بین بگ کودک راحتی

bestway 43786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک راحتی

بین بگ کودک راحتی یک محصول زیبا و متفاوت می باشد که با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی در میان مصرف کنندگان بهرمند است . محصول فوق ب کیفیتی بالا در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . بین بگ کودک راحتی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی مصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بدنه این محصول ضد تعریق می باشد و در صورت استفاده بلند مدت از این محصول رویه بین بگ عرق نخواهد کرد . بین بگ کودک در طرح و رنگ های متنوع تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برا خرید بن بگ کودک راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های ان مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ کودک راحتی

بین بگ کودک راحتی از نمونه بین بگ های طراحی شده در سایز کوچک می باشد که نمایندگی تهران اینتکس این محصولات کاربردی و محبوب را در فروشگاه موجود کرده است تا علاقه مندان به مبل های راحتی و بسیار نرم و سبک بتوانند این محصولات را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . بین بگ ها در دو مدل بزرگسال و کودک طراحی شده اند که تفاوت عمده در آن ها ، سایز می باشد که مبل بین بگ های کودک مناسب برای سنین کودکان می باشد و از سایز کوچک تری برخوردار هستند . این محصولات وزن سبکی نیز دارند که جابجایی را برای کودکان بسیار ساده کرده است . فروشگاه تهران اینتکس در راستای خرید بین بگ کودک راحتی در این بخش با نقد و بررسی کامل محصول قصد دارد تا راهنمای خرید شما همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس باشد .

ویژگی ها و خصوصیات بین بگ کودک راحتی

بین بگ کودک راحتی در 5 رنگ مختلف طراحی شده است که شما خریداران گرامی می توانید در هنگام خرید ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید . تفاوتی از نظر جنسیت برای این محصولات وجود نداشته و به همین دلیل دختران و پسران می توانند با سلیقه خود و همچنین با رنگ تم اتاق خواب خود بین بگ کودک راحتی را انتخاب و آن را خریداری کنند . تمامی مدل ها در سایز یکسان و همچنین جنس مشابه ساخته شده اند و تنها تفاوت در آن ها رنگ پارچه می باشد . از ویژگی های خوب بین بگ کودک راحتی می توان به داشتن سطح گود و همچنین تکیه گاه بلند و انعطاف پذیرش اشاره کرد که سبب شده تا کودکان احساس خوشایند و راحتی را برای استراحت کردن داشته باشند . در صورت استفاده از مبل های راحتی خستگی زودتر از تن بیرون می شود چرا که فشاری بر روی اندام ها نبوده و همچنین گردش خون در بدن شکل بهتری داشته و کودک احساس راحتی بیشتری را خواهد داشت . 

جنس بین بگ کودک راحتی

برای ساخت بین بگ کودک راحتی از سه لایه استفاده شده است که می توان گفت طراحی سه لایه یکی از بهترین و پر استفاده ترین نوع طراحی برای تولید مبل شنی و بین بگ ها در هر رده سنی می باشد ، زیرا این طراحی موجب افزایش دوام و کیفیت مبل شده و از سوی دیگر می تواند دسترسی شما را به هر لایه راحت تر کرده و امکان تعمیرات ، تعویض و همچنین شستشو بین بگ را ساده تر کند که در همین راستا توضیحاتی را در ادامه خواهیم داد . رویه با توجه به طراحی زیپی خود قادر به جدا سازی از لایه زیرین خود یعنی آستری می باشد که هر دو لایه ها پارچه ای می باشد ، این در حالی است که داخل آستری محتوای شنی یونولیتی ریخته شده است که به صورت خرد شده بوده و داخل آستری قرار داده شده اند تا انعطاف پذیری مبل بیشتر شود . همچنین این جنس وزن سبکی داشته که سبب آن شده است تا بین بگ کودک راحتی تنها 4 کیلوگرم می باشد .

شستشو بین بگ کودک راحتی

با توجه به اینکه رویه بین بگ کودک راحتی از پارچه تولید شده است این امکان برای شما وجود دارد تا با باز کردن و خارج کردن پوسته ، آن را شسته و کثیفی ها و چرک ها را از بین ببرید . شما می توانید برای شستشو بهتر رویه یا پوسته را با مواد شوینده غیر اسیدی و پودر های رختشویی بشویید ، اگر رویه ایجاد لکه شده است ، بهتر است به صورت دستی تنها بخش لکه شده را پاک کنید ، همچنین می توانید با ماشین لباسشویی نیز رویه را شسته و آن را پس از خشک شدن بر روی طناب و در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

تعمیرات بین بگ کودک راحتی

این قابلیت برای بین بگ کودک راحتی وجود دارد تا در صورت آسیب دیدن هر لایه مانند رویه و آستری نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید که با توجه به پارچه ای بودن این دو لایه می توانید با دوخت تعمیرات را انجام دهید . شما می توانید خودتان اینکار را انجام داده و یا برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر ، بین بگ خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید ، همچنین شما می توانید درخواست تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی را نیز انجام دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست وشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...