استخر گرد 7 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

intex 28762-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر گرد 7 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته 7 متری گرد اینتکس با پمپ تصفیه آب 220 ولتی بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی گرد این شرکت برای انواع تفریحات آبی بوده که از ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالایی بهره می برد. این استخر دارای جنی بدنه ای از الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه PVC طرح دار برای قسمت داخل بدنه استفاده شده است. استخری که توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و در میان مقاوم ترین استخر های پیش ساخته اینتکس قرار می گیرد. این استخر نسبت به مدل های قبلی خود دچار تغییراتی مهم بخصوص در کیفیت بدنه شده که یقینا با قیمت های آن می افزاید. اما استخر 7 متری اینتکس نیز همانند دیگر مدل های خود از تجهیزات کاملی مانند درپوش، زیرانداز، نردبان و بسته آموزشی کامل بوده که این کالا را به یک محصول کامل تبدیل می کند.

نقد و بررسی استخر گرد 7 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر گرد 7 متری با پمپ تصفیه 220 ولت

استخر پیش ساخته گرد 7 متری یکی از جدید ترین استخر های آماده و قابل حمل شرکت اینتکس با طراحی بدنه گرد بوده که در میان بزرگترین استخر های پیش ساخته این شرکت برای انواع تفریحات آبی قرار می گیرد. این محصول در واقع مدل جدید استخر های پرتابل گرد محسوب شده که مدل های قبلی آنها با بدنه به رنگ آبی تولید می شدند که هم اکنون نیز در بازار استخر های پیش ساخته عرضه می شوند. اما مدل های جدی همگی در رنگ طوسی تولید می شوند که به دلیل مهم بودن تاریخ تولید آنها از کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود. این کالا نیز علاوه بر تفریحات آبی در هر مکان مورد نظر از کاربرد های صنعتی نیز برخوردار خواهند بود تا بازه نوع استفاده از آنها افزایش یابد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر همانطور که اشاره کردیم به شکل گرد بوده و از دو قسمت مهم بدنه اصلی و فریم های نصب شونده برخوردار می باشد. هر دو قسمت ذکر شده برای این کالا قسمت های اصلی تشکیل دهنده این محصول بوده به همین دلیل نبود هر کدام باعث عدم نصب این محصول خواهد شد. روی بدنه اصلی این استخر دو دریچه مخصوص برای ورود و خروج آب قرار داده شده که به وسیله این دریچه ها می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به آن وصل کرد. بدنه اصلی این محصول دارای دریچه های مختلف برای قرار گیری فریم ها در آنها برای نصب و راه اندازی می باشد. طراحی داخل بدنه به صورت کاشی وار بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن ظاهر زیبایی به خود خواهد گرفت. همچنین لبه های این استخر به گونه ای طراحی شده تا امکان نصب هر گونه لوازم جانبی در این استخر وجود داشته باشد. نصب این استخر به صورت فریمی بوده و برای قسمت های مختلف بدنه فریم هایی با سایز های مختلف طراحی شده است.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این محصول از نوع PVC با لایه های الیاف شمعی بوده که دارای ضخامت بالایی می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب و همچنین ساییدگی های سطحی داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. قسمت بیرونی بدنه این استخر لایه زخیمی از PVC استفاده شده و برای قسمت داخل بدنه نیز از PVC رویه نرم به کار رفته است تا هنگام استفاده از استخر آسیبی به بدن مصرف کننده وارد نکند. این بدنه با داشتن ضخامت و مقاومت بالای خود از انعطاف خوبی برخوردار بوده تا در حجم کمی قابل جمع شدن باشد. جنس فریم های این استخر نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده و کاملا ضد زنگ می باشد. این پایه ها در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته گرد اینتکس برابر (قطر: 732 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که بزرگترین استخر پیش ساخته گرد محسوب می شود. ابعادی که شامل حالت نصب شده این محصول بوده که قادر است برای انواع تفریحات آبی در فضای مختلف از جمله فضای باز استفاده شود. ابعادی که هنگام جمع کردن استخر بسیار کمتر شده به گونه ای توسط یک خودرو نیز قابل حمل خواهد بود. ابعادی که ظرفیت آب 47241 لیتر به همراه داشته که ظرفیت آبی بسیار خوب برای این کالا می باشد. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی این استخر را شامل شده و عمق مفید آن به 120 سانتی متر خواهد رسید تا به هیچ عنوان آب از این استخر لبریز نشود. این استخر پیش ساخته به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز کاربرد فراوانی داشته باشد. وزن بسته بندی این محصول با احتساب لوازم جانبی همراه خود به 137.4 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل بدنه اصلی و فریم های استخر می شود.

لوازم های جانبی همراه

از لوازم جانبی مهمی که برای این استخر در نظر گرفته شده می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولتی استخر اشاره نمود. پمپ تصفیه ای که می تواند در هر ساعت 2 الی 3 هزار لیتر آب را تصفیه کند. گرچه می توان از پمپ های تصفیه قوی تری نیز برای این استخر بزرگ تهیه و استفاده کنید. برای مراقبت های بهتر از این استخر یک درپوش و زیرانداز همراه استخر قرار داده شده تا هنگام راه اندازی و نصب استخر در فضای باز از آنها استفاده کنید. همچنین یک نردبان پیش ساخته نیز برای این کالا در نظر گرفته شده تا به وسیله آن به راحتی در این استخر رفت و آمد داشته باشید. این نردبان پیش ساخته به شکل مجزا باید راه اندازی و نصب شود. یک پک آموزشی در بسته بندی این استخر پیش ساخته قرار داده شده که خود شامل دفترچه راهنما و یک DVD آموزش تصویری می باشد.

جمع بندی

استخر پیش ساخته گرد 7 متری بزرگترین استخر پیش ساخته اینتکس با طراحی بدنه گرد بوده که دارای لوازم کامل می باشد. استخری که برای انواع تفریحات آبی و همچنین صنعت پرورش ماهی کاربرد داشته و از قابلیت نصب تو کار نیز برخوردار استو این استخر دارای ضمانت از سوی شرکت اینتکس بوده و در صورت نصب کادر مجرب این شرکت از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد شد. استخری که در میان با کیفیت ترین استخر های آماده قرار گرفته و نسبت به استخر های بتنی و یا چوبی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

نوعگرد
ظرقیت آب47241 لیتر
قطر732 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (9463 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...