استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت

intex 28728-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر پیش ساخته با ارتفاع ۸۴ سانتی متر با پمپ تصفیه آب ۱۲ ولتی از سری استخر های گرد 2017 اینتکس برای انواع تفریحات آبی و همچنین مناسب برای صنعت پرورش ماهی بوده که تولید شده با طرح و رنگی جدید و جذاب می باشد. این کالا ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با فریم های آلومینیومی بوده که از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می برد. استخری که در برابر شرایط جوی مختلف و استفاده در فضای باز مقاوم بوده به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از اینم محصول در هر مکانی استفاده کرد. این کالا به همراه خود از تجهیزاتی مانند درپوش،زیرانداز و همچنین نردبان برخوردار بوده و از یک پمپ تصفیه آب به منظور پاک سازی آب داخل استخر بهره می برد. تجهیزاتی که هم برای استخرو هم برای مصرف کنندگان بسیار ضروری و کاربردی خواهد بود.

این محصول قابلیت جدیدی هم پیدا کرده است و آن هم این موضوع هست که میتوان آنرا با سایز انتخابی توسط خریدار ساخته وتولید کرد کالای مشابهی که تهران اینتکس در سال جدید اقدام به تولید و عرضه آن نموده است شبیه به این محصول هست اما پایه های آهنی دارد و همچنین بدنه آن از این مدل بسیار مستحکم تر میباشد میتوانید برای سفارش و خرید این محصول و دریافت مشاوره ساخت استخر پیش ساخته و فلزی با تلفن های مرکز اینتکس تماس بگیرید

نقد و بررسی استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت

استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت از نمونه استخر های پیش ساخته فریمی است که توسط کمپانی بزرگ و پر آوازه اینتکس تولید و ورانه بازار های جهانی شده است ، این استخر پیش ساخته از مناسب ترین استخر ها برای استفاده خانگی می باشد ، حتی می توانید از این استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و یا استخر های کشاورزی برای آبیاری مزارع و باغات استفاده کرد ، استحکام استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت بسیار بالا بوده و می تواند سال های سال مورد استفاده قرار گیرد ، در ادامه مطلب با نقد و بررسی محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت گرد طراحی شده و ساختار ستون های آن به صورت فریمی است ، راه اندازی استخر پیش ساخته فوق به دلیل ساختار ساده ای که دارد به سرعت قابل انجام است ، در حالت کلی این ساختار این محصول دوبخشی می باشد ، یک بخش آن را همان بدنه و بخش دیگر را ستون ها یا همان پایه ها می باشد که وظیفه نگهداری بدنه بر روی خود را دارند . در بدنه این محصول چند دریچه به عنوان دریچه تخلیه و دریچه های اتصال پمپ تصفیه قرار دارد که می توانید از آن قسمت ها اتصالات لازم را انجام دهید . در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری 12 ولت قرار دارد که می تواند حجم بالای آب را در ظرف چند ساعت تصفیه کند . نردبانی نیز به منظور رفت و آمد راحت تر به داخل استخر طراحی شده که می توانید از آن بهره مند شوید .

جنس بدنه و پایه

این استخر پیش ساخته فریمی گرد از بدنه برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است ، این جنس یکی از برترین اجناس برای ساخت بدنه استخر های پیش ساخته می باشد چرا که در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و می تواند حجم و وزن بسیار بالای آب را تحمل کند ، به سختی آسیب می بیند و در دماهای مختلف چون شرایط محیطی بد زمستان و گرمای تابستان می تواند به خوبی مقاومت کند ، پایه ها یا همان فریم محصول نیز از جنس آلومینیوم می باشد ، این جنس بسیار مقاوم بوده و می تواند به خوبی بدنه را بر روی خود ثابت نگه دارد و در برابر وزن آب ، رطوبت ، دما و ... دوام بیاورد ، این جنس همچنین از وزن سبکی به نسبت سایر فلزات برخوردار است که می توان آن را از مزیت های آلومینیوم دانست .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر پیش ساخته گرد فریمی فوق در ابعاد ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 84 سانتی متر ) تولید شده که مشتریان می توانند با توجه به ابعاد و مساحت موجود محل راه اندازی استخر خود آن را انتخاب کنند ، قطر این محصول بسیار بزرگ و ایده آل است و ارتفاع آن نیز اجازه می دهد تا تمامی سنین بتوانند از استخر پیش ساخته استفاده کنند چرا که ارتفاع آن تنها 84 سانتی متر است و کودکان نیز می توانند در صورت ایستادن سرشان را بیرون از آب قرار دهند . وزن کلی این محصول در بسته بندی آن خود به 55.8 کیلوگرم است که به همین دلیل آن را پرتابل می گویند چرا که می توانید به صورت تکه تکه آن را جابجا کنید . ظرفیت استخر پیش ساخته فریمی مربوطه همچنین 11325 لیتر است که به همین منظور اینتکس در کنار استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2271 لیتر در ساعت قرار داده است . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر پیش ساخته کمی به راهنمایی نیاز دارد به همین منظور اینتکس DVD های آموزشی و دفترچه راهنما در کنار محصول قرار داده است تا با توجه به آن بتوانید اقدام به راه اندازی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه کنید ، اما با این حال شما می توانید روند ارسال ، نصب و راه اندازی استخر را به نصاب های فروشگاه اینتکس بسپارید تا به خوبی خدمات لازم را در جهت راه اندازی استاندارد و ایده آل را برای شما ارائه دهند . مراقبت از محصول نیز بسیار ضروری است به همین منظور نیز شرکت اینتکس در کنار محصول درپوش و زیرانداز قرار داده که می توانید استخر پیش ساخته را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید و در صورت استفاده نکردن از استخر درپوش آن را بگذارید تا آشغال به داخل استخر نیوفتد .

سخن پایانی

بی شک استخر گرد با ارتفاع 84 با پمپ تصفیه 12 ولت یکی از کامل ترین استخر های پیش ساخته آماده شرکت اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید ، این محصول به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد می توانید در امور صنعتی مانند کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

نوعگرد
ظرقیت آب11325 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (2271 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...