بین بگ فانتزی بزرگسال

hc 602019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ فانتزی بزرگسال

بین بگ فانتزی بزرگسال از سری بین بگ های گرد شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح هایی زیبا بر روی بدنه بوده که برای بسیاری از افراد جذاب به نظر می رسد. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده که بسیار نرم و لطیف بوده و در حین استفاده حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. هم چنین این رویه از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. علاوه بر این، این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که انعطاف پذیری قابل توجهی به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود فرم دهید. وزن این محصول بسیار اندک و در حضور 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ فانتزی بزرگسال

بین بگ فانتزی بزرگسال محصولی با طرحی زیبا و خاص می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده و توانسته در لیست پرفروش‌ ترین بین بگ های سال قرار گیرد. این محصول دارای بدنه ای منعطف و در عین حال مقاوم بوده و بهترین گزینه برای استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این بین بگ به صورت گرد طراحی شده و دارای بدنه ای با زمینه سفید می باشد، که بر روی آن طرح های گوناگونی با رنگ هایی زیبا و متنوع نقش بسته است. این محصول کاملا اسپورت بوده و مناسب استفاده بانوان و آقایان می باشد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با افزایش و یا کاهش حجم محتوای آن، این بین بگ را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید و یا محتویات آن را به طور کامل تخلیه و تعویض نمایید. 

جنس بدنه 

 

علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل، کیفیت و کارایی محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که از لطافت و انعطاف بالایی برخوردار می باشد و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا خواهد نمود. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ، مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی، انعطاف مطلوبی به محصول بخشیده و موجب شده که به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین حالت ممکن قرار دهد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

با توجه به این که این محصول به صورت گرد طراحی شده و مناسب استفاده بزرگسالان می باشد، دارای قطری معادل 100 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استراحت برخوردار بوده و نیز فضای اندکی را اشغال می نماید. وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر خواهد گذاشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن نجاز بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. 

 

جمع بندی

 

بین بگ فانتزی بزرگسال محصولی منعطف و نرم و راحت می باشد که به خوبی بدن شما را در بر گرفته و آن را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد. این محصول دارای وزن اندک و تحمل وزن بالا بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب خریداری نموده و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

  • قطر : 100 سانتی متر
  • ارتفاع : 110 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • وزن محصول : 5 کیلوگرم
  • دارای بدنه از جنس پارچه مخمل
  • دارای ضمانت 2 ساله 
  • قابلیت تعویض ساختار داخلی
  • کد محصول : hc 602019

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...