این یک نردبان پیش ساخته و همچنین بسته تعمیرات کامل برای این کالا در نظر گرفته شده تا این استخر را به یک مجموعه کامل برای رفع نیاز ها تبدیل کند.

نقد و بررسی استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 12 ولت از سری استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده که در عین دارا بودن انعطاف ، بسیار مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . برای اطراف آن نیز پایه هایی تعبیه شده که استحکام محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده و موجب شده که در برابر باد های شدید و شرایط مختلف جوی دچار تغییر شکل نشود . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر پیش ساخته گرد همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده که بر خلاف مدل های مستطیل شکل فضای کمتری را اشغال می نماید . این محصول دارای یک پمپ تصفیه بوده که با استفاده از آن شما همواره استخری تمیز در اختیار داشته و دفعات کمتری احتیاج به تخلیه و تعویض آب استخر خواهید داشت که این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود . علاوه بر این پایه هایی در اطراف آن قرار گرفته شده که به حفظ شکل بدنه کمک نموده است . به منظور سهولت در تخلیه آب آن نیز یک دریچه تخلیه آب و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در حین استفاده در فضا های باز یک زیر انداز نیز برای آن درنظر گرفته شده است . همچنین به جهت استفاده آسان از آن یک نردبان به همراه آن دریافت خواهید نمود که در موارد دیگر نیز قابل استفاده می باشد . شما می توانید علاوه بر تفریح از آن به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نموده و کسب درآمد نمایید .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین موارد در خرید استخر های پیش ساخته توجه به نوع جنس بدنه می باشد که این موضوع بیانگر طول عمر و کارایی محصول خواهد بود . شرکت اینتکس بدنه این محصول را از الیاف شمعی برزنتی در نظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن استحکام لازم در برابر شرایط جوی مختلف ، دارای انعطاف کافی در حین جمع نمودن آن نیز باشد . در بخش های کناری پایه هایی از جنس آلومینیوم مقاوم قرار داده شده که این استخر را در بهترین و مستحکم ترین شکل ممکن نگه خواهد داشت . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید استخر های پیش ساخته می توان به ابعاد و ظرفیت آن اشاره نمود . با توجه به اینکه این محصول به صورت گرد طراحی شده قطر آن در حدود 457 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی برای تفریح گروهی می باشد . ظرفیت آب نیز 16805 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد مناسب می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد بدنه و پایه های این محصول بسیار مقاوم بوده و دارای کیفیت چشمگیری می باشد . اما به منظور جلوگیری نمودن از آسیب دیدگی می بایست در حین استفاده از آن در فضای باز حتی الامکان از زیرانداز استفاده نمایید . البته در صورت آسیب دیدگی نیز این محصول دارای گارانتی بوده و قابل تعمیر می باشد و پس از تعمیرات شما می توانید مجددا آن را مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر گرد با ارتفاع 122 با پمپ تصفیه 12 ولت داری درپوش ، زیرانداز ، پمپ تصفیه و نردبان بوده که محصولی کامل می باشد و شما قادر خواهید بود از آن به جهت تفریح و یا استخر پرورش ماهی استفاده نمایید . بدنه و پایه های آن بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای ضمانت نیز می باشد . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...