بین بگ زیرپایی دار برزنتی

hc262019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ زیرپایی دار برزنتی

بین بگ زیرپایی دار برزنتی محصولی بسیار کاربردی با رنگی جذاب می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای اندکی فرورفتگی می باشد که بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد همچنین برای این محصول یک عدد تکیه گاه بلند در نظر گرفته شده که مانع از خستگی شما در حین استفاده خواهد شد. رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد.محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده از که انعطاف محصول را افزایش داده و موجب می شود که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. این محصول دارای یک عدد زیر پایی کوچک می‌ باشد که پاهای شما را نیز در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است، که با استفاده از آن می توانید روی را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با افزایش و یا کاهش حجم اداری تا آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید.با توجه به اینکه این محصول دارای تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد از وزن اندکی معادل 6 کیلو گرم برخوردار بوده که به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول جذاب شده اید می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید و این محصول را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی بین بگ زیرپایی دار برزنتی

بین بگ زیرپایی دار برزنتی hc262019 بین بگ ها دارای طرفداران بسیاری می باشند و در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند . این بین بگ نیز دارای ساختاری مهندسی شده همراه با تکیه گاه و زیرپایی می باشد که از کیفیت تولید بالایی برخوردار است . رنگبندهای بسیاری از این محصول در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد و لازم به ذکر است که در صورت درخواست می توانید رویه هایی با جنس متفاوت همراه با رنگبندی دلخواه را برای خود بخرید .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را با نقاط قوت و ضعف آن بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ زیرپایی دار برزنتی همراه ما باشید . ساختار این بین بگ به صورتی می باشد که در هنگام نشستن در بخش عقبی آن یک عدد تکیه گاه بلند 6 سانتی متری کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود که به هنگام نشستن در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین ارتفاع نشیمنگاه این محصول تا زمین 50 سانتی متر است که پاها را در حالت ایده آل قرار داده و همچنین پا با کمر در یک راستا قرار می گیرند .

لازم به ذکر است که دوخت های موجود در بدنه این بین بگ به صورت متراکم است و این امر در باز شدن تار و پود دوخت ها خیال شما را به طور کلی راحت می کند . همچنین به همراه این بین بگ زیبا یک عدد زیرپایی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که کاملا ست شده با خود محصول است و از آن نیز می توانید برای استراحت پاها نیز استفاده کنید . جنس بدنه نیز از مهمترین فاکتورهای انتخاب محصول به شمار می آید که تاثیر بسزایی در فزایش و یا کاهش طول عمر آن ها دارد .

این بین بگ نیز با توجه به جنس بدنه ای که از پارچه برزنتی دارد کیفیت و مقاومت بسیار بالای را در برابر فشار و ضربه به همراه طول عمر بالا برای شما فراهم می آورد . یکی دیگر از مزایای این بین بگ زیرپایی دار برزنتی را می توان ساختار داخلی متراکم و انعطاف پذیر آن دانست که به خوبی با آناتومی بدن تطبیق پیدا کرده و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی ، اتاق های خواب و یا همچنین محیط های کاری برای استراحت به شمار بیاد .

شایان ذکر است که به منظور افزایش طول عمر و همچنین بالا بردن قابلیت استفاده از این محصول در بخش کف آن نیز یک عدد شیار زیپ دار تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . ساختاری داخلی این محصول از یونولیت و فوم مخصوص است که علاوه بر منعطف بودن دارای استحکام بالا و مهندسی شده می باشد . یونولیت و فوم مخصوص مبل های شنی نیز به صورت جداگانه توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شود که می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه و در زمان مورد نظر درون بین بگ خود استفاده کنید .

همچنین برای هر چه بیشتر اهمیت دادن به حقوق مشتریان این محصول دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی رسمی اینتکس در ایران می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با همکاران ما در تماس حاصل فرمایید . وزن این بین بگ به همراه زیرپایی که برای آن تعبیه شده است بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید .

همچنین از دیگر مزیت های این بین بگ برزنتی را می توان قابلیت تحمل وزن بالای آن دانست ، قابلیت تحمل وزن این بین بگ در حالت ایده آل 120 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . بین بگ زیرپایی دار برزنتی یکی از بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری برای استراحت و رفع خستگی روزمره می باشد که شرکت نمایندگی اینتکس به بازار عرضه شده است و همین حالا می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...