استخر گرد 5 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28752-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 5 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته گرد 5 متری همراه با پمپ تصفیه آب 220 ولتی یکی از بزرگترین استخر های گرد 2017 شرکت اینتکس بوده که از کیفیت، ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالایی بهره مند است. این استخر با داشتن چنین ویژگی هایی می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز های مصرف کنندگان چه در زمینه تفریحات آبی و چه در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی باشد. محصولی که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با ضخامت بالا بوده که از رویه PVC برای قسمت داخل بدنه استفاده شده است تا هنگام برخورد بدن به استخر هیچ گونه اذیتی نداشته باشد. استخر گرد اینتکس به گونه ای طراحی شده تا برای استفاده در هر محل مورد نظری مانند باغ یا ویلا، اماکن ورزشی و یا در حیاط منزل و حتی در فضای داخل منزل قابل استفاده باشد. مصحولی که به همراه خود از یک درپوش و زیرانداز برای حفاظت از استخر و همچنین از یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت تر از استخر دارد. 

نقد و بررسی استخر گرد 5 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

شرکت اینتکس را می توان برترین تولید کننده محصولات بادی و استخر های پیش ساخته در دنیا دانست که در سالهای اخیر با تولیدا محصولاتی با کیفیت توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به بررسی استخر پیش ساخته 2017 این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را نیز بیان خواهیم نمود . 

طراحی وارگونومی ساخت

طراحی بدنه این استخر پیش ساخته به صورت گرد بوده و از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت بدنه اصلی و قسمت دیگری پایه های نگهدارنده می باشد. این استخر بر خلاف ظاهر خود در زمان راه اندازی مقاومت آن بالا رفته و می توان به بدنه تکیه داد. اما دریچه های مخصوص تخلیه آب روی بدنه تعبیه شده که علاوه بر ورود و تخلیه آب می توان هر گونه پمپ تصفیه آب را به آن وصل نمود.  در قسمت روبرویی این محصول خط های سفیدی قرارداده شده است که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین در قسمت رویرویی این محصول لوگوی شرکت اینتکس را مشاهده خواهید کرد .  قسمت کف استخر نیز از نوع دو لایه بوده و در تمامی قسمت های داخل بدنه استخر از طرح کاشی استفاده شده است. فریم های نگهدارنده بدنه هم هر کدام به صورت مجزا به بدنه اصلی وصل شده و روی زمین صاف قرار می گیرند . 

جنس بدنه

جنس بدنه اصلی این استخر گرد از نوع الیاف شمعی برزنتی بوده که رویه آن را لایه ضخیم از PVC تشکیل می دهد. این جنس بدنه از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه ای که در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب هیچ آسیبی نخواهد دید. بدنه ای که انعطاف خوبی داشته به همین دلیل تا حجم کمتری قابلیت تا شدن دارد. پایه های این استخر گرد از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که نسبت به استخر های سری پیشین اینتکس تغییر رنگ داشته و زیبایی استخر دوچندان شده است . پایه هایی که وزن مناسبی داشته و با قدرت بالایی بدنه اصلی را سر پا نگه می دارد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این استخر قابلیت تعمیر آن بوده که به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

ابعاد  و ظرفیت 

ابعاد استخر گرد 2017 اینتکس معادل (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که یکی از محبوب ترین اندازه ها در بین خریداران استخر های گرد اینتکس محسوب می شود. ابعادی که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و برای سنین مختلف و بالای 5 سال بسیار مناسب خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا لبه استخر بوده ولی عمق مفید آن حدود 120 سانتی متر می باشد. ظرفیت این استخر گرد اینتکس برابر 24311 لیتر می باشد که در مدت زمان کمی می توانید آن را پر کرده و از آن استفاده کنید . . از این استخر می توان در پشت بام ، حیاط خانه ، باغ و یا ویلا استفاده نمود .  اما این محصول علاوه بر خود دارای امکاناتی مجزا در بسته بندی خود بوده که باعث افزایش وزن بسته بندی این کالا شده است. وزن 92 کیلوگرمی این محصول   بیشتر شامل خود استخر و پایه های آن می باشد. 

 

اقلام اضافی و نحوه نگهداری

ویژگی اصلی این استخر و سایر همنوعان خود قابلیت حمل و جا به جایی اینگونه استخر ها می باشد. استخر های چوبی یا بتنی همچنین قابلیت هایی را ندارند. علاوه بر این قابلیت نصب هر گونه پمپ تصفیه آب روی این استخر امکان پذیر خواهد بود. اما همراه این استخر یک زیرانداز و درپوش قرار داده شده تا امکان مراقبت و حفاظت بیشتر از این محصول را فراهم سازد. یک پمپ تصفیه آب شنی نیز برای این استخر بزرگ در نظر گرفته شده تا به خوبی وظیفه تصفیه آب این کالا را بر عهده بگیرد. این پمپ تصفیه به وسیله شن های مخصوص کار کرده که به صورت مجزا توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. از دیگر امکانات همراه این محصول می توان به نردبان پیش ساخته آن اشاره کرد. نردبانی بزرگ با قابلیت رگلاج که به صورت مجزا نصب و راه اندازی شده تا رفت و آمد به داخل و خارج از این استخر پیش ساخته را آسوده تر کند. برای نگهداری این محصول می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه این محصول جلوگری کنید . البته بدنه این محصول مقاومت بالایی داشته و با برخورد ساده مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر گرد 5 متری اینتکس محصول 2017 شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار آب  و ضربه دارد . از اقلام اضافه همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه ، نردبان ، زیرانداز و درپوش مخصوص اشاره کرد که به کمک آن ها می توانید استخری کامل و ایده آل داشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (5678 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...