استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 با پمپ تصفیه

bestway 56408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 با پمپ تصفیه

استخر گرد فریمی با ابعاد 305 در 76 سانتی متر مدل 2018 همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 1249 لیتر بر ساعت که کوچکترین مدل از استخر های گرد پیش ساخته شرکت بست وی محسوب می شود. این استخر دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده بوده و به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود. بدنه این استخر پیش ساخته مانند مدل همنوع خود ساخته شده از جنس PVC برزنتی با ساختار دو لایه بوده که توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی و نصب می شود. استخری که برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان تولید شده و از روش نصب بسیار راحتی برخوردار خواهد بود. این استخر دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و از دریچه تخلیه آب نیز بهره مند است. محصولی با قیمت بسیار مقرون به صرفه توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 با پمپ تصفیه

استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 با پمپ تصفیه ، سری جدیدی از استخر های پیش ساخته شرکتی و بسیار محبوب و پر فروش شرکت بست وی می باشد که به صورت گرد طراحی شده و در کنار خود پمپ تصفیه ای با توان بسیار بالا دارد تا در صورت نیاز بتوانید آب استخر را مرتبا تصفیه کنید . استخر های پیش ساخته محصولاتی پرتابل و متحرک هستند که می توانید آن ها را برای مصارف خانگی و ویلایی استفاده کرده و در صورت نیاز حتی آن ها را بسته بندی و جمع آوری کنید . این محصول از نمونه استخر های پیش ساخته فریمی با طراحی بسیار مقاوم و به صورت گرد است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 با پمپ تصفیه همراه ما باشید .

طراحی و ساختار استخر گرد فریمی

استخر های پیش ساخته در اشکال مختلفی تولید می شوند که طراحی گرد یکی از محبوب ترین نوع طراحی در میان سایر مدل ها می باشد . همچنین این استخر پیش ساخته به صورت فریمی طراحی شده است ، فریم یا پایه ها دوام بسیار خوبی را به استخر بخشیده و در واقع چارچوب کلی استخر را تشکیل می دهد تا دیگر بدون نیاز به هیچ پایه دیگر و یا تکیه گاهی و همچنین حفاری زمین ، بتوانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . نوع طراحی فریمی این استخر در دسته استخر های اینتل قرار می گیرند که یکی از مقاوم ترین نوع استخر است که می توانید از آن به صورت موقتی و یا دائم استفاده کنید .

بر روی بدنه این استخر پیش ساخته گرد ، یک دریچه قرار گرفته است که از آن می توانید برای تخلیه راحت تر استفاده کنید ، بنابراین شما می توانید با اتصال یک شلنگ آب را به فاضلاب هدایت کنید ، بدون اینکه جایی خیس شود . همچنین دو دریچه دیگر نیز به منظور نصب پمپ تصفیه آب طراحی شده است که یکی از آن ها در بخش های بالا تر و یکی دیگر در بخش های پایین تر بدنه قرار گرفته شده است ، بنابراین خروجی آب از استخر به داخل پمپ دریچه پایینی بوده و دریچه بالا به منظور ورود آب تصفیه شده به داخل استخر می باشد . پایه های این استخر پیش ساخته قابل جدا شدن از یکدیگر می باشند به همین دلیل شما می توانید آن را به خوبی جدا کرده و در بخش های کوچک تر بسته بندی کنید .

جنس استخر گرد فریمی

این استخر پیش ساخته از دو قسمت بدنه و پایه ها ساخته شده است که برای ساخت بدنه آن از پی وی سی برزنتی استفاده شده است . برزنت از سری پارچه های الیاف دار بسیار مقاوم و ضخیم هستند که به واسطه استفاده از لایه های مقاوم و ضد آب ، عایق بسیار خوبی برای این محصول شده است و می تواند حجم بسیار بالایی از آب را در درون خود نگهداری کند ، بدون اینکه پاره شود و یا در دراز مدت آب پوسیده یا کهنه شود . این پارچه در مقایسه با دیگر پارچه ها بیشترین کاربرد را در ساخت استخر پیش ساخته توسط برند های مختلف دارد . بست وی همچنین برا ساخت پایه های این محصول از آلومینیوم استفاده کرده است . ویژگی های بسیار خوب آلومینیوم از جمله وزن بسیار سبک ، مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین استحکام و دوام بسیار خوب آن باعث شده است که بست وی از این جنس استفاده کند .

راه اندازی و مراقبت

شما می توانید به دلخواه این استخر پیش ساخته فریمی گرد را به صورت روکار و یا توکار راه اندازی کنید ، یعنی شما می توانید حتی با حفاری زمین این استخر را در داخل زمین دفن کرده و داخل آن را با آب پر کنید تا شبیه به مدل های بتنی شود . استفاده از این محصولات نیازی به عایق بندی و همچنین هزینه اضافی جهت زیباسازی نخواهید داشت . قیمت استخر گرد فریمی بسیار ارزان تر از ساخت استخر بتنی خواهد بود . در کنار محصول زیرانداز و درپوش قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن به خوبی از استخر مراقبت و نگهداری کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب4678 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...