بین بگ آلبالویی

mbl-1040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,555,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ آلبالویی

مبل بین بگ اینتکس یکی از بهترین مبل های بادی غیربادی این شرکت می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر فشار و اشیاء تیز می باشد . بدنه ی این مبل ها کاملا ضدآب بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . بدنه ی این مبل های هپی چیر به طور کاملا منعطف می باشند که در هنگام استراحت به شکل دلخواه شما تبدیل خواهد شد . مبل بین بگ اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که به راحتی این محصول را حمل نمایید . در قسمت زیری ان محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قست رویی مبل را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ آلبالویی

بین بگ آلبالویی از مبل های بسیار نرم و راحت فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه ابعاد بزرگ خود مناسب برای سنین بزرگسال می باشد . دوام و کیفیت بسیار خوب این بین بگ زیبا و شیک ، سبب شده است تا به خوبی بتواند وزن های بالا بزرگسالان را به خوبی تحمل کرده و نشیمنگاهی طبی و بسیار خوب را برای آن ها ایجاد کند .

بین بگ آلبالویی به دلیل رنگ آلبالویی خود با این نام شناخته شده و با توجه به این رنگ جذابیت بسیار خوبی را نیز کسب کرده است ، از این رو شما می توانید حتی از آن در نمایشگاه ها ، محل کار و ... نیز استفاده کنید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع و کامل بین بگ آلبالویی شما را با ویژگی های ساختاری و ... محصول آشنا کنیم .

طراحی و ساخت بین بگ آلبالویی

طراحی بین بگ آلبالویی برگرفته از بین بگ های راحتی اینتکس می باشد که به صورت مخروطی طراحی شده و دارای سطحی انعطاف پذیر و نشیمنگاهی گود می باشد . طراحی بین بگی که دارای نشیمنگاه گود به همراه پشتی و تکیه گاه مرتفع باشد یکی از بهترین آرگونومی های ساخت برای نشستن می باشد که هیچ گونه فشاری را به کمر و اندام های تحتانی وارد نخواهد کرد . 

برای تولید بین بگ آلبالویی از دو لایه پارچه استفاده شده است که لایه بیرونی آن پوسته یا بدنه نام دارد که از پارچه ساخته شده است . همچنین در قسمت میانی بین بگ نیز از آستری استفاده شده است که آستری دوام پوسته را افزایش داده و همچنین وظیفه نگهداری محتوای خرد و شنی را دارد تا در صورت نیاز بتوانید پوسته را جدا کنید . وجود آستری در ساخت بین بگ ها بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و توصیه ما در خرید بین بگ این است که به داشتن آستری توجه داشته باشید .

شرکت تولیدی بین بگ آلبالویی

شرکت تولیدی بین بگ آلبالویی ، فروشگاه تهران اینتکس می باشد که یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش مبل شنی و بین بگ های راحتی در طرح ها و رنگ های مختلف است که می توانید آن ها را با ضمانت چند ساله فروشگاه خریداری کنید . اینتکس سعی کرده است تا محصولات خود را با رنگبندی های متنوع و طراحی های متفاوت ، همچنین با استفاده از اجناس مختلف تولید کند تا دوست داران بین بگ ها بتوانند محصول مد نظر خود را یافته و آن را با اطمینان خاطر خریداری کنند . قیمت بین بگ های فروشگاه تهران اینتکس ارزان بوده و فروشگاه سعی کرده است تا با فروش بی واسطه خود ، قیمت محصولات را کاهش دهد .

جنس استفاده شده در بین بگ آلبالویی

جنس استفاده شده برای ساخت بین بگ آلبالویی از پارچه شمعی پلی استر می باشد که یکی از با کیفیت ترین اجناس برای ساخت بین بگ ها می باشد . پلی استر دارای خاصیت ضد آبی می باشد که به همین واسطه استفاده از آن برای ساخت بین بگ موجب ضد آب شدن محصول شده است ، از این رو ریختن مایعات و آب بر روی بین بگ ، نفوذی درون بین بگ نکرده و بخش های داخلی را نیز کثیف نخواهد کرد . این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا بدون نگرانی از بین بگ در محیط های باز مانند حیاط استفاده کنید . استفاده از این بین بگ برای مناطق شرجی و ساحلی نیز بسیار مناسب است . همچنین می توانید از آن در استخر ها نیز استفاده نمایید .

خدمات پس از فروش بین بگ آلبالویی

فروشگاه تهران اینتکس بین بگ آلبالویی را با ضمانت 1 ساله به همراه خدمات پس از فروش ، برای فروش گذاشته است که در صورت هر گونه آسیب می توانید محصول را برای تعمیرات برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی محصول تعمیر شود . شما می توانید برای تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی و همچنین تعمیر و دوخت آستری و رویه از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . با توجه به اینکه بین بگ ها ممکن است در استفاده طولانی مدت افت کند ، فروشگاه اینتکس محتوای شنی مخصوص بین بگ ها را به صورت مجزا نیز به فروش می رساند که می توانید با تهیه آن ، خودتان نیز بین بگ را شارژ کنید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
جنس بخش کناری پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...