استخر گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

bestway 56439

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر گرد فریمی با ابعاد 457 در 122 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری 110 ولتی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی و شنا در محیط های باز و بسته منزل بوده که بیشتر برای تفریحات آبی خانوادگی مناسب خواهد بود. استخری با کیفیت ساخحت بسیار بالا که نسبت به قیمت خود می تواند گزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای جایگزینی استخر های بتنی و سنتی باشد. زیرا که این استخر پیش ساخته قابلیت حمل داشته و در کمترین زمان ممکن راه اندازی و جمع می شود. جنس بدنه ساخته شده از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و از ساختار سه لایه برخوردار است. این بدنه کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته اما با وجود ضخامت بالا از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا به راحتی قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر باشد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که در داخل بدنه کار گذاشته می شوند تا موجب افزایش استحکام بدنه در برابر فشار ناشی از وزن بالای آب شود. این استخر پیش ساخته دارای لوازم های جانبی از جمله پمپ تصفیه آب ، نردبان ، درپوش و زیرانداز بوده و یک پکیج آموزش تصویری به همراه خود دارد.

استخر پیش ساخته گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت

استخر گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت از منحصر به فرد ترین استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی ان را روانه بازار کرده است. این محصول ظاهری زیبا و چشم نواز داشته که در کنار ان پمپ تصفیه اب ، درپوش ، زیر انداز و نردبان پیش ساخته نیز قرار دارد که تمامی این موارد از مزایای منحصر به فرد ان می باشد. در ادامه این مظلب قصد داریم به صورت دقیق تر به این محصول بپردازیم و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته ای که می شود در رابطه با این محصول صحبت کرد و جزو مهم ترین مسائل در انتخاب و خرید یک مصرف کننده می باشد ، طراحی و ارگونومی ساخت یک استخر است. در ابتدا باید این مسئله را خاطر نشان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد بوده و ظاهری ساده و شکیل دارد. دور تا دور این محصول پایه های الومینیومی و مقاوم با رنگ مشکی و شکل ظاهری T مانند قرار گرفته اند که فواصل یکسانی دارند و به صورت موازی و ایستاده در کنار هم قرار گرفته اند. این پایه ها از داخل بدنه اصلی این محصول و در بالا ترین نقطه این استخر تعبیه شده اند به گونه ای که ان را سر پا و تراز بر روی زمین نگه داشته اند. در پایین ترین نقطه هر یک از ستون ها نیز پایه ای گرد و کوچک وجود دارد که باعث شده تا در هنگام نصب و قرار گیری استخر بر روی زمین تکان نخورد و مقاومت بیشتری داشته باشد. هم چنین نواری ابی رنگ هر یک از ستون ها را به بدنه تکیه داده و چسبانده است که باعث مقاومت بیشتر ان می شود. در یک طرف از این محصول نیز پمپ تصفیه اب قرار گرفته که توسط شلنگ سفید رنگی به داخل استخر راه یافته است که باعث شده ابی پاک و تمیز را شاهد باشیم. علاوه بر این ها رنگ خود رویه این محصول نیز به صورت یکدست آبی رنگ طراحی شده است. هم چنین نواحی داخلی این محصول نیز مانند بیرون ان به صورت یکدست ابی رنگ می باشد. در کنار این محصول نیز نردبانی تعبیه شده است که با رنگ خاکستری و دستگیره های سفید رنگ تولید شده و بر روی این استخر قرار می گیرد که عبور و مرور به داخل استخر را بسیار هموار کرده است. در کنار این نردبان نیز نام بست وی به صورت لاتین و با رنگ سفید بر روی بدنه بیرونی این استخر نوشته شده است که در هنگام خرید با مشاهده ان می توانید از کیفیت بالای ان مطمئن شده و ان را از دیگر نمونه های مشابه متفرقه به راحتی تشخصی دهید. تمامی این موارد باعث شده تا استخری با کیفیت و زیبا را شاهد باشیم که انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان می باشد.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این استخر اگر بخواهیم صحبت به میان اوریم در ابتدا باید گفت که پایه های این محصول ساخته شده از جنس الومینیومی می باشند که فوق العاده مقاوم بوده و تحمل وزن این استخر و همچنین نگه داری ان بر روی زمین را بر عهده دارد. هم چنین این محصول بدنه ای از جنس PVC برزنتی داشته که فوق العاده مستحکم و مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

این استخر در حالت کلی دارای قطر 457 سانتی متر و ارتفاع 122 سانتی متر می باشد. این ابعاد خود نشان دهنده یک استخر بزرگ را می دهد که چندین نفر به صورت هم زمان و به سادگی می توانند از ان استفاده کرده و به تفریح بپردازند. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 16015 لیتر می باشد که پر کردن ان ساعاتی زمان می برد و ظرفیت بالایی است. علاوه بر این ها این محصول دارای پمپ فیلتری 3785 لیتری بوده که 110 ولتی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری سریع و اسان بوده و مانند یک سری از استخر ها چندین ساعت زمان نمی خواهد. در ابتدا باید این استخر را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس اقدام به اتصال هر یک از پایه های این محصول کرده و ان ها را از داخل بدنه این استخر عبور دهید. بعد از انجام دادن این موارد اقدام به نصب پمپ تصفیه و هم چنین نردبان این محصول کنید که ان ها نیز در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند. پس از ان نیز می توانید با پر کردن اب این استخر به سادگی از ان استفاده کرده و لذت ببرید. این نکته حائز اهمیت می باشد که در کنار این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که تمامی این موارد گفته شده برای نصب و عیب یابی را می توانید از داخل ان مشاهده کرده و به سادگی پس از فرا گیری ان اقدام به نصب این محصول کنید. برای مراقبت از این محصول نیز باید این نکته را رعایت کنید که اشیا نوک تیز را از کنار این استخر دور کنید. هم چنین از پرتاب کردن اشیا سفت و ضربه زدن به بدنه این استخر نیز جدا خود داری نمایید. هم چنین پمپ تصفیه این محصول را نیز به موقع تعویض کنید تا اب همیشه با بالا ترین کیفیت کورد استفاده شما قرار گیرد. با رعایت این نکات می توانید تا چندین سال از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر گرد فریمی 457 × 122 2018 با پمپ تصفیه 110 ولت محصولی فوق العاده بوده که دارای نردبان ، درپوش و زیر انداز می باشد. هم چنین این محصول قابلیت نصب و راه اندازی سریع را داشته و می توان ان را به صورت تو کار نیز راه اندازی کرد. هم چنین این استخر دارای دریچه تخلیه اب بوده که خروج اب را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک استخر با کیفیت بالا هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری 110 ولتی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...