استخر گرد فریمی 366 × 122 2018 بست وی

bestway 56420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی با ابعاد 366 در 122 سانتی متر بزرگترین مدل از استخر های گرد فریمی پیش ساخته با قطر 366 سانتی متر بوده که دارای بیشتری ارتفاع و عمق ممکن می باشد. این استخر 2018 شرکت بست وی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانگی بخصوص برای خانواده های کم جمعیت بوده که امکان نصب به صورت روکار و توکار را خواهد داشت. این استخر جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که با پایه های آلومینیومی ضد زنگ خود در کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی و نصب خواهد داشت. بدنه ای با کیفیت ساخت بسیار خوب و بالای خود که در برابر عواملی مانند نور و گرمای آفتاب ، دما و فشار آب مقاوم بوده بنابراین می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. از مهمترین اقلامی که برای این استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود.

استخر گرد فریمی 366 × 122 2018 بست وی در واقع از نمونه استخر های پیش ساخته جدید برند بست وی می باشد که حتی از نظر رنگ بدنه نیز تفاوت دارد . معمولا استخر های پیش ساخته طرح قدیمی برند بست وی دارای بدنه آبی رنگ هستند ، ولی استخر گرد فریمی 366 × 122 2018 بست وی با رنگ سفید طراحی شده و ظاهری بسیار زیبا دارد . معمولا همه مشتریان در تلاش هستند که استخر هایی لوکس و زیبا را داشته باشید که فروشگاه بست وی این شرایط را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید استخر هایی زیبا و شیک را برای استفاده در حیاط خانه یا در ویلا داشته باشید . شما در واقع با سفارش استخر پیش ساخته فوق ، جدید ترین استخر تولید شده بست وی را در سال جاری تحویل خواهید گرفت . 

از مزیت های استخر های پیش ساخته به خصوص استخر های فریمی می توان به دوام بالای آنها اشاره کرد . در ضمن شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر های پیش ساخته را نصب و راه اندازی کنید ، برای اینکار بایستی مراحلی که در دفترچه راهنمای و ویدیو های آموزشی که در اختیارتان قرار می گیرد ، پیش بگیرید و استخر را به صورت اصولی راه اندازی کنید . البته که شما می توانید استخر پیش ساخته را برای نصب حرفه ای و استاندارد و با ضمانت به فروشگاه اینترنتی اینتکس بسپارید تا استخر پیش ساخته شما را در محل مورد نظر و در شهری که ساکن هستید ، نصب کند . نصب استخر پیش ساخته زمانبر نبوده و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب استخر های لوکس پیش ساخته شوید .

استخر گرد فریمی 366 × 122 2018 بست وی را باید جزو محصولات و تولیدات خاص و جذابی دانست که شرکت بست وی سعی کرده تا با بهترین ویژگی ها و خصوصیات ممکن آن را تولید و عرضه کند. در واقع باید به این نکته دقت داشته باشید که این محصول با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده وسعی شده تا در ساختار این محصول نهایت علم روز به کار برده شود تا خریداران بتوانند با اگاهی کامل در خصوص ویژگی ها و همین طور طراحی صورت گرفته در این محصول به بهترین شکل ممکن خرید خود و انتخاب این استخر پیش ساخته را انجام دهند. در همین رابطه در این مطلب سعی خواهیم کرد که تمامی زوایای این محصول را مورد بررسی کامل خود قرار دهیم تا قبل از خرید بتوانید با علم به ویژگی ها و همین طور خصوصیات این محصول به بهترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهید پس با ما تا انتها همراه باشید....

ابعاد و اندازه های استخر پیش ساخته

قبل از هر چیز شما باید به این نکته دقت داشته باشید که این استخر از نظر ابعاد دارای یک ساختار و اندازه کاملا استاندارد می باشد که این مسئله سبب شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید خرید خود را انجام دهید. در واقع خیلی از افراد سعی می کنند تا از این استخر پیش ساخته به عنوان یک محصول ایده آل برای استفاده خانوادگی و یا استفاده های صنعتی بهره مند شوند که این امر از نکات مهمی است که باید در خصوص این استخر مورد توجه خود قرار دهید. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که اولین ویژگی خوب این محصول قطر این استخر است که دارای قطر 366 سانتی متر می باشد. این مقدار قطر باعث شده تا مشتری بتواند با خیالی راحت از یک محصول ایده آل برای استفاده شخصی استفاده کند. در واقع این مقدار قطر قطعا می تواند نیاز مشتری را به بهترین شکل ممکن برای استفاده های خانوادگی نیز برطرف سازد که مزیت بزرگی به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله نیز دقت داشته باشید که این محصول دارای ارتفاع 122 سانتی متری خواهد بود که این ارتفاع نیز در میان استخر های پیش ساخته یک ابعاد بزرگ و عالی خواهد بود که می توانید حتی به بهترین شکل ممکن به صورت شناور نیز بر روی آب قرار گیرید. افرادی که قصد استفاده به عنوان یک استخر پیاده روی و یا مصارف ورزشی و درمانی را هم دارند قطعا این ارتفاع برای آن ها مقداری مناسب به شمار خواهد رفت.

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ظرفیت آب 10250 لیتر خواهد بود که مقدار بسیار زیادی می باشد و قطعا شما برای پر کردن آب در داخل این استخر نیاز به صرف زمان زیاد و همین طور فشار آب بالا خواهید داشت که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید این استخر را پر کرده و از آن استفاده کنید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نظر وزن نیز دارای وزن 49 کیلو گرم می باشد که این مقدار وزن قبل از راه اندازی و پر کردن آب در داخل این استخر بوده که باید به این نکته نیز دقت داشته باشید.

شیوه طراحی و ساختاری محصول

در کنار بحث ابعاد و همین طور وزن و دیگر خصوصیاتی که به امار و اعداد این استخرتعلق می گیرد ، شما باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این استخر دارای طراحی فوق العاده شیک و خاص می باشد که این امر باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت یک محصول زیبا را هم در اختیار داشته باشند. در واقع باید به این مسئله نیز دقت کنید که این استخر پیش ساخته دارای یک طراحی گرد و شیک خواهد بود که این مسئله باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از یک محصول ایده آل از نظر ظاهر و طراحی نیز بهره مند شوید که قطعا از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین از نظر رنگ بندی نیز بهره مندی از رنگ آبی در طراحی خارجی و همین طور بخش های داخلی و کف این استخر سبب شده تا یک رنگ ایده آل در میان تمام استخر های پیش ساخته را در این محصول هم شاهد باشیم که از خصوصیات مهم این استخر به شمار خواهد رفت.

هم چنین بهره مندی از پایه های مشکی رنگ در این محصول هم از دیگر مواردی است که در طراحی این محصول به وضوح قابل رویت می باشد. بر روی بدنه این استخر شما می توانید یک سری دریچه را هم مشاهده کنید که وجود این دریجه ها باعث شده تا شما بتوانید به سادگی پمپ تصفیه آب این محصول را به این نواحی متصل کرده و از این استخر در شرایطی استاندارد و ایده آل بهره مند شوید. در واقع وجود این دریچه ها سبب شده تا مشتریان با آگاهی کامل و مطالعه دفترچه راهنمای این محصول بتوانند با خیالی راحت از ویژگی های کلی این محصول هم استفاده کنند. هم چنین بر روی این استخر دریچه تخلیه آب را هم می توانید به بترین شکل ممکن مشاهده نمایید که سبب شده تا کار تخلیه آب داخلی این استخر با سرعت بیشتری انجام شود که قطعا این مورد هم مزیت مهم دیگری در بخش طراحی این استخر پیش ساخته به شمار خواهد رفت.

جنس و کیفیت بدنه

از نظر جنس و کیفیت نیز باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک طراحی فوق العاده عالی و دیدنی می باشد که این طراحی بی نظیر یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته اینتکس دارای بدنه ای از جنس PVC برزنتی می باشد که این جنس سبب شده تا بتوانید به بترین شکل ممکن به این محصول اطمینان کرده و از تمامی خصوصیات این محصول به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. در واقع این جنس باعث شده تا به هیچ عنوان نگران افت کیفیت ، تغییر رنگ و یا تغییر ساختار این استخر پیش ساخته نباشید و در هر شرایط جوی و آب و هوایی نیز بتوانید از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین پایه های این استخر پیش ساخته نیز از نوع آلومینیومی طراحی و تولید شده اند که در واقع این مدل از پایه نیز در میان استخر های پیش ساخته مدلی خاص و مقاوم به شمار خواهدرفت که به صورت ضد زنگ بوده و سبب شده تا از نظر مقاومت و استحکام پایه ها هم خیالتان به صورت کامل راحت باشد.

با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب قطعا به این مسئله پی برده اید که این محصول یک استخر پیش ساخته فوق العاده به شمار می رود که هم از نظر کیفیت و هم از نظر کارایی توانسته نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. حال با توجه به این نکات شما می توانید خرید این محصول را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمتی عالی انجام دهید.

نوعگرد
ظرفیت آب10250 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...