استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان

bestway 56260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان

استخر گرد فریمی با ابعاد 366  در 100 سانتی متر بدون نردبان مدل مشابه استخر های با ابعاد 366 × 100 سانتی متر بوده که تنها تفاوت میان آنها در داشتن و یا نداشتن نردبان های مجزای پیش ساخته می باشد. اما این استخر از نظر نوع جنس بدنه با مدل مشابه خود تفاوتی نداشته و ساخته شده از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی می باشد. بدنه با ضخامت قابل قبول و مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب که امکان استفاده از آن را در فضای باز به مصرف کننده خود خواهد داد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که هر کدام دارای وزن سبکی بوده اما از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. این پایه ها به صورت توکار در بدنه اصلی قرار می گیرند تا استحکام لازم را برای این استخر فراهم کرده باشند. از دیگر ویژگی های خوب این استخر پیش ساخته می توان به دریچه تخلیه آب ، قابلیت نصب روکار و توکار و داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت اشاره کرد.

نقد و بررسی استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان

استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان بی شک یکی از بهترین استخر های پیش ساخته با عنوان استخر فریمی می باشد که توسط کمپانی بزرگ و مطرح شده بست وی طراحی شده است ، بست وی با تجربه کاری بسیار بالای خود انواع استخر های پیش ساخته را با ابعاد مختلف تولید کرده است که استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان یکی از آن هاست ، در ادامه این مطلب شما را با سایر ویژگی های محصول فوق آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست به صورت فریم دار بوده و از ستون ها یا همان پایه هایی تشکیل شده است که بدنه بر روی آن قرار می گیرد ، تا شکل کلی استخر پدیدار شود ، شکل این محصول نیز دایره ای بوده و فریم محصول نیز به همان صورت قوس دار طراحی شده اند . بر روی بدنه این محصول دریچه هایی چون دریچه تخلیه آب و دریچه های ورود و خروجی آب که به پمپ تصفیه متصل می شود . این محصول در کنار خود نردبانی نداشته و می بایست به صورت مجزا آن را تهیه کنید ، اما در کنار محصول پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری قرار دارد که با استفاده از آن می توانید اقدام به تصفیه آب داخل استخر کنید .

جنس

همواره جنس محصول می تواند نشان از کیفیت آن محصول ، کالا و حتی استخر پیش ساخته باشد چرا که هر چه جنس بهتر باشد استحکام و دوام و حتی طول عمر محصول افزایش می یابد ، این استخر فریمی نیز از پایه های آلومینیومی ساخته شده و استحکام بالایی در برابر ضربه ، فشار آب و ... دارد همچنین این جنس کاملا ضد آب بوده و می تواند سال های سال دوام خوبی را داشته باشد ، بدنه محصول نیز از pvc برزنتی ساخته شده و ضخامت بالایی دارد به همین دلیل در برابر فشار ایجاد شده توسط حجم بالای آب دوام خوبی را خواهد داشت .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر فریمی همانطور که از نام محصول مشخص است برابر با ( قطر : 366 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد از مناسب ترین استخر های خانگی می باشد که می توانید آن را در حیاط منزل ، زیر زمین و ... راه اندازی کنید ، وزن کلی این بسته تنها  30.6 کیلوگرم بوده که در ابعاد بسیار کوچکتری بسته بندی شده و می توان به راحتی آن را جابجا کرد ، با وجود این ویژگی می توان گفت که استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان کاملا پرتابل و قابل حمل است . ظرفیتی که این استخر نیز می تواند در درون خود جای دهد به 9150 لیتر می رسد . قدرت پمپ تصفیه این استخر نیز 2006 لیتر در ساعت می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر پیش ساخته نسبتا ساده است اما بایستی به نکات مهمی توجه داشته باشید ، محل قرار گیری استخر بایستی به درستی انتخاب شود ، سطح هموار ، نبود شیب در کف استخر بسیار مهم است چرا که در غیر اینصورت می تواند به پایه ها آسیب برسد ، این استخر را می توانید حتی به صورت توکار و یا روکار راه اندازی کنید . پمپ تصفیه آبی که در کنار محصول قرار گرفته شده است به منظور مراقبت و نگهداری هر چه بهتر است استخر در نظر گرفته شده است که بایستی از آن استفاده کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال داشتن یک استخر خانگی ایده آل برای استفاده خانوادگی هستید بی شک استخر گرد فریمی 366 × 100 2018 بدون نردبان گزینه خوبی برای خرید خواهد بود ، شما می توانید برای خرید استخر فریمی فوق با قیمت ارزان تر از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید . 

نوعگرد
ظرفیت آب9150 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...