استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 بدون پمپ تصفیه

bestway 56406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 بدون پمپ تصفیه

استخر گرد فریمی با ابعاد 305 در 76 سانتی متر مدل 2018 بدون پمپ تصفیه آب از جدید ترین و کوچکترین استخر های گرد فریمی پیش ساخته شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی خانگی بخصوص برای سنین کودکان و نوجوانان تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی بوده که از ساختاری دو لایه برخوردار است. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که با وجود وزن سبک خود تحمل وزن بالایی خواهند داشت. بدنه این استخر گرد فریمی توان مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و دمای مختلف آب داشته به همین دلیل می توان به خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به طراحی زیبای کاشی وار در فضای داخلی ، دریچه مخصوص تخلیه آب و دریچه آب روی بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه آب اشاره نمود. استخری که توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 بدون پمپ تصفیه

استخر گرد فریمی 305 × 76 2018 بدون پمپ تصفیه از نمونه استخر های پیش ساخته تولید شده شرکت بست وی می باشد که در دو مدل پمپ دار و بدون پمپ طراحی شده است که شما می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید . اگر قصد استفاده از استخر های پیش ساخته به صورت مداوم را ندارید و یا دسترسی به یک منبع آب مانند آب رودخانه و یا موتور خانه و چاه دارید ، شاید حتی نیازی به پمپ تصفیه نداشته باشید .

این استخر پیش ساخته گرد دارای قطر 3 متری بوده که عمق آن نیز 76 سانتی متر می باشد ، با توجه به این مساحت و ابعاد ، استخر گرد فریمی فوق می تواند ظرفیتی 4678 لیتری را در درون خود جای دهد که در مقایسه با سایر مدل ها خیلی زیاد نیست . کودکان نیز به راحتی می توانند از این استخر استفاده کرده و در داخل آن بایستند ، بدون اینکه سرشان وارد آب شود . با خرید استخر گرد فریمی می توانید حتی این محصولات را در مهد کودک و ... برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان استفاده کنید .

طراحی و تولید استخر گرد فریمی

با توجه به نام این محصول و تصاویر آن که در قسمت بالا قابل مشاهده است ، ساختار آن به صورت گرد طراحی شده است و دارای سازه فریمی می باشد ، استخر های فریمی از مقاوم ترین و محکم ترین استخر های پیش ساخته شرکتی و آماده می باشد که می توانید آن ها را خریداری کنید . به واسطه طراحی فریمی این محصولات شما می توانید استخر ها را بر روی زمین راه اندازی کنید تا دیگر نیازی به حفاری نداشته باشید . این ویژگی بسیار عالی به شما این اجازه را خواهد داد تا حتی بتوانید از این استخر ها در طبقات یک ساختمان و حتی در بالا پشت بام نیز استفاده کنید . این ویژگی در استخر های بتنی وجود ندارد . 

این استخر در کنار سازه یا فریم خود دارای بدنه ای بسیار مقاوم است که ضخامت بسیار خوب آن می تواند حجم بسیار بالایی از آب را در درون خود نگهداری کند . در این استخر پیش ساخته نیز دریچه هایی به منظور نصب و استفاده از پمپ تصفیه آب طراحی شده است که شما می توانید با خرید مجزا پمپ ، آن را به بدنه استخر متصل کنید ، همچنین در صورت عدم نیاز ، دریچه ها را می توانید ببندید و از خروج آب جلوگیری کنید .یکی از دریچه های طراحی شده در این محصول نیز بابت تخلیه راحت تر آب می باشد .سازه یا فریم این استخر قابل جدا شدن بوده و شما می توانید آن را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کنید .

جنس استخر گرد فریمی

استخر های پیش ساخته ممکن است از اجناس مختلفی تولید شوند که هر یک از آن ها ویژگی ها و مزایا خاص خود را دارند . اما این مدل نیز به مانند مدل پمپ دار خود از جنس pvc برزنتی ساخته شده است که یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت بدنه استخر ها می باشد . بست وی برای ساخت بیشتر مدل های خود از این جنس استفاده کرده است چرا که این پارچه ضد آب بوده و عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت می باشد . همچنین اشعه های خورشیدی و آسیب رسان آن نیز سبب پوسیدگی و ضعیف شدن این جنس نخواهد شد . همچنین برای ساخت پایه های این استخر نیز از آلومینیوم ضد زنگ استفاده شده است و آلومینیوم به دلیل وزن سبک خود ، موجب شده است تا وزن کلی این استخر کاهش یافته تا بتوانید آن را به راحتی جابجا و حمل کنید .

راه اندازی و مراقبت

شما می توانید با مشاهده دی وی دی های آموزشی و همچنین دفترچه راهنما این استخر پیش ساخته را به سرعت راه اندازی کنید ، همچنین فروشگاه اینتکس برای راحتی بیشتر شما مشتریان گرامی نصاب های متخصصی را برای نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته در تمامی ابعاد ها به کار گرفته است که می توانید از آن ها بهره مند شوید . شما می توانید با استفاده از زیراندازی که در کنار محصول قرار گرفته است از آسیب دیدن کف استخر جلوگیری کنید ، بهتر است قبل از راه اندازی سطح زمین را جارو بزنید . با قرار دادن در پوش نیز هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید می توانید از کثیف شدن و ورود گرد و خاک ، شاخ و برگ درخت ، حشرات و ... جلوگیری کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب4678 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...